Squatten in de Smith
.. Ben ik even blij dat ik al jarenlang geen kater meer heb gehad..
Voor mij was het ook alweer effe geleden, drink ook nie zo vaak veel meer, maar als ik dan veel drink, drink ik ook echt veel!
Wow jij en bijna kotsen, dat heb ik in bijna 15 jaar nog nooit mee gemaakt, zatte schup! Verkeer terug was echt een drama, ik was pas 1.45 thuis terwijl ik rond 22.45 al was gegaan.
Goede legsessie in ieder geval! Ben benieuwd wat carb-cycling je gaat brengen
Bijna he, heb nie gekotst

, ja ik heb geluk gehad dat ik eerder weg was. Carb cycling is relax, lekker veel eten op trainingsdagen

.
Dahhw geen smith squats gaan doen man. Volgens mij levert het alleen maar blessures en nog meer onbalans op

!
Carb-cycling lijkt mij geen gek idee voor jou trouwens
Je hebt denk ik gelijk, gisterenavond in bed vage steken in mn glutes, nu wel weer over gelukkig. Ik denk dat ik maar voor de veiligste optie ga en hacksquat blijf doen en als core sterker is en mn flexibiliteit beter is misschien weer gewone squat ga proberen.
Was trouwens voor mn vakantie al paar weken bezig met carbcycling en beviel me zeer goed!
Ja verkeer bij Flying Dutch was echt chaos...
En duurde lang binnen te komen.
Ik vond locatie wel echt vet met het strand en dat het midden in de natuur is.
Vorig jaar naar Rotterdam geweest op het plein voor Ahoy, dat is toch wel wat minder ondanks dat er geen modder is.
Ze moeten het volgend jaar alleen wel wat beter regelen met de toegangswegen en bussen wat dat schoot echt niet op zo..
Goed dat je de training gelijk opgepakt hebt!
Zou idd alleen geen squats in de smith doen, dan liever weinig gewicht barbell squat of toch barbell hack squat.
Ik ben vorig jaar in eindhoven geweest, kon er toen lopend naartoe, dat was echt veel beter
Barbell hacksquat lijkt me echt niks, dan gebruik ik liever plate loaded hacksquat.
Hebben jullie allemaal Guus Meeuwis gemist! (vond het een beetje apart om een dance-event af te sluiten met 'het dondert en het bliksemt', maargoed, zal wel aan mij liggen)
Gelukkig dat ik die gemist heb ,komende tijd zal ik die kwal vaak zat horen met zn stadion concerten( woon dichtbij genoeg om die muziek hier te horen

)
Training van net Push:
pwo: 1scoop assault +1scoop shatter
Begintijd: 16:44
BP
12x40
12x60
10x70
7x75
6x80
Plate loaded incline press
12x40
8x50 wtf gestopt voelt kut in schouders
Incline db press
10x22,5
10x22,5
8x25
matig haha
Seated db shoulder press
13x15
10x17,5
10x17,5
6x20
Machine fly
15x29
12x41
9x47
6x55
Db side raises
12x7
11x9
11x10
10x10
Close grip bp
14x35
8x45 fail bij 9e rep wtf, rustig laten zakken op borst effe laten liggen en breder weer teruggelegd

7x45
7x45
Cable tricep pushdown
16x17
13x23
10x29
8x29
eindtijd 18:30
Pff kracht was matig, denk door meerdere factoren, eerste werkdag gehad, fucking warm in de gym en zit tich al redelijke tijd in de cut,( naja wel break gehad).
Maar borst,triceps en schouders stonden goed vol en pomp was lekker

. Vanmorgen nog 72kg, maar denk dat ik komende dagen wel veel vocht drop, morgen lowcarb day