- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker getraind! En vakantie in het vooruitzicht!
2 weken diet break.. ook train break?
Gewoon even genieten en dan weer vollebak ertegenaan!
ik was vanmorgen ook de eerste... 8:10... (open 8:30 normaal) en heerlijk alleen! Voor 10 minuten![]()
. Maar ik ga zeker genieten
Nette shape hoor, maar idd irritant dat laatste beetje buik, heel herkenbaar
Goeie boze ogen![]()
Haha puntje pep op voordat je die foto's nam??
Muscle totaal ziet er ziek uit! Hoop kasten daar ook zeker?
, Best wel wat flinke kerels ja, maar ik was gisteren gelukkig niet de kleinste
Ik heb wat motivational bodybuilding filmpjes op mijn telefoon gezet..aanzetten en dat half uur is zo voorbij..
Damn! Ik betaal zowat het dubbele voor een waardeloze gymneuh, ga nu voor een jaar betalen en dat is 240euro dus 20euro per maand.

Ik heb wat motivational bodybuilding filmpjes op mijn telefoon gezet..aanzetten en dat half uur is zo voorbij..
Damn! Ik betaal zowat het dubbele voor een waardeloze gym![]()

Ik hoorde overigens geen beste verhalen over muscle totaal gym maar dat ervaar je anders?
Apparaten niet heel ideaal qua prijs/kwaliteit en weinig plek om te deadliften/ squatten/ geen specifieke platformen daarvoor etc.Wat hoorde je dan? Ik vind het echt een topgym! Zeker als je basic shit gewend bent.
Apparaten niet heel ideaal qua prijs/kwaliteit en weinig plek om te deadliften/ squatten/ geen specifieke platformen daarvoor etc.
Het kwam van een bodybuilderIk vind de apparaten toch wel top, qua deadlift platform geef ik je wel gelijk die ontbreekt, squat rekken zijn er 2. Je kan wel merken dat het meer bodybuilding gericht dan powerlifting.

Niet op 1km bij mijn huis vandaan en ook niet dichterbij dan 8-10km..Geen andere gym in omgeving?
Training was wel ok, blij dat ik straks nog therapeut ga want heb ook weer uitstraling in mn benen. Was mn laatste training voor de vakantie. Morgenvroeg naar portugal![]()

Je kan toch naar flexxxxxxxgym in Waddinxveen?Niet op 1km bij mijn huis vandaan en ook niet dichterbij dan 8-10km..
Goede vakantie kerel! Geniet ervan!
Wel dicht bij mijn werk..niet dicht bij mijn huis. Werk trouwens in Gouda..daar zit tegenwoordig ook een Flexx, maar dat is weer niks voor het weekend..
Ik vind de apparaten toch wel top, qua deadlift platform geef ik je wel gelijk die ontbreekt, squat rekken zijn er 2. Je kan wel merken dat het meer bodybuilding gericht dan powerlifting.
Ik trainde altijd daar toen ik in Gouda werkte die toen onder een andere naam in de stad zat. Droomgym voor mij toendertijd imo met hs machines en genoeg platformen.Wel dicht bij mijn werk..niet dicht bij mijn huis. Werk trouwens in Gouda..daar zit tegenwoordig ook een Flexx, maar dat is weer niks voor het weekend..
Niet op 1km bij mijn huis vandaan en ook niet dichterbij dan 8-10km..
Goede vakantie kerel! Geniet ervan!
Denk dat je uberhaubt niet snel een deadlift platform zult zien bij sportscholen, tenminste uit mijn ervaring