MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie training!
Wat zijn er veel mensen zonder leven zeg :p no offense ;)
Ik vind het niet zo zielig eigenlijk. Tof toch dat mensen de straat op gaan om een spelletje te spelen en te socializen met anderen.

Je hoort altijd geklaag over dat kinderen te dik worden omdat ze constant achter de computer of televisie zitten.

Sterke dips kerel!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.503
Ik vind het niet zo zielig eigenlijk. Tof toch dat mensen de straat op gaan om een spelletje te spelen en te socializen met anderen.

Je hoort altijd geklaag over dat kinderen te dik worden omdat ze constant achter de computer of televisie zitten.

Niet normaal hoeveel kinderen maar ook gewoon volwassenen net weer heb zien lopen en fietsen met phone in hand:P , doe jij het ook?

Thanks marv:D

Net Pull

pwo: 1cap. t5

opwarmshizzle

Seated cable row
12x35
12x47
11x59 pr
7x65 pr wtf:)

Plate loaded pulldown (wide grip)
12x60
10x80
10x100 pr
6x115 pr

Plate loaded low row one handed
10x20
10x25
9x27,5
7x30

triangle lat pulldown
12x41
10x47
8x53

Preacher db curl
12x12,5
10x15
9x17,5

Rope hammer curl
15x23
12x35 pr
9x41 pr

Weighted hypers
10xbw +10
10xbw +25
10xbw +30

En bijna 20km gefietst (heen en terug naar de gym).
Fuckkkk wat een lekkere training, ik had echt niet verwacht dat ik op 68,6kg nog pr's zou zetten! Maar dat komt denk ik omdat mn onderrug nu een stuk sterker is. Morgen legs en dan is de volgende training pas volgende week dinsdag omdat ik dit weekend met mn vriendin weekendje weg ga naar giethoorn.

Holy shit! PR regen hier!! :) :)

Nice die pr's !!

Nee ik doe niet aan cardio :P

En nu hebben ze hun 50inch tv scherm geruild tegen een mini schermpje

Niet klagen over die PR, je hebt 'em mooi binnen, zijn juist de lekkersten als je het niet verwacht!

Lekkere PR regen, en dat terwijl je diep in de cut zit. Pokémon Go geeft je vleugels :D

Goede training weer !

Verbaasd over het totaal volume.
Geniet van je weekendje in Giethoorn :thumbs:

• #2.512

Pr's altijd mooi:)

leuk hoor:)

Niet klagen over die PR, je hebt 'em mooi binnen, zijn juist de lekkersten als je het niet verwacht!

Ik klaag ook niet hoor, gewoon niet verwacht:D

Lekkere PR regen, en dat terwijl je diep in de cut zit. Pokémon Go geeft je vleugels :D

haha:D

Goede training weer !

Verbaasd over het totaal volume.
Geniet van je weekendje in Giethoorn :thumbs:

Valt toch wel mee dat volume ,vind ik dan.

Thanks heb er zinin.

Gisterochtend ook nog getraind, zo druk dat ik vergeten ben om te loggen

Legs:

12x80
10x120
10x120
10x120
geen zin om zwaarder te gaan en veolde me ook slap:P

Leg extension
12x50
12x60
10x70
10x70

Seated leg curl ss calves on legpress
12x35 15x80
12x40 12x100
10x42,5 11x120
7x45 11x140
6x160

Knee raises
12x
12x
12x

Korte training niks bijzonders, had ook niet veel zin (komt haast nooit voor)
Voelde me gisteren zo leeg dat ik een hele pot B&J alleen heb opgegeten, straks naar hotel bij giethoorn en dan morgen naar giethoorn, ga niet op mn eten letten dit weekend, dan nog 1 of 2weken cutten want ben er onderhand wel klaar mee:P

• Like
Waarderingen: Inb4
Veel plezier man! Heb je al inmiddels al poppin' abs trouwens? :P
Die leg presses kunnen wel zwaarder bro ;)!!

• #2.514
Veel plezier man! Heb je al inmiddels al poppin' abs trouwens? :P
Die leg presses kunnen wel zwaarder bro ;)!!

thanks, abs willen niet echt doorkomen, deze week nog eens een paar dagen low carb, want hou nog wel wat vocht vast, gewoon zo irritant dat vet op mn buik zolang duurt en ik bang als ik nog diepr ga cutten ik vrij weinig overhou:P. Eerst maar weer eens massa bouwen zonder vp te hoog laten oplopen.

Durf trouwens ook nog niet echt zwaarder te gaan met legpresses, want rib nog steeds gekneusd:)

In dat geval niet te veel risico nemen idd.
Ga je recompen?

Nee recomp werkt voor mij niet. Ga gewoon bulken maar blijf wel carb cyclen.
Denk dat je ook goed resultaat haalt uit nu even een bulk en dan weer cutten. Te lang in een cut blijven hangen is imo alleen maar slecht voor motivatie en na een aantal weken cutten moet je weer veel dieper cutten om nog omlaag te gaan in BF. Ook weer niet handig voor spiermassa idd zoals je zei. Ga je je eten helemaal tracken straks in de bulk?

thanks, abs willen niet echt doorkomen, deze week nog eens een paar dagen low carb, want hou nog wel wat vocht vast, gewoon zo irritant dat vet op mn buik zolang duurt en ik bang als ik nog diepr ga cutten ik vrij weinig overhou:P. Eerst maar weer eens massa bouwen zonder vp te hoog laten oplopen.

Durf trouwens ook nog niet echt zwaarder te gaan met legpresses, want rib nog steeds gekneusd:)
Zuivel lalalala

Fijn weekend en eet smakelijk :thumb:

• #2.520
Denk dat je ook goed resultaat haalt uit nu even een bulk en dan weer cutten. Te lang in een cut blijven hangen is imo alleen maar slecht voor motivatie en na een aantal weken cutten moet je weer veel dieper cutten om nog omlaag te gaan in BF. Ook weer niet handig voor spiermassa idd zoals je zei. Ga je je eten helemaal tracken straks in de bulk?

Zit wat in, vooral krachtverlies van borst demotiveert me. Yess track alles, hoop weer richtig de 80kg te kunne bulken.

Eet al bijna heel mn cut geen zuivel op wat b&j en magnums na:p

Fijn weekend en eet smakelijk :thumb:

Thanks komt goed!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven