MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klinkt alsof morgen een goeie dag gaat worden flexx [emoji1320]

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
Klinkt alsof morgen een goeie dag gaat worden flexx [emoji1320]

Begin was tenminste goed

Shape van vanmorgen ( buikvet bij navel duurt echt lang, na vakantie nog effe doorshredden)

IMG_20160518_061349_zpsuvpabri6.jpg

IMG_20160518_061258_zpssxkdjlno.jpg

Net Naar de gym geweest voor core,abs en cardio( 20min. loopband 15%helling 5,5km per uur) en zonnebank. Vanavond nog naar muscletotaal voor UB. En nu snel op de foets naar mn werk:)

Aaah kijk es aan eindelijk pics! Hoeveel vp zit je of heb je niet gemeten? Heb namelijk ongeveer evenveel buikvet als ik zo kijk. Hoe kun je maar 71kg wegen met zoveel massa joh?

Goed op weg! Hoe lang denk je dat je nog moet cutten?

Kijk eens niet zo boos joh! :P

• #2.206
Aaah kijk es aan eindelijk pics! Hoeveel vp zit je of heb je niet gemeten? Heb namelijk ongeveer evenveel buikvet als ik zo kijk. Hoe kun je maar 71kg wegen met zoveel massa joh?

Geen idee, smal frame? En zoveel massa is het nou ook weer nie haha. VP weet ik niet, misschien morgen eens laten meten.

Goed op weg! Hoe lang denk je dat je nog moet cutten?

Thanks, ga vrijdag op vakantie, dus 2weken diet break. Dan nog hopelijk een week of zes.

Gewoon de cardio uppen en dat buikvet smelt als sneeuw voor de zon bro! Je bent in ieder geval op de goede weg nu met 2-a-days + fietsen :thumb:

Hoe staat dat in kcal verhouding met hardlopen? Heb daar een schijthekel aan, helling lopen lijkt me best chill. :D
Aldus het apparaat verbrand ik op 30 minuten 15% helling (@5.5km/uur) met een hartslag van ~150 ongeveer 350-400kcals..

en daarbij staan ook nog je kuiten volgas in de fik ;)

Lekker buiten hardlopen met dit weer, zo chill om te doen! Hoef je even lekker nergens aan te denken, verstand op nul en gaan!

@flexx123 heb hetzelfde probleem met dat buikvet daar. Is dat bij jou ook de ene dag veel meer dan de andere dag? (zit natuurlijk tussen de oren, maar goed..)

Lekker buiten hardlopen met dit weer, zo chill om te doen! Hoef je even lekker nergens aan te denken, verstand op nul en gaan!

@flexx123 heb hetzelfde probleem met dat buikvet daar. Is dat bij jou ook de ene dag veel meer dan de andere dag? (zit natuurlijk tussen de oren, maar goed..)
Bij hardlopen heb ik halverwege altijd het gevoel alsof het mijn laatste uur is.

Zoals je het nu omschrijft...zo ervaren hardlopers het..

Bij hardlopen heb ik halverwege altijd het gevoel alsof het mijn laatste uur is.
dit is meer mijn idee over hardlopen..

Ik zou wensen dat ik het leuk vond om te doen..

Noem je me nou een hardloper :mad:

Touché, krachttraining is 10x beter, maar als het zonnetje schijnt heb ik er echt weinig moeite mee!

Sow, zwaar leven..

• #2.217
Lijkt meer of @flexx123 een zooitje heftige pre-workout in zijn mik had zitten..

Ook begonnen met helling lopen? Pittige shit is dat:eek!:

Hier nog geen pwo in mn mik:P ,kwam hier net uit bed haha. Helling lopen is chill:) (eerste 10minuten:P)

Gewoon de cardio uppen en dat buikvet smelt als sneeuw voor de zon bro! Je bent in ieder geval op de goede weg nu met 2-a-days + fietsen :thumb:

2 a days zal maar heel uitzonderlijk zijn haha:P Maar ga na vakantie wel cardio uppen, geen zin om nog minder te eten.

Hoe staat dat in kcal verhouding met hardlopen? Heb daar een schijthekel aan, helling lopen lijkt me best chill. :D

Ik vind hardlopen ook geen f**k aan en buiten al helemaal niet, eerst deed ik alleen crosstrainer, maar nu dus helling lopen:P

Aldus het apparaat verbrand ik op 30 minuten 15% helling (@5.5km/uur) met een hartslag van ~150 ongeveer 350-400kcals..

en daarbij staan ook nog je kuiten volgas in de fik ;)

Dit.30minuten heb ik nog niet gedaan, zweette me al kapot bij 20minuten..

Moet je zeker doen!

Ja en nee, je weet toch wel dat het ook grotendeels vocht is? Vanmorgen zat erbij vrij weinig vocht bij omdat ik gisteren low carb dag had.

Paar keer buiten hard lopen gedaan, niks voor mij ,steken in mn buik, en shit:P

Vreselijk:)

Noem je me nou een hardloper :mad:

Touché, krachttraining is 10x beter, maar als het zonnetje schijnt heb ik er echt weinig moeite mee!

Sow, zwaar leven..

Cardio is sowieso vrij saai:P

Ga gewoon liever fietsen of whatever :)

Ga toch fietsen:)

Training van net bij muscle totaal:

Pwo: 1scoop assault

Machine fly
15x23
12x29
12x35

Plate loaded incline press
12x40
10x60
8x70
8x70
7x70

Plate loaded chest press
12x40
10x80
10x100
8x100
8x100

Incline cable fly
10x22
10x22
10x22
8x22 fuckkk wat hou ik van deze oefening, pomp was niet normaal

Db side raises
12x7,5
10x9
10x9
10x9
12x8

Db hammer curl ss One arm pushdown
12x12,5 15x11
9x15 9x17
8x15 14x11
8x15 13x11

Db concentration curl ss Dips
12x10 15x
10x12,5 15x
10x12,5 15x

Lekkere training! MUscle totaal is zo relax, was er om half 8 en toen waren er 15man, en toen ik ging kwart over 9 waren er nog 8man :D, Veel beter dan basic shit:D. Morgen LB!

is muscle totaal niet heel duur?

Lekker getraind! En vakantie in het vooruitzicht!
2 weken diet break.. ook train break?
Gewoon even genieten en dan weer vollebak ertegenaan!

ik was vanmorgen ook de eerste... 8:10... (open 8:30 normaal) en heerlijk alleen! Voor 10 minuten :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven