Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nieuw schema, nieuwe kansen.. Succes!! ^^

Dat kan je wel zeggen. Mijn quads begonnen destijds eindelijk wat te groeien. Achteraf gezien hoogstwaarschijnlijk een resultaat van de ene dag die hack squat en de andere dag 45 graden leg press naast mijn squats, deads en lunges.
Ik kan mij nog goed herinneren dat ik 4 dagen spierpijn had na de eerste keer die hacksquat te hebben gebruikt trouwens :roflol:

Zwijg erover..in mijn gym hetzelfde..:sad:

Ga nou gewoon eens Hack squats doen met losse barbell guys:D
Ff wennen maar met juiste uitvoering echt een killer voor de bovenbenen.

@flexx123 Ga je toevallig naar Flying Dutch Eersel?

Toevallig een duidelijk filmpje hierover ofzo? :rolleyes:
Heb begrepen dat het in een Smith gemakkelijker kan.. Maar ben zelf niet zo'n fan van dat ding :o.

Toevallig een duidelijk filmpje hierover ofzo? :rolleyes:
Heb begrepen dat het in een Smith gemakkelijker kan.. Maar ben zelf niet zo'n fan van dat ding :o.

Speciaal voor jou eentje met meisje uitgezocht:D
Zo doe ik hem ook ongeveer en voel echt een hele goede stretch/ burn in mn quads.
Let er zelf altijd op dat mn knieën maar een klein beetje voor m'n schoenen uitkomen.
Daarnaast rug natuurlijk goed recht, buik aanspannen, je kent het wel.
Dan voel ik hem echt goed!

Ben btw begonnen met 20kg veel reps voor de form dat heeft voor mij wel geholpen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.325
Kijk aan! Goed begin is het halve werk!:thumb:

Zo is dat:)

Even goed zweten, op je voeding letten en je bent zo weer waar je was

Vanmorgen in spiegel vond ik het al wat meer acceptabeler eruit zien:P

Nieuw schema, nieuwe kansen.. Succes!! ^^

Thanks, heb er zin in!

@flexx123 Ga je toevallig naar Flying Dutch Eersel?

Yes jij ook?

Vannacht lichtelijke paniek, 2 trainingsbroeken in de was en mn andere musclebrand broek nergens te vinden, schoonmoeder had alles gewassen en gestreken wat hier nog in de wasmand lag maar broek lag er niet bij, mn vriendin is nu de hond halen en heb dr net gebeld en broek lag daar nog:D, net heerlijke pannenkoek naar binnen gewerkt ,over een uur nog pasta met duits biefstuk en dan rond half3/3uur naar de gym:D

Zo is dat:)

Vanmorgen in spiegel vond ik het al wat meer acceptabeler eruit zien:P

Thanks, heb er zin in!

Yes jij ook?

Vannacht lichtelijke paniek, 2 trainingsbroeken in de was en mn andere musclebrand broek nergens te vinden, schoonmoeder had alles gewassen en gestreken wat hier nog in de wasmand lag maar broek lag er niet bij, mn vriendin is nu de hond halen en heb dr net gebeld en broek lag daar nog:D, net heerlijke pannenkoek naar binnen gewerkt ,over een uur nog pasta met duits biefstuk en dan rond half3/3uur naar de gym:D

Yep ik ook!
Heb je even PB gestuurd met mijn FB.
Zal ook kijken of ik jou zie, zal lastig worden met +- 30.000 man :D

Lekkere food veel eiwit en trainingen.
Good life!

• #2.328
Party! Ik hoop wel dat de organisatie van het festival zelf beter gaat dan de kaartverkoop, wat een gedoe was dat zeg.

Er zijn dit jaar iig 3 toiletlocaties, dat is al een hele verbetering!

Yep ik ook!
Heb je even PB gestuurd met mijn FB.
Zal ook kijken of ik jou zie, zal lastig worden met +- 30.000 man :D

Lekkere food veel eiwit en trainingen.
Good life!

Ik ben wel herkenbaar, komt goed:)

Training van vanmiddag Pull bij muscle totaal

Pwo: 1scoop assault

Begintijd: 15:11

Opwarmshizzle

Lat pulldown breed
15x29
13x35
12x41
11x47
11x53

Tbar row( brede grip en is echt een plate loaded geval,geen idee of dat het verschil maakte maar voelde een stuk zwaarder dan met een gewone barbell in hoek met v-grip.
15x20
12x30
12x35
9x40 pff voelde ook nog te zwaar op mn onderrug en kan core nog niet hard genoeg aanspannen, twijfel om deze toch er nog even uit te halen.

V-grip pulldown
14x35
13x41
13x47
12x53

Seated cable row
15x23
15x29
14x35
13x41
11x47

Hyperextensions
12xbw
10xbw+2,5
10xbw +5
10xbw +5

Preacher curl plate loaded
16x15
12x20
10x22,5
9x25

Db curl
11x10
9x10
9x10
8x10
Haha waardeloos,maarja biceps al best wel vermoeid.

Planks
35sec
35sec
35sec

15min. Loopband helling 17% 5km/u pfff zweten als een gek

Eindtijd 17:04

Lekker getraind, gewichten was nog aftasten en kijken wat mijn onderrug en core op dit moment aankan, had met de zwaardere setjes wel moeite met spanning op core te houden, toch riem gebruiken bij zwaardere setjes? Viel me trouwens op dat heel wat gasten heel de training riem om hebben, ben er niet echt fan van, wat is jullie mening daarover? Morgenvroeg Push bij basic fit en smiddags dikke cardio sessie at flying dutch!

9x40 pff voelde ook nog te zwaar op mn onderrug en kan core nog niet hard genoeg aanspannen, twijfel om deze toch er nog even uit te halen.

Oei als er ook een oef is die killing is voor je lower back is het de t bar wel imo dont f**k yourself up bruh

Party! Ik hoop wel dat de organisatie van het festival zelf beter gaat dan de kaartverkoop, wat een gedoe was dat zeg.
Ik had zonder problemen 2x4 tickets besteld! Hopelijk goed weer morgen.

Goede training trouwens maat! Morgen gaan we losssss :D

Veel plezier alvast morgen! Extra cardio in de vorm van een leuk feestje is zeker niet verkeerd :)

En dat hellinglopen hou ik ook maar ~12 minuten echt lekker vol op 15% en 5.5 km/h, echt killing vind ik dat

Edit: 2 kg erbij van een vakantie valt wel mee. Dat heeft menig man na een avondje bbq'en met bier

Lekker getraind, gewichten was nog aftasten en kijken wat mijn onderrug en core op dit moment aankan, had met de zwaardere setjes wel moeite met spanning op core te houden, toch riem gebruiken bij zwaardere setjes? Viel me trouwens op dat heel wat gasten heel de training riem om hebben, ben er niet echt fan van, wat is jullie mening daarover? Morgenvroeg Push bij basic fit en smiddags dikke cardio sessie at flying dutch!
Damn Flex! Dat is een beste Pull training zeg!

Zou zeker niet de hele trainingen een riem om doen. Lijkt me niet best voor je core stabillity..zelf doe ik een riem weleens op bij zware deads, squats, BOR's, maar ook bij T-bars..

Gebruik je riem verstandig ;)

Veel plezier vandaag! Aan het weer zal het niet liggen:thumb:

• #2.333
Ik had zonder problemen 2x4 tickets besteld! Hopelijk goed weer morgen.

Goede training trouwens maat! Morgen gaan we losssss :D

Thanks bro, en lossssss! hopelijk geen regendans.

Veel plezier alvast morgen! Extra cardio in de vorm van een leuk feestje is zeker niet verkeerd :)

En dat hellinglopen hou ik ook maar ~12 minuten echt lekker vol op 15% en 5.5 km/h, echt killing vind ik dat

Edit: 2 kg erbij van een vakantie valt wel mee. Dat heeft menig man na een avondje bbq'en met bier

Ik wil gaan opbouwen naar 45min. 15% 5,5km/u:)

Al 0,5kg kwijt, morgen de rest:P

Damn Flex! Dat is een beste Pull training zeg!

Zou zeker niet de hele trainingen een riem om doen. Lijkt me niet best voor je core stabillity..zelf doe ik een riem weleens op bij zware deads, squats, BOR's, maar ook bij T-bars..

Gebruik je riem verstandig ;)

Veel plezier vandaag! Aan het weer zal het niet liggen:thumb:

Ja denk dat ik voort mn riem meeneem voor zware setjes:D

Thanks, ja als het maar droog blijft:)

Push training van net:

pwo: 1scoop assault

Low incline bp
12x40
12x50
12x55
11x60
8x65

Seated cable chest press ( gewicht per kant)
13x7,5
12x10
11x12,5
10x15

Damn borst al goed vol

Incline cable fly (gewicht per kant)
13x3,75
12x5
12x6,25
11x7,5

MP
12x25
11x30
10x30
kut,vergeten gewicht te verhogen
9x35
6x40

Rope pushdown
16x15
14x20
12x25
single arm pushdown
14x7,5
12x10
11x10

Db side raises
12x7
12x7
12x7
12x9
11x10
10x10

Damn heeerlijke training

fototje

Geen cardio, want straks naar flying dutch!

Goede training en toffe foto! Je gaat lekker de laatste tijd. Geniet ervan vandaag ^^.

• #2.335
Goede training en toffe foto! Je gaat lekker de laatste tijd. Geniet ervan vandaag ^^.

Thanks, gaat wel lekker ja, flying dutch was wel tof, ondanks een flinke bui en kwartier in hurkhouding met hoofd tussen de knieen zitten omdat onweer. Vervoer was alleen wel drama. Normaal is het vanuit mij zo'n 20-25min. met auto. Maar door file in de dorpen er ruim anderhalf uur overgedaan. Ik en mn vriendin werden uur voor einde opgehaald. Maargoed ook want vrienden die wel tot einde waren gebleven hadden er zo'n 3uur over gedaan om thuis te komen. Voor mij geen flying dutch meer als locatie volgend jaar hetzelfde is. Gisterenochtend had ik een goeie kater. Was al om half 6 wakker en eruit, toen ging het wel, maar paar uur later had ik kotsneigingen en knallende koppijn ( heb gelukkig niet moeten kotsen. Rest van de dag flink gaar op de bank gelegen.

Maargoed vanmorgen half 7 eruit, even wegen... oef 72,8kg , had verwacht dat ik wel weer onder de 72kg zou zitten.

Training van net Legs:

begintijd: 08:01

Pwo: 1cap monster

5min. crosstrainer

10min. stretches, foamrollen etc

Smith calve raises
15x40
14x50
13x55
10x60
9x60

Smith squat
12x20
12x30
12x40
11x45
10x50
8x55
Volgende keer toch maar hack squat denk ik, kan niet diep genoeg komen zonder dat mn onderrug bolt, moet flink aan mn flexibiliteit werken!

Goblet squat
12x16
12x20
12x24
12x24
12x24
Kon hier wel wat dieper komen

Seated leg curl
14x32,5
11x37,5
9x40
6x42,5
Damn wat een burn

Leg extensions
14x45
12x50
11x55
11x60
8x65
Pff strompelen

Hyperextensions
12x
10x
10x

Planks ( tussendoor hamstrings foamrollen)
40sec
40sec
40sec

Lying crunches
15x
15x
15x

Eindtijd: 09:40

Lekker getraind, vandaag ook weer begonnen met carb cycling, moet nog shredded worden!:P

Morgen weer werken helaas, dus nu mealpreppen :)

:treuren:Squatten in de Smith
.. Ben ik even blij dat ik al jarenlang geen kater meer heb gehad.. ;)

Laatst bewerkt:
Wow jij en bijna kotsen, dat heb ik in bijna 15 jaar nog nooit mee gemaakt, zatte schup! Verkeer terug was echt een drama, ik was pas 1.45 thuis terwijl ik rond 22.45 al was gegaan.
Goede legsessie in ieder geval! Ben benieuwd wat carb-cycling je gaat brengen :D

Dahhw geen smith squats gaan doen man. Volgens mij levert het alleen maar blessures en nog meer onbalans op :(!
Carb-cycling lijkt mij geen gek idee voor jou trouwens :)

Ja verkeer bij Flying Dutch was echt chaos...
En duurde lang binnen te komen.
Ik vond locatie wel echt vet met het strand en dat het midden in de natuur is.
Vorig jaar naar Rotterdam geweest op het plein voor Ahoy, dat is toch wel wat minder ondanks dat er geen modder is.
Ze moeten het volgend jaar alleen wel wat beter regelen met de toegangswegen en bussen wat dat schoot echt niet op zo..

Goed dat je de training gelijk opgepakt hebt!
Zou idd alleen geen squats in de smith doen, dan liever weinig gewicht barbell squat of toch barbell hack squat.

Wow jij en bijna kotsen, dat heb ik in bijna 15 jaar nog nooit mee gemaakt, zatte schup! Verkeer terug was echt een drama, ik was pas 1.45 thuis terwijl ik rond 22.45 al was gegaan.
Goede legsessie in ieder geval! Ben benieuwd wat carb-cycling je gaat brengen :D

Hebben jullie allemaal Guus Meeuwis gemist! (vond het een beetje apart om een dance-event af te sluiten met 'het dondert en het bliksemt', maargoed, zal wel aan mij liggen)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven