Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GodverDan verbaast het me niks..
"In 1 magnum zit net zoveel als een pakje boter!"
![]()

Volgens mij zou je best wat droger kunnen staan als je die shit had laten staan en wat meer bro-foods had gegeten @flexx123.
Ik bedoel, 15 magnums is alleen al 3300 kcal.
Zou ik niet doen. Om te depleten en laden moet je vaak wel droger staan.Meeste warne wel mini magnums
Heel mn cut bestond wel grotendeels uit brofood, alleen laatste dagen mn shape beetje verneukt, weet niet of het nut heeft om paar dagen te gaan depleten en laden op dit vetpercentage en opnieuw wat fotos maken?
Zou ik niet doen. Om te depleten en laden moet je vaak wel droger staan.
Echter een paar dagen lower carb zal je shape waarschijnlijk wel ten goede komen..

Niet lekker ....
, lekker man
Volgens mij zeurt je onderrug, omdat je onbalans aan het creëren bent met je huidige schema.
Al die machines lijken misschien leuk voor de pomp, maar je hoeft 0.0 te stabiliseren natuurlijk. .
Ik ben bang dat je op de lange termijn spijt gaat krijgen van deze manier van trainen om eerlijk te zijn.
Het is imo verstandig om compounds/oefeningen met vrije gewichten te herintroduceren in je schema.

Ik hou zo snel vocht vast, en moet er ook bij zeggen dat ik de laatste 5dagen zo'n 15-20 ijsjes op heb voornamelijk magnums haha
@sanca ...beetje baldadige bui vandaag? Of heb je vakantie

...beetje baldadige bui vandaag? Of heb je vakantie

Daar zou ik ook aardig baldadig van worden..Ik zit al van oktober vorig jaar thuis bro', ik wou terug beginnen maar mag mijn werk in de bouw niet meer terug opnemen ivm medicatie voor het hart dat ik nu moet nemen![]()
Daar zou ik ook aardig baldadig van worden..
Kan trainen nog wel een beetje of ..?
https://forum.bodybuilding.nl/topics/master-of-magic-god-of-war-odin-wanders-alone.113806/page-1049Kan niet alle logjes volgen, volspammen en verknallen hier op DBB hè..Dude, 2 maanden post operatie trok ik terug 200kg DL en heb ook alweer wat alltime PR's bijeen gesprokkeld én een strongman wedstrijd meegedaan, onkruid verwelkt soms een beetje maar vergaat niethttps://forum.bodybuilding.nl/topics/master-of-magic-god-of-war-odin-wanders-alone.113806/page-1049
Lekker bezig man!
Shape ziet er goed uit.
Denk idd wel dat shit als magnums in een paar dagan je fysiek flink kan veranderen.
Blijf momentopname. Maar zonde om als niet prof hier teveel mee bezig te zijn.
Belangrijkste blijft dan toch wel kcals/ eiwit verhouding in cut of bulk.
En dat gaat lekker! Zou idd wel wat meer compounds pakken al vind ik die ook het minst chill maar wel belangrijk.
Ziet eruit als goed begin voor de bulk man dus zou er lekker aan beginnen.
Vanaf maandag ga ik ook weer!

Merk je nou veel krachtverlies na je cut?Thanks, ja ik had ook beter fotos week ervoor kunnen nemen,maargoed volgende cut op goeie moment fotos maken
Compounds komen nu weer elke training!
Werk in producite van bedrijf die zuurstofcilinders vullen voor ziekenhuizen. Veel gesjouw, dragen, verplaatsen van cilinders dus
Training van toen straks Push:
pwo: 1scoop assault
opwarmshizzle
Bp
10x40
8x60
5x5x70 had makkelijker verwacht haha pish kracht is echt poep
Incline db press
10x20
10x22,5
10x22,5
9x22,5
Mp
8x30
5x35
5x35
5x35
Peck deck
12x35
10x47
9x47
8x47
Rope pushdown ss db side raises
12x21 12x7,5
8x29 10x10
8x29 8x10
one arm pd
10x11 8x10
Hoop dat kracht weer snel vooruit gaat, maar feeling was good! Na peck deck wel zo'n dikke pomp in borst dat de rest daarna echt zwaar moeilijk ging haha maar wel lekker![]()