Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
krijg snel bultjes, wel elke week tondeuse.
Jelly op je kleine love handsmoet de mijne nog wegwerken -.-

Charmant idd die broekMaar wel goede vorm in de benen. En ik heb ook meer love handles
![]()

In dat geval is het inderdaad zeer belangrijk dat je de voorgescreven oefeningen/stretches minimaal 4 x p/w doet. Daarnaast moet je simpelweg goed op je postuur blijven letten in je dagelijkse handelingen. Niet 'in je rug gaan hangen' en de glutes goed aanspannen.
Zelf heb ik ook last gehad van APT en ik ben heel erg blij dat ik daar eindelijk van af ben.
De reden hiervan is trouwen voor 95% zeker het feit dat je bovenlichaam veel verder ontwikkeld is dan je onderlichaam. Dat is bij mij ook t geval en zeker vlak na mijn ziekenhuisopnames ging mn bovenlichaam als een speer, waar mn benen totaal niet vooruit wilden gaan.
Heb (nog) geen dickskin

Lijkt ie groter toch

Is het niet super veel werk om elke 2 dagen weer met je scheermes bij langs te moeten?
Ik vind baard en the balls af en toe al teveel werk.
Ben je dan na een paar dagen niet helemaal stoppelig? Anders ook niet echt fijn voor @natty87![]()

Ben je dan na een paar dagen niet helemaal stoppelig? Anders ook niet echt fijn voor @natty87![]()

Goed om te horen. Het koste mij zo een 3 maand om er van af te komen.![]()

Lekker als je gewoon vroeg kan trainen!
Als t aan mij ligt zou ik om 7:00 al gaan.. ben toch al vanaf 5:30-6:00 op elke dag.. maar helaas... ze gaan pas om 8:30 open en vandaag 10:00
Lekker getraind en super dat het met je rug beter gaat!

Lekker vroeg eruit! En prettig dat de rug weer beter gaat.

Is het niet super veel werk om elke 2 dagen weer met je scheermes bij langs te moeten?
Ik vind baard en the balls af en toe al teveel werk.