SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan je wel zeggen. Mijn quads begonnen destijds eindelijk wat te groeien. Achteraf gezien hoogstwaarschijnlijk een resultaat van de ene dag die hack squat en de andere dag 45 graden leg press naast mijn squats, deads en lunges.
Ik kan mij nog goed herinneren dat ik 4 dagen spierpijn had na de eerste keer die hacksquat te hebben gebruikt trouwens![]()

Toevallig een duidelijk filmpje hierover ofzo?Ga nou gewoon eens Hack squats doen met losse barbell guys
Ff wennen maar met juiste uitvoering echt een killer voor de bovenbenen.

.Toevallig een duidelijk filmpje hierover ofzo?
Heb begrepen dat het in een Smith gemakkelijker kan.. Maar ben zelf niet zo'n fan van dat ding.

Even goed zweten, op je voeding letten en je bent zo weer waar je was

Ga nou gewoon eens Hack squats doen met losse barbell guys
Ff wennen maar met juiste uitvoering echt een killer voor de bovenbenen.
@flexx123 Ga je toevallig naar Flying Dutch Eersel?
, net heerlijke pannenkoek naar binnen gewerkt ,over een uur nog pasta met duits biefstuk en dan rond half3/3uur naar de gym
Zo is dat
Vanmorgen in spiegel vond ik het al wat meer acceptabeler eruit zien
Thanks, heb er zin in!
Yes jij ook?
Vannacht lichtelijke paniek, 2 trainingsbroeken in de was en mn andere musclebrand broek nergens te vinden, schoonmoeder had alles gewassen en gestreken wat hier nog in de wasmand lag maar broek lag er niet bij, mn vriendin is nu de hond halen en heb dr net gebeld en broek lag daar nog, net heerlijke pannenkoek naar binnen gewerkt ,over een uur nog pasta met duits biefstuk en dan rond half3/3uur naar de gym
![]()

Party! Ik hoop wel dat de organisatie van het festival zelf beter gaat dan de kaartverkoop, wat een gedoe was dat zeg.
Yep ik ook!
Heb je even PB gestuurd met mijn FB.
Zal ook kijken of ik jou zie, zal lastig worden met +- 30.000 man
Lekkere food veel eiwit en trainingen.
Good life!

9x40 pff voelde ook nog te zwaar op mn onderrug en kan core nog niet hard genoeg aanspannen, twijfel om deze toch er nog even uit te halen.
Ik had zonder problemen 2x4 tickets besteld! Hopelijk goed weer morgen.Party! Ik hoop wel dat de organisatie van het festival zelf beter gaat dan de kaartverkoop, wat een gedoe was dat zeg.

Damn Flex! Dat is een beste Pull training zeg!Lekker getraind, gewichten was nog aftasten en kijken wat mijn onderrug en core op dit moment aankan, had met de zwaardere setjes wel moeite met spanning op core te houden, toch riem gebruiken bij zwaardere setjes? Viel me trouwens op dat heel wat gasten heel de training riem om hebben, ben er niet echt fan van, wat is jullie mening daarover? Morgenvroeg Push bij basic fit en smiddags dikke cardio sessie at flying dutch!

Ik had zonder problemen 2x4 tickets besteld! Hopelijk goed weer morgen.
Goede training trouwens maat! Morgen gaan we losssss![]()
Veel plezier alvast morgen! Extra cardio in de vorm van een leuk feestje is zeker niet verkeerd
En dat hellinglopen hou ik ook maar ~12 minuten echt lekker vol op 15% en 5.5 km/h, echt killing vind ik dat
Edit: 2 kg erbij van een vakantie valt wel mee. Dat heeft menig man na een avondje bbq'en met bier

Damn Flex! Dat is een beste Pull training zeg!
Zou zeker niet de hele trainingen een riem om doen. Lijkt me niet best voor je core stabillity..zelf doe ik een riem weleens op bij zware deads, squats, BOR's, maar ook bij T-bars..
Gebruik je riem verstandig
Veel plezier vandaag! Aan het weer zal het niet liggen![]()

Goede training en toffe foto! Je gaat lekker de laatste tijd. Geniet ervan vandaag ^^.

Wow jij en bijna kotsen, dat heb ik in bijna 15 jaar nog nooit mee gemaakt, zatte schup! Verkeer terug was echt een drama, ik was pas 1.45 thuis terwijl ik rond 22.45 al was gegaan.
Goede legsessie in ieder geval! Ben benieuwd wat carb-cycling je gaat brengen![]()