Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker bezig man, gewoon op vakantie doortrainen :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.282
ach ja.. ik loop wat achter met de drukte hier :o
als het maar leuk was!

Dat was het zeker:)

Lekker bezig man, gewoon op vakantie doortrainen :thumbs:

Zekers, #gymaddict

Net getraind:

Goblet db squat ss barbell row ss mp

12x20. 15x30. 10x30
12x22,5. 12x35. 10x35
12x25. 12x40. 10x40
12x25. 12x40. 10x40
10x25. 12x40. 9x40

Leg extension ss. Db side raises
15x30. 12x7,5
15x40. 12x7,5
Idem
Idem

Poging tot lying db leg curl
Db gleed telkens tussen benen weg, f**k it

Standing cable fly
12x15
Idem
Idem

3setjes planks, tijd niet bijgehouden.

Ging toch wel aardig, wel flink zweten daar.
Mp viel niet tegen, al maanden niet gedaan en ook nog zonder riem, durfde sowieso niet zwaarder, want onderrug voelt nog nie 100%. Woensdag nog een keer hier trainen en dan vrijdag weer lekker in Nederland trainen:)

En nu nog ff cardio. (Zwemmen:) )

Vooruit.. Eindelijk een cardiovorm die ik best zou kunnen waarderen :p

Super keurig bra, dat is een mooie afstand! :P

Training ziet er goed uit voor een hotel workout :). Hoe voelen die goblet squats trouwens voor je rug?

• #2.285
Dat klinkt goed man. Heb je wel eens front squats geprobeerd?

Godddammit...ik had niet op je IG moeten kijken..hongerrrrr!:meal:

• #2.291
Vind ik ook, goblet SQ vind ik dan wel een erg goede 'vervanging'

Ja maar lijkt me meer een afmaker dan beginoefening, toch?

Dacht dat jij maar een soort 'cardio' deed...:rolleyes:

Goed bezig..ook op vakantie @flexx123

Thanks, wel besloten om niet meer hier te trainen, nog even goed herstellen en vrijdag weer knallen bij muscle totaal!

Godddammit...ik had niet op je IG moeten kijken..hongerrrrr!:meal:

Ik heb het eigenlijk wel bijna gehad met bijna 2weken uiteten. Vanavond nog sushi:)

Omdat ik al heel lang ub/lb doe ga ik iets anders doen. Ppl it is, schema gejat van @Jasenko met wat aanpassingen van mezelf:)

Legs A
Calf raises
Smith Squat / hacksquat ( train in 2gyms)
Goblet squat
Leg extentions
Leg curl

Push A
Incline bench press
Plate loaded chest press
Incline cable fly
Standing overhead press
CGBP
V grip pushdowns

Pull A
Lat pulldown
T-bar row
Closegrip pulldown
Seated cable row
Weighted hypers ( na tijdje rackpulls, ligt eraan hoe rug aanvoelt)
Preacher curls
Dumbbell curls

Legs B
Calf raise/ calves on leg press
Smith Squat/ hack squat
Leg press plate loaded
Leg extentions
Seated leg curl

Push B
Bench press
Incline plate loaded press
Machine fly
Dumbbell side raise
Dips
One arm pushdown

Pull B
BOR
Pull ups
Plate loaded row
Lat pulldown small
Db shrug
Hammer curls
Barbell curls

Zal ook nog 2a3 keer wat core/ab oefeningen doen en aangezien ik nog steeds verder ga met cutten, ook nog cardio na elke push/ pull training.

Volgorde wordt pull,push,legs repeat, 4 soms 5dagen per week trainen.

Laatst bewerkt:
Hoe is je shape nu tegen het eind van de vakantie? Schema ziet er goed uit..al een idee over de repranges..

Zie dat nog iemand de reguliere squat even zat is..:rolleyes:

• #2.293
Hoe is je shape nu tegen het eind van de vakantie? Schema ziet er goed uit..al een idee over de repranges..

Zie dat nog iemand de reguliere squat even zat is..:rolleyes:

Shape is fucked up, hou veel vocht vast, maar dat is na een week dieet wel weer weg(hoop ik). Reprange wordt denk ik ongeveer 12,10,8,6 elke set zwaarder. Maar als ik voel dat er nog wat reps inzit doe ik dat ook en dat betekentdan dus ook de volgende training gewicht omhoog.

Mooi schema man, prima aanpassingen ook als je het zo fijner vindt.

Voornamelijk je beendagen zijn anders en geen squat/deadlift. Heeft dat een rede? Blessure oid?

• #2.295
Mooi schema man, prima aanpassingen ook als je het zo fijner vindt.

Voornamelijk je beendagen zijn anders en geen squat/deadlift. Heeft dat een rede? Blessure oid?

Ja, m'n si gewricht is eens flink scheef geschoven bij deadlift, sindsdien altijd kut gebleven, wel telkens opnieuw geprobeerd deadlift en squat optebouwen, maar telkens ging het weer mis, sinds ik geen squat en deadlift doe gaat het allemaal een stuk beter. Ik zeg niet dat ik nooit meer normale squat en deadlift ga doen, maar voorlopig zeker niet.

Ja, m'n si gewricht is eens flink scheef geschoven bij deadlift, sindsdien altijd kut gebleven, wel telkens opnieuw geprobeerd deadlift en squat optebouwen, maar telkens ging het weer mis, sinds ik geen squat en deadlift doe gaat het allemaal een stuk beter. Ik zeg niet dat ik nooit meer normale squat en deadlift ga doen, maar voorlopig zeker niet.
Duidelijk, zou het dan ook even laten voor wat het is inderdaad en over een jaartje ofzo weer proberen.
Aangezien je het al een paar keer opnieuw hebt geprobeerd, lekker even links laten liggen.

Mooi schema.

En een hoop hnnnggg holidayfoods

Shape is fucked up, hou veel vocht vast, maar dat is na een week dieet wel weer weg(hoop ik). Reprange wordt denk ik ongeveer 12,10,8,6 elke set zwaarder. Maar als ik voel dat er nog wat reps inzit doe ik dat ook en dat betekentdan dus ook de volgende training gewicht omhoog.
Herkenbaar!~Ik vind het oprecht knap als je op vakantie goor shredded kunt blijven:bow:

• #2.299
Duidelijk, zou het dan ook even laten voor wat het is inderdaad en over een jaartje ofzo weer proberen.
Aangezien je het al een paar keer opnieuw hebt geprobeerd, lekker even links laten liggen.

Ja, misschien als ik het eens goed laat genezen en m'n core echt sterk is, dat het dan wel goed gaat. Maar op dit moment blijf ik liever blessurevrij en dat ik echt eens wat gains kan gaan maken.

Mooi schema.

En een hoop hnnnggg holidayfoods

Thanks maat, morgen weer naar huis, gedaan met de holidayfoods:p

Herkenbaar!~Ik vind het oprecht knap als je op vakantie goor shredded kunt blijven:bow:

Ik heb nog geprobeerd om met een beetje Lower carb dagen hier m'n shape nog een beetje te onderhouden, maar dat was ook echt kansloos. Gelukkig weet ik dat het bijna alleen maar vocht is, misschien klein beetje vet, maar als ik in de spiegel kijk lijkt het net alsof ik voor niks gecut heb:p

Ziet eruit als een goed schema maar ook leuk met die oefeningen.
Twee keer in de week train ik gewoon half met tegenzin op de LB dagen met alle compounds:roflol:
Maar wel goed voor de massa.
Hoe ga jij ervoor zorgen dat je die compounds niet nodig hebt voor massa?
Opvallend trouwens dat je eerst kuit doet en dan de rest van de legs.
Benieuwd waarom!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven