- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom nu gestopt eigenlijk met de cut? Zou je niet willen doorgaan tot er echt blokjes te zien zijn? En echt clean aan een volgende bulk beginnen.
Hmm, dat werk was denk ik ook geen pretje op low-carb!
Leuke push day trouwens. Welke compounds ben je van plan te pakken op pull dagen dan?

Te lang cutten trek ik niet, liever wat meer massa dan blokjes.

Prima training toch Flex! Balen dat de operatie is uitgesteld..of komt het eigenlijk wel goed uit zo?

Kijk, dit ziet er al stukken beter uit!Waren die Rackpulls niet onwijs licht trouwens?

Ben het wel met je eens hoor. Je wilt niet je met pijn opgebouwde massa deels opbranden.
Begin sept is wel een goeie tijd, zo na de drukte![]()

Ja en nee. 100% junk fitten gaat je niet gezond maken..

True. Ik vind het zelf teveel gedoe. Vandaar dat ik bijna iedere dag wel dezelfde prep-meals mee heb. Ik bepaal gewoon de vrijdag ervoor hoeveel kcals het moet zijn en pas daar mijn havermout/rijst hoeveelheden op aan.Gewoon zorgen dat je je micro's binnen krijgt en sodium een beetje binnen de perken houdt![]()
True. Ik vind het zelf teveel gedoe. Vandaar dat ik bijna iedere dag wel dezelfde prep-meals mee heb. Ik bepaal gewoon de vrijdag ervoor hoeveel kcals het moet zijn en pas daar mijn havermout/rijst hoeveelheden op aan.
Te veel vrijheid gaat bij mij altijd fout.
. Zodra ik weer terug ben in NL, dan pak ik dat zeer zeker weer op. 
Goed bezig. Mooi om die schouders helemaal leeg te zien lopen bij dropset![]()

Gewoon zorgen dat je je micro's binnen krijgt en sodium een beetje binnen de perken houdt![]()
True. Ik vind het zelf teveel gedoe. Vandaar dat ik bijna iedere dag wel dezelfde prep-meals mee heb. Ik bepaal gewoon de vrijdag ervoor hoeveel kcals het moet zijn en pas daar mijn havermout/rijst hoeveelheden op aan.
Te veel vrijheid gaat bij mij altijd fout.
Als ik mijn huidige werk niet had gehad, dan was ik ook nog gewoon wekelijks braaf aan het preppen hoor. Zodra ik weer terug ben in NL, dan pak ik dat zeer zeker weer op.
Echter geloof ik, zeker op met mijn onderhoud, niet echt in een 100% bro-food dieet zoals je weet.![]()
. Gewicht nog steeds rond de 69kg omdat ik nog vrij veel fiets
Alles moet groter haha, vooral mn benen, morgen dus weer benen! Vind wel klote met voeding atm. Omdat ik over 4weekjes op vakantie ga wil ik niet hard bulken, maar weer cutten zie ik ook niet zitten.Aan het "Marvinnen" dus
Prima training trouwens! Rug gaat bij mij ook altijd goed..maar er blijft altijd wel iets wat groter moet..houdt ons van de straat![]()
En inderdaad alles moet groter

Klinkt goed van die squat. Wat mij betreft is dat toch de koning van de oefeningen vergeleken met machines![]()