- Waardering
- 896
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat is wat telt toch?!Hmm kracht is niet veel meer, maar pomp was goed en vind dat m'n fysiek er zeker wel op vooruitgaat. Straks legtraining loggen.
Nog meer goed berichten! Training zag er ook nice uit kerel!Benen gaat eigenlijk wel lekker in de cut, hoop dat ze ook eens serieus gaan groeien in bulk, nu ik ze gewoon kei hard kan blijven aanpakken. Morgen pull!

En dat is wat telt toch?!
Nog meer goed berichten! Training zag er ook nice uit kerel!
Succes met de Pull-workout straks!![]()
, twijfel alleen nog waar, vind sfeer en apparaten bij muscle totaal veel fijner, maar basic fit is uur eerder open en moet eigenlijk ook weer zonnebank
Keuzes...keuzeszekers! massa > kracht
thanx, pull training is morgenvroeg he, twijfel alleen nog waar, vind sfeer en apparaten bij muscle totaal veel fijner, maar basic fit is uur eerder open en moet eigenlijk ook weer zonnebank
![]()
Je kunt vanmiddag naar buiten voor tanning gains..dus ik zeg muscle totaal
, en het is hier maar fris buiten en bewolkt.

Lekker pomp training. Die pull-ups moet wel even aan worden gewerkt man!!![]()
Lekkere workout maat! Lekker gegeten bij de bbq I hope!

. 
Respect kerel!Yes, 1hamburger,2 stuk kipfilet en een worstje zonder saus en 2stukjes stokbrood en klein beetje stroopwafel ijs op. Zelfs geen bier gedronken, m'n ouders vonden het maar raar haha. Ik was best trots op mezelf.
Lowcarb dag vandaag dus ben benieuwd morgenvroeg![]()

Whut?!?!Zaterdagavond zat ie niet eens aan het bier toen we met wat vrienden bij elkaar zaten, hij is gedisciplineerd bezig![]()

Zaterdagavond zat ie niet eens aan het bier toen we met wat vrienden bij elkaar zaten, hij is gedisciplineerd bezig![]()