MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
We worden oud hè..kunnen niet eens meer een dagje gek doen zonder daarvan de (grote) gevolgen te ondervinden..

Prima training toch Flex!? Succes met verder shreddedn!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
:treuren:Squatten in de Smith
.. Ben ik even blij dat ik al jarenlang geen kater meer heb gehad.. ;)

Voor mij was het ook alweer effe geleden, drink ook nie zo vaak veel meer, maar als ik dan veel drink, drink ik ook echt veel!

Wow jij en bijna kotsen, dat heb ik in bijna 15 jaar nog nooit mee gemaakt, zatte schup! Verkeer terug was echt een drama, ik was pas 1.45 thuis terwijl ik rond 22.45 al was gegaan.
Goede legsessie in ieder geval! Ben benieuwd wat carb-cycling je gaat brengen :D

Bijna he, heb nie gekotst:P, ja ik heb geluk gehad dat ik eerder weg was. Carb cycling is relax, lekker veel eten op trainingsdagen:D.

Dahhw geen smith squats gaan doen man. Volgens mij levert het alleen maar blessures en nog meer onbalans op :(!
Carb-cycling lijkt mij geen gek idee voor jou trouwens :)

Je hebt denk ik gelijk, gisterenavond in bed vage steken in mn glutes, nu wel weer over gelukkig. Ik denk dat ik maar voor de veiligste optie ga en hacksquat blijf doen en als core sterker is en mn flexibiliteit beter is misschien weer gewone squat ga proberen.
Was trouwens voor mn vakantie al paar weken bezig met carbcycling en beviel me zeer goed!

Ja verkeer bij Flying Dutch was echt chaos...
En duurde lang binnen te komen.
Ik vond locatie wel echt vet met het strand en dat het midden in de natuur is.
Vorig jaar naar Rotterdam geweest op het plein voor Ahoy, dat is toch wel wat minder ondanks dat er geen modder is.
Ze moeten het volgend jaar alleen wel wat beter regelen met de toegangswegen en bussen wat dat schoot echt niet op zo..

Goed dat je de training gelijk opgepakt hebt!
Zou idd alleen geen squats in de smith doen, dan liever weinig gewicht barbell squat of toch barbell hack squat.

Ik ben vorig jaar in eindhoven geweest, kon er toen lopend naartoe, dat was echt veel beter:D

Barbell hacksquat lijkt me echt niks, dan gebruik ik liever plate loaded hacksquat.

Hebben jullie allemaal Guus Meeuwis gemist! (vond het een beetje apart om een dance-event af te sluiten met 'het dondert en het bliksemt', maargoed, zal wel aan mij liggen)

Gelukkig dat ik die gemist heb ,komende tijd zal ik die kwal vaak zat horen met zn stadion concerten( woon dichtbij genoeg om die muziek hier te horen :( )

Training van net Push:

pwo: 1scoop assault +1scoop shatter

Begintijd: 16:44

BP
12x40
12x60
10x70
7x75
6x80

Plate loaded incline press
12x40
8x50 wtf gestopt voelt kut in schouders

Incline db press
10x22,5
10x22,5
8x25
matig haha

Seated db shoulder press
13x15
10x17,5
10x17,5
6x20

Machine fly
15x29
12x41
9x47
6x55

Db side raises
12x7
11x9
11x10
10x10

Close grip bp
14x35
8x45 fail bij 9e rep wtf, rustig laten zakken op borst effe laten liggen en breder weer teruggelegd:P
7x45
7x45

Cable tricep pushdown
16x17
13x23
10x29
8x29

eindtijd 18:30

Pff kracht was matig, denk door meerdere factoren, eerste werkdag gehad, fucking warm in de gym en zit tich al redelijke tijd in de cut,( naja wel break gehad).
Maar borst,triceps en schouders stonden goed vol en pomp was lekker:D. Vanmorgen nog 72kg, maar denk dat ik komende dagen wel veel vocht drop, morgen lowcarb day:D

Pittige sessie hoor, toch bijna 2 uur.

Low carb day overleefd?
.. Daar kan toch niemand vrolijk van worden? :o

• #2.345
  • #2.346
Vanmorgen wekker om 5uur, half 7 met de fiets naar mn werk (4,5km), half 4 klaar met werken met de fiets naar huis(4,5km), douchen en om 16:20 met de fiets naar muscle totaal ( 6,6km). 26minuten overgedaan.

Training van net Pull

pwo: 1cap monster (2e vandaag, vanmorgen ook 1)

begintijd: 16:55

Plate loaded row ( wide grip)
15x40
12x60
11x70
8x80
6x85

Lat pulldown ( wide grip)
13x35
12x41
11x47
9x53

Seated cable row (small grip)
15x35
13x41
12x47
10x53

Plate loaded front pulldown
15x30
11x50
8x60
5x65

Hammer db curl
10x12,5
9x12,5
6x15
11x10

Barbell curl
12x20
6x25 wtf verzuring
7x20
6x20
verzuring verzuring verzuring f**k!:P

eindtijd 18:20

Damnnn lekkere pull training, alleen biceps was waardeloos haha, ook lekker veel gefietst voor mijn doen vandaag, in totaal 22,2km:)

Fietsbeest! Lekkere pull-training :)

Nice training :) veel fietsen met zulk weer is niet echt een straf vind ik.

Klopt. Vorig weekend ook nog eens 25 km buiten gefietst en was veel leuker dan cardio in de fitness.

Lekker bezig!
Ook chill fietsen met dit weer.
Doe het zelf te weinig.
Wel veel volume voor biceps imo vandaar die verzuring denk ik ;)
Maar klein spiertje.

Geen last gehad van je onderrug met deze back tren? Die 25km fietsen is alleen maar extra cardio lekker man

De betere vorm van cardio, als je ergens heenfietst heb je in ieder geval ook echt een doel :p

Goede training weer Flex! En flinke cardio ook! #shredded

Jij bent ook al aan het fietsen lees ik?! :) Ik hoop voor je dat 't gewichtsverlies lekker doorgaat nu. Je voeding en cardio is iig op orde nu, dus het komt vast helemaal goed :thumb:.

• #2.355
Fietsbeest! Lekkere pull-training :)

Thanks maat.

Nice training :) veel fietsen met zulk weer is niet echt een straf vind ik.

Heerlijk, korte broek en tanktop aan en gas erop.

Klopt. Vorig weekend ook nog eens 25 km buiten gefietst en was veel leuker dan cardio in de fitness.

Vind cardio in gym eigenlijk ook weinig aan, doe ik ook alleen als het echt nodig is.

Lekker bezig!
Ook chill fietsen met dit weer.
Doe het zelf te weinig.
Wel veel volume voor biceps imo vandaar die verzuring denk ik ;)
Maar klein spiertje.

Ik ben eigenlijk ook een goed weer fietser hoor,. Ik heb geen auto en kan alleen de auto van mn vriendin pakken als zij niet weg hoeft:)
Ja volgende keer denk ik 3setjes Hammer curl en 3setjes bb curl.

Geen last gehad van je onderrug met deze back tren? Die 25km fietsen is alleen maar extra cardio lekker man

Nope, bij zwaardere setjes riem om:)
Alles voor de shredness:)

De betere vorm van cardio, als je ergens heenfietst heb je in ieder geval ook echt een doel :p

Precies!

Goede training weer Flex! En flinke cardio ook! #shredded

Thanks, denk dat ik morgen maar met de fiets ga. Morgenvroeg overwerken.

Jij bent ook al aan het fietsen lees ik?! :) Ik hoop voor je dat 't gewichtsverlies lekker doorgaat nu. Je voeding en cardio is iig op orde nu, dus het komt vast helemaal goed :thumb:.

Mja ik fiets eigenlijk elke week wel paar keer naar m'n werk, maar nu dus ook soms naar gym die verder weg is. Cut gaat iig lekker, Vandaag ook weer low carb. Ben ech benieuwd of ik six Pack zichtbaar kan krijgen in 6weken.

Even 2 rustdagen en zondag legs!

Hoe low is low carb? En hoe ziet de voeding eruit?

2 rustdagen... ? Nergens goed voor bra ;)

• #2.358
Hoe low is low carb? En hoe ziet de voeding eruit?

Screenshot_2016-06-10-13-38-00_com.android.chrome_1465558724937_zpsbd4tni6a.jpg

En ik had nog lager kunnen zitten, toch nog maar Rice powder toegevoegd, ow zie trouwens dat ik groente niet heb ingevuld:p

Zal dus nog wel zo'n 100kcal bijkomen.

2 rustdagen... ? Nergens goed voor bra ;)

Weet ik maar vandaag nie trainen omdat ik al lowcarb had gepland en zou morgen eigenlijk gaan, maar ik kan niet:(

Vreten en trainen. Heuj :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven