XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gewoon nooit handschoenen gebruiken en je zal minder last hebben van je eelt.
Het zal er wel meer zijn dan en moet je er voor over hebben, maar je zal er minder van voelen.

Train nu toevallig ook sinds een paar weken zonder gloves. Vind het veel fijner ook. Je went er vanzelf wel aan I guess.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.443
Ik heb met Gerald getraind. Leuke kerel trouwens. Sta nog met hem op de foto ook :o

Lekker getraind! en qua eelt.. insmeren met Ambachtscreme. (google maar... ook verkrijgbaar bij de Karwei)

Had nog nooit van hem gehoord, zag het pas achteraf op fb.

Zou eens kijke naar die crème, thanks!

Gewoon nooit handschoenen gebruiken en je zal minder last hebben van je eelt.
Het zal er wel meer zijn dan en moet je er voor over hebben, maar je zal er minder van voelen.

Mjaaar nu kan ik gewoon zware dumbells niet meer vasthouden door de pijn, en dan moet ik wel.

Train nu toevallig ook sinds een paar weken zonder gloves. Vind het veel fijner ook. Je went er vanzelf wel aan I guess.

Jij gebruikt ook nog niet zo zware dumbells en vgrip is van plastic:p

Nooit aan handschoentjes beginnen! :) Na +- een maand ben je er helemaal aan gewend.

Ben benieuwd, probeer wel zoveel mogelijk zonder.

Ben al 2dagen supermoe in m'n benen, geen pijntjes ofzo, maar m'n benen voelen gewoon slap aan, dus vanavond niet zwaar trainen, maar benen gewoon lekker High rep pompen:p

• #2.444
Net legs bij muscletotaal:

Pwo: 1scoop assault +1scoop xxl unleash

opwarmshizzle

Plate loaded leg press ( andere als bij basic fit)
12x80 stuk zwaarder als die bij basic fit
10x140 oef zwaar
7x140
7x140 en toen voelde ik een spier in m'n zij, au pijnlijk
10x120

Plate loaded hack squat
12x20
10x30
10x40
10x40

Seated leg curl ss plate loaded standing calf raise
15x41 15x40
12x47 12x60
10x53 11x70
8x59 pr 9x80

Leg extension
15x47
15x65
13x71
12x83
10x95 pr

Plate loaded seated calf raise
28x10
24x15
20x20
18x20
damn!

Toch zwaarder getraind dat de bedoeling was want kracht ging wel redelijk, maar mooi kut van m'n schuine buikspier, hoop dat het meevalt want overmorgen pull.
Gewicht vanmorgen 69,6kg

Laatst bewerkt:
Damn Flex! Dat is weer een pittige workout!!:D Supernice ook al dat plate-loaded spul:thumb:

Is het niet Hardcore genoeg om WEL met handschoentjes te trainen?

Oef, kut van je buikspier, hopelijk is het niet al te ernstig.. Als je zonder pijn kunt hoesten en niesen valt het imo vaak wel mee :o

Weer een lekker hoog volume lees ik :thumb:. Ik ben wel benieuwd hoe de benen er bijstaan momenteel, nu je alleen nog machine werk doet!

• #2.448
Damn Flex! Dat is weer een pittige workout!!:D Supernice ook al dat plate-loaded spul:thumb:

Is het niet Hardcore genoeg om WEL met handschoentjes te trainen?

Thanks marv! Plate loaded is de bom:D

Ja en nee, ene kant heb ik schijt aan wa andere van mn handschoentjes vinden. Maar bij muscletotaal traint echt niemand ( op een paar beach boy na) met handschoentjes.

Oef, kut van je buikspier, hopelijk is het niet al te ernstig.. Als je zonder pijn kunt hoesten en niesen valt het imo vaak wel mee :o

Mja ik twijfel nog steeds of buikspier of een rib is, vandaag voelde ik meer mn rib.

Weer een lekker hoog volume lees ik :thumb:. Ik ben wel benieuwd hoe de benen er bijstaan momenteel, nu je alleen nog machine werk doet!

Thanks, benen lopen nog steeds achter natuurlijk, maarja ben benieuwd hoe ze gaan groeieen in de bulk.

Net alleen naar de gym geweest voor cardio omdat ik vanmorgen meer last had van rib/ schuine buikspier, hopellijk dat het morgen beter gaat.

Vandaag een flinke iifym dag omdat ik vanavond new york pizza ga halen:)

Cardiobeest!

Doe je goed die cardio!

• #2.451

Was mn langste cardio sessie tot nu toe haha.

Net ub getraind:

Pwo: 1cap t5

Low incline bp ss Plate loaded low row
12x40 12x40
8x60 10x60
8x60 10x60 auw gestopt geeft teveel druk op mn schuine buikspier
8x60

Machine chest press ss Vertical traction
12x40 12x40
12x50 12x50
12x60 12x60
11x70 12x70

Machine fly ss lat pulldown (vgrip)
15x30 15x30
12x40 12x40
10x40 12x40
10x40 9x50

Db side raises ss weighted hypers
15x5 12xbw +5
10x9 12xbw+10
10x9 10xbw +20
10x9 10xbw +20

Rope pushdown ss Hammer db curl
20x15 15x12
13x20 11x14
11x25 8x16

Bench dips ss Db curl
15xbw 12x10
15xbw +10 6x14
13xbw +20 6x14
12xbw +20

Blugh niet zo zwaar kunnen trainen door die schuine buikspier, maar het ging toch redelijk, mn vriendin denkt dat het de aanhechtig van mn schuine buikspier is en dat dat nog wel een week kan duren voordat dat genezen is:(
Heb alles heel gecontroleerd uitgevoerd en negatieve fase heel langzaam, voelde wel goed aan,maar knal liever:)

Laatst bewerkt:
Ik heb ook eens last gehad van mijn schuine buikspier, althans dat dacht ik.. Het bleek uiteindelijk m`n lat te zijn met pijn die uitstraalde naar voren. Rust nemen (als in niet trainen) heeft toen vrij snel het probleem opgelost

Ik zie dat je regelmatig andere PWO neemt. Heeft dat met het type training te maken, of hou je van afwisseling?

Goed log trouwens! [emoji106]

• #2.454
Ik zie dat je regelmatig andere PWO neemt. Heeft dat met het type training te maken, of hou je van afwisseling?

Goed log trouwens! [emoji106]

welkom, laatste tijd valt wel mee qua andere pwo, meestal combi van assault +xxl unleash. Ligt er ook beetje aan welk tijdstip ik ga trainen enz.

Kom je trouwens uit eindhoven, omdat je 040 in je naam hebt?

Ik heb ook eens last gehad van mijn schuine buikspier, althans dat dacht ik.. Het bleek uiteindelijk m`n lat te zijn met pijn die uitstraalde naar voren. Rust nemen (als in niet trainen) heeft toen vrij snel het probleem opgelost

Ben je toen naar dokter of fysio geweest? Mja ik weet het niet, niet trainen is geen optie:P , zal komende legtraining alleen maar leg extensions en leg curls en calf raises doen als ik er nog last van heb.

welkom, laatste tijd valt wel mee qua andere pwo, meestal combi van assault +xxl unleash. Ligt er ook beetje aan welk tijdstip ik ga trainen enz.

Kom je trouwens uit eindhoven, omdat je 040 in je naam hebt?
Eindhoven inderdaad, Woensel.

Heuj Woenselllllllll :D

• #2.460
Eindhoven inderdaad, Woensel.

Waar train je dan?

de gekste:)

Wanneer train jij precies met zware dumbells?:P

Op dit moment niet zovaak, maar 40kg dumbell rows en dumbell shrugs binnenkort weer, maar dat is voor jou niet zwaar:P

Ha, ik woon ook in Woensel, vandaar :D

Ik ook:P

Toch besloten om even niet te trainen want vanmorgen toch meer pijn, mn vriendin heeft het ingetaped, oelt wel iets beter,maar even laten rusten..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven