Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette shape hoor, maar idd irritant dat laatste beetje buik, heel herkenbaar :(
Goeie boze ogen :D

Haha puntje pep op voordat je die foto's nam??:D
Muscle totaal ziet er ziek uit! Hoop kasten daar ook zeker?

Toffe chest heb je gek. Nice pics!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.224
Lekker getraind! En vakantie in het vooruitzicht!
2 weken diet break.. ook train break?
Gewoon even genieten en dan weer vollebak ertegenaan!

ik was vanmorgen ook de eerste... 8:10... (open 8:30 normaal) en heerlijk alleen! Voor 10 minuten :roflol:

Train break zeker een week en daarna lichtjes trainen denk ik :P. Maar ik ga zeker genieten:)

Nette shape hoor, maar idd irritant dat laatste beetje buik, heel herkenbaar :(
Goeie boze ogen :D

Thanks, jaa daarom na vakantie nog effe doorcutten, anders begin ik de bulk weer op zelfde punt als eerdere keren en dat schiet niet op.

Haha puntje pep op voordat je die foto's nam??:D
Muscle totaal ziet er ziek uit! Hoop kasten daar ook zeker?

Durgs are baddd:P, Best wel wat flinke kerels ja, maar ik was gisteren gelukkig niet de kleinste:P

Toffe chest heb je gek. Nice pics!

thanks!

Net gewogen 70,2kg en buikomtrek 76,5cm. Net in mn log teruggekeken en woog toen einde cut 68,5 en 75cm . Dus denk toch wel dat ik iets meer massa heb. Om 9uur naar muscle totaal. Zal eens vragen of hun mn vp kunnen opmeten.

• #2.226
Ik heb wat motivational bodybuilding filmpjes op mijn telefoon gezet..aanzetten en dat half uur is zo voorbij..

Damn! Ik betaal zowat het dubbele voor een waardeloze gym:eek!:

Geen andere gym in omgeving?

Net LB:

Plate loaded standing calve raise
18x40
15x60
15x60
11x80

Plate loaded seated calve raise
15x20
15x30
15x30
14x30

Plate loaded hack squat
12x20
12x40
12x70
Toen zei medewerker dat ik dieper moest zakken.
6x70 oef effe wat lichter pakken
12x50
12x50
11x50 kapot gaan!

Leg extension
15x47
12x59
12x59
12x65
12x65
12x71
12x71

Seated leg curl
12x35
15x41
13x47
11x47
10x47

Hyperextension
12x
12x
12x

Planks
30sec.
gestopt voelde niet lekker

Loopband 15min. 15% helling 5,5km/u

Training was wel ok, blij dat ik straks nog therapeut ga want heb ook weer uitstraling in mn benen. Was mn laatste training voor de vakantie. Morgenvroeg naar portugal:D

Ik hoorde overigens geen beste verhalen over muscle totaal gym maar dat ervaar je anders?

• #2.228
  • #2.230
Apparaten niet heel ideaal qua prijs/kwaliteit en weinig plek om te deadliften/ squatten/ geen specifieke platformen daarvoor etc.

Ik vind de apparaten toch wel top, qua deadlift platform geef ik je wel gelijk die ontbreekt, squat rekken zijn er 2. Je kan wel merken dat het meer bodybuilding gericht dan powerlifting.

Geen andere gym in omgeving?

Training was wel ok, blij dat ik straks nog therapeut ga want heb ook weer uitstraling in mn benen. Was mn laatste training voor de vakantie. Morgenvroeg naar portugal:D
Niet op 1km bij mijn huis vandaan en ook niet dichterbij dan 8-10km..

Goede vakantie kerel! Geniet ervan!

Ik vind de apparaten toch wel top, qua deadlift platform geef ik je wel gelijk die ontbreekt, squat rekken zijn er 2. Je kan wel merken dat het meer bodybuilding gericht dan powerlifting.

Denk dat je uberhaubt niet snel een deadlift platform zult zien bij sportscholen, tenminste uit mijn ervaring

Wel dicht bij mijn werk..niet dicht bij mijn huis. Werk trouwens in Gouda..daar zit tegenwoordig ook een Flexx, maar dat is weer niks voor het weekend..
Ik trainde altijd daar toen ik in Gouda werkte die toen onder een andere naam in de stad zat. Droomgym voor mij toendertijd imo met hs machines en genoeg platformen.

• #2.238
Goeie vakantie!

Fijne vakantie! geniet van het weekje rust! en dan weer trainen. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven