tetterpopko
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 363
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt alsof morgen een goeie dag gaat worden flexx [emoji1320]

Aaah kijk es aan eindelijk pics! Hoeveel vp zit je of heb je niet gemeten? Heb namelijk ongeveer evenveel buikvet als ik zo kijk. Hoe kun je maar 71kg wegen met zoveel massa joh?
Goed op weg! Hoe lang denk je dat je nog moet cutten?
Lijkt meer of @flexx123 een zooitje heftige pre-workout in zijn mik had zitten..

Hoe staat dat in kcal verhouding met hardlopen? Heb daar een schijthekel aan, helling lopen lijkt me best chill.Lijkt meer of @flexx123 een zooitje heftige pre-workout in zijn mik had zitten..
Ook begonnen met helling lopen? Pittige shit is dat![]()

Aldus het apparaat verbrand ik op 30 minuten 15% helling (@5.5km/uur) met een hartslag van ~150 ongeveer 350-400kcals..Hoe staat dat in kcal verhouding met hardlopen? Heb daar een schijthekel aan, helling lopen lijkt me best chill.![]()

Nice, ga ik zeker proberen.Aldus het apparaat verbrand ik op 30 minuten 15% helling (@5.5km/uur) met een hartslag van ~150 ongeveer 350-400kcals..
en daarbij staan ook nog je kuiten volgas in de fik![]()
Bij hardlopen heb ik halverwege altijd het gevoel alsof het mijn laatste uur is.Lekker buiten hardlopen met dit weer, zo chill om te doen! Hoef je even lekker nergens aan te denken, verstand op nul en gaan!
@flexx123 heb hetzelfde probleem met dat buikvet daar. Is dat bij jou ook de ene dag veel meer dan de andere dag? (zit natuurlijk tussen de oren, maar goed..)
Zoals je het nu omschrijft...zo ervaren hardlopers het..Lekker buiten hardlopen met dit weer, zo chill om te doen! Hoef je even lekker nergens aan te denken, verstand op nul en gaan!
@flexx123 heb hetzelfde probleem met dat buikvet daar. Is dat bij jou ook de ene dag veel meer dan de andere dag? (zit natuurlijk tussen de oren, maar goed..)
dit is meer mijn idee over hardlopen..Bij hardlopen heb ik halverwege altijd het gevoel alsof het mijn laatste uur is.
Zoals je het nu omschrijft...zo ervaren hardlopers het..
dit is meer mijn idee over hardlopen..
Ik zou wensen dat ik het leuk vond om te doen..

Bij hardlopen heb ik halverwege altijd het gevoel alsof het mijn laatste uur is.
Ga gewoon liever fietsen of whateverNoem je me nou een hardloper
Touché, krachttraining is 10x beter, maar als het zonnetje schijnt heb ik er echt weinig moeite mee!
Sow, zwaar leven..

Lijkt meer of @flexx123 een zooitje heftige pre-workout in zijn mik had zitten..
Ook begonnen met helling lopen? Pittige shit is dat![]()
,kwam hier net uit bed haha. Helling lopen is chill
(eerste 10minuten
)Gewoon de cardio uppen en dat buikvet smelt als sneeuw voor de zon bro! Je bent in ieder geval op de goede weg nu met 2-a-days + fietsen![]()
Maar ga na vakantie wel cardio uppen, geen zin om nog minder te eten.Hoe staat dat in kcal verhouding met hardlopen? Heb daar een schijthekel aan, helling lopen lijkt me best chill.![]()

Aldus het apparaat verbrand ik op 30 minuten 15% helling (@5.5km/uur) met een hartslag van ~150 ongeveer 350-400kcals..
en daarbij staan ook nog je kuiten volgas in de fik![]()
Lekker buiten hardlopen met dit weer, zo chill om te doen! Hoef je even lekker nergens aan te denken, verstand op nul en gaan!
Bij hardlopen heb ik halverwege altijd het gevoel alsof het mijn laatste uur is.

Zoals je het nu omschrijft...zo ervaren hardlopers het..
dit is meer mijn idee over hardlopen..
Ik zou wensen dat ik het leuk vond om te doen..

Noem je me nou een hardloper
Touché, krachttraining is 10x beter, maar als het zonnetje schijnt heb ik er echt weinig moeite mee!
Sow, zwaar leven..

, Veel beter dan basic shit
. Morgen LB!