- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach ja.. ik loop wat achter met de drukte hier
als het maar leuk was!

)Vooruit.. Eindelijk een cardiovorm die ik best zou kunnen waarderen![]()

Super keurig bra, dat is een mooie afstand!
Training ziet er goed uit voor een hotel workout. Hoe voelen die goblet squats trouwens voor je rug?
Dat klinkt goed man. Heb je wel eens front squats geprobeerd?
Vind ik ook, goblet SQ vind ik dan wel een erg goede 'vervanging'Jaa, toen straks ook nog, maar vind stang op schouders echt kut en Clean grip ook haha.
Dacht dat jij maar een soort 'cardio' deed...Vooruit.. Eindelijk een cardiovorm die ik best zou kunnen waarderen![]()

Vind ik ook, goblet SQ vind ik dan wel een erg goede 'vervanging'
Godddammit...ik had niet op je IG moeten kijken..hongerrrrr!![]()

Hoe is je shape nu tegen het eind van de vakantie? Schema ziet er goed uit..al een idee over de repranges..
Zie dat nog iemand de reguliere squat even zat is..![]()
Mooi schema man, prima aanpassingen ook als je het zo fijner vindt.
Voornamelijk je beendagen zijn anders en geen squat/deadlift. Heeft dat een rede? Blessure oid?
Duidelijk, zou het dan ook even laten voor wat het is inderdaad en over een jaartje ofzo weer proberen.Ja, m'n si gewricht is eens flink scheef geschoven bij deadlift, sindsdien altijd kut gebleven, wel telkens opnieuw geprobeerd deadlift en squat optebouwen, maar telkens ging het weer mis, sinds ik geen squat en deadlift doe gaat het allemaal een stuk beter. Ik zeg niet dat ik nooit meer normale squat en deadlift ga doen, maar voorlopig zeker niet.
Herkenbaar!~Ik vind het oprecht knap als je op vakantie goor shredded kunt blijvenShape is fucked up, hou veel vocht vast, maar dat is na een week dieet wel weer weg(hoop ik). Reprange wordt denk ik ongeveer 12,10,8,6 elke set zwaarder. Maar als ik voel dat er nog wat reps inzit doe ik dat ook en dat betekentdan dus ook de volgende training gewicht omhoog.

Duidelijk, zou het dan ook even laten voor wat het is inderdaad en over een jaartje ofzo weer proberen.
Aangezien je het al een paar keer opnieuw hebt geprobeerd, lekker even links laten liggen.

Herkenbaar!~Ik vind het oprecht knap als je op vakantie goor shredded kunt blijven![]()