XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
De reden hiervan is trouwen voor 95% zeker het feit dat je bovenlichaam veel verder ontwikkeld is dan je onderlichaam. Dat is bij mij ook t geval en zeker vlak na mijn ziekenhuisopnames ging mn bovenlichaam als een speer, waar mn benen totaal niet vooruit wilden gaan.

scheer je buik eens :P

Ekte BB scheren alles. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.187
Jelly op je kleine love hands :o moet de mijne nog wegwerken -.-

lovehandles zijn altijd zo weg bij mij, alleen buikvet rond mn navel is zo hardnekkig:(

Charmant idd die broek :D Maar wel goede vorm in de benen. En ik heb ook meer love handles :(

thanks, benen mag nog wel een stuk groter:)

In dat geval is het inderdaad zeer belangrijk dat je de voorgescreven oefeningen/stretches minimaal 4 x p/w doet. Daarnaast moet je simpelweg goed op je postuur blijven letten in je dagelijkse handelingen. Niet 'in je rug gaan hangen' en de glutes goed aanspannen.
Zelf heb ik ook last gehad van APT en ik ben heel erg blij dat ik daar eindelijk van af ben.

De reden hiervan is trouwen voor 95% zeker het feit dat je bovenlichaam veel verder ontwikkeld is dan je onderlichaam. Dat is bij mij ook t geval en zeker vlak na mijn ziekenhuisopnames ging mn bovenlichaam als een speer, waar mn benen totaal niet vooruit wilden gaan.

Hoe lang duurde het bij jou voordat je er vanaf was? Scheelt idd een hoop als je goed op je houding let, vandaag nauwelijk last van gehad tijdens training.

Yes.

Zie je de Dickskin veel beter. :cool:
Heb (nog) geen dickskin:(

Nou ik was dus 7:10 bij de gym, nog geen personeel wtf! Andere jongen die daar traint had nummer van de eigenaar dus die de eigenaar gebeld en sleutel gehaald bij de bewaking, dus toen konnen we naar binnen, maarja het was ondertussen al bijna half 8. Anywayz training van net LB:

pwo: 1cap monster

5min. crosstrainer

opwarmshizzle

Smith hack squat
12x20
12x40
12x50
12x50
12x50
12x50

Leg extension ss Seated leg curl
15x45 15x32,5
15x60 15x37,5
12x65 15x40
12x65 12x40
11x65 11x40

Standing leg curl plate loaded
12x10
12x10
12x10

Hyperextension
12x
12x
12x

Planks (tussen setjes door foamrollen)
30sec
30sec
30sec

15mi. loopband 15% helling 5,5km/u , pff al best zwaar:)

Toch lekker getraind, weinig last van onderrug, gaat de goede kant op:D

Goed om te horen. Het koste mij zo een 3 maand om er van af te komen. ;)

Lekker als je gewoon vroeg kan trainen!
Als t aan mij ligt zou ik om 7:00 al gaan.. ben toch al vanaf 5:30-6:00 op elke dag.. maar helaas... ze gaan pas om 8:30 open en vandaag 10:00 :eek:

Lekker getraind en super dat het met je rug beter gaat!

Mooie tijd om te gaan trainen kerel!

paar prima sushigain trains weer.

Lekker vroeg eruit! En prettig dat de rug weer beter gaat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.200
Goed om te horen. Het koste mij zo een 3 maand om er van af te komen. ;)

Ben benieuwd hoe het mij afgaat, vandaag helemaal geen last van onderrug:)

Lekker als je gewoon vroeg kan trainen!
Als t aan mij ligt zou ik om 7:00 al gaan.. ben toch al vanaf 5:30-6:00 op elke dag.. maar helaas... ze gaan pas om 8:30 open en vandaag 10:00 :eek:

Lekker getraind en super dat het met je rug beter gaat!

Thanks, ik hou ook echt van vroeg trainen:)

Mooie tijd om te gaan trainen kerel!

Heerlijk:)

paar prima sushigain trains weer.

Thanks maat, heb eigenlijk wel weer eens zin in AYCE sushi:)

Lekker vroeg eruit! En prettig dat de rug weer beter gaat.

Thanks gaat de goeie kant op ja:)

Is het niet super veel werk om elke 2 dagen weer met je scheermes bij langs te moeten?

Ik vind baard en the balls af en toe al teveel werk.

Lijkt me ook ja, vind buik/ borst elke week en sindskort ook benen best veel werk en dan ook nog mn kop en baard:P

Morgenvroeg core/abs ,cardio en zonnebank at Basic fit en savonds UB bij muscle totaal, heb er zin in!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven