040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmm, dat ziet er niet slecht uit. En vol met goodness
Sterkte met de rib...

Zo een bar zou ik ook wel eens willen proberen!
Apart trouwens, dat jij cravings krijgt zodra je niet traint. Bij mij is het de omgekeerde wereld iig![]()

Zit bij mij om de hoek, vandaar... Ze hebben trouwens 2 weken terug 80% van de apparaten + barbells & dumbbells vernieuwd.Heb ik ook wel eens getraind, vind het niks daar, versleten apparaten en die mensen daar vond ik ook niks haha.
Blugh m'n vriendin heeft me gisteren opnieuw ingetaped en het is toch m'n rib, dus dat kan nog wel ff duren. Maar ik ga toch weer lichtjes trainen want helemaal rust is ook niks door frustratie ga ik dan Junken, eergisteren ben en Jerry en oreo gegeten en gisteren een reep milka. Dus vanmiddag benen op apparaten en cardio.
Gisteren trouwens protein bars gemaakt, damn wat lekker!
Zit bij mij om de hoek, vandaar... Ze hebben trouwens 2 weken terug 80% van de apparaten + barbells & dumbbells vernieuwd.
Welke gym train jij als je niet bij Muscle Totaal bent?
Zien er goed uit die bars!

Beter eet je wat van die homemade protein bars ipv B&J's en Oreo...
Hoewel...![]()
, nee, nu ik weer ga trainen junk ik ook minder komt goed

Dikke training weer Flex! Mooi afgesloten ook met 25 minuutjes op de helling![]()
, helling lopen me goed af, morgen denk ik een uur
(preventieve strafcardio omdat savonds bbq)
Hij gaat lekkur! Dat helling lopen is echt slopend man, zeker na een benen training!
Vakantie incoming? Dat je nog 4 weken gaat cutten![]()

), en denk dat ik dan wel tevreden ben en weer ga bouwen.