XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die gym mag je van mij weleens een meet organiseren!:D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.762
Die gym mag je van mij weleens een meet organiseren!:D:D:D

Zal het een keer vragen, maar wordt denk ik wel moeilijk omdat zaterdagmiddag na sluit meestal sapcup deelnemers poseerlessen enz hebben.

Training van net UB:

BP
3 opwarmsetjes
7x80
6x80
5x80 ( 6e met hulp dus tel ik niet)
6x75

Seated cable row
10x65
7x71
5x71

Seated db shoulder press
11x20
6x20
8x17,5

Plate loaded low row
10x90
8x100
7x105

tricep db kickback
16x10
13x12,5

Seated db curl
11x15
7x15

Wel lekkere training, toch geen db row omdat onderrug nog niet 100% voelt en ben met mijn knie tegen een trekhaak gelopen toen ik niet voor me keek maar op mijn telefoon haha. Damn deed pijn. Heb trouwens dikke spierpijn in mn benen van gisteren :D

In.
Is je avatar actueel?Ziet er zwaarder uit dan 75 kg.

• #2.764
  • #2.765
Omdat ik dus m'n knie flink heb gestoten, geen lb training vandaag, dus straks push + kuiten en morgen hopelijk pull + quads en Hams, als ik morgen nog teveel last heb aleen pull.

Nog aan het cutten?

• #2.769
Denk het ook wel, ben nou 3weken onder begeleiding en ben 1kg aangekomen en buikomtrek is 1cm minder, had ook niet verwacht dat ik dus droger wordt en aankom maar het kan blijkbaar dus wel:).
Eet je nu dan ook 'bijzondere' dingen of moet je je meer met voedsel-timing bezig houden? Ben benieuwd wat het je op termijn brengt..

• #2.771
Eet je nu dan ook 'bijzondere' dingen of moet je je meer met voedsel-timing bezig houden? Ben benieuwd wat het je op termijn brengt..

Nee eigenlijk niet echt iets bijzonders, alleen ik eet nu echt "clean" , 1cheat per 2weken, en de ekv verhoudingen zijn wat anders.

Begeleiding van een pt ? Nog bijzondere dingen?

• #2.773
Begeleiding van een pt ? Nog bijzondere dingen?

Niet echt eigenlijk, maar voor mij was het net het klein zetje wat ik nodig had, ik zou het misschien ook wel allemaal zelf kunnen, maar dit werkt voor mij goed omdat ik toch iemand heb die er net iets meer verstand van heeft en daar op kan terugvallen.

Niet echt eigenlijk, maar voor mij was het net het klein zetje wat ik nodig had, ik zou het misschien ook wel allemaal zelf kunnen, maar dit werkt voor mij goed omdat ik toch iemand heb die er net iets meer verstand van heeft en daar op kan terugvallen.

Prima toch, als het maar goeie resultaten oplevert :)
Hoeveel kcal eet je nu?

• #2.775
Prima toch, als het maar goeie resultaten oplevert :)
Hoeveel kcal eet je nu?

rustdagen 2500kcal ,trainingsdagen 3000kcal, maar effe zondag overleggen of ik mag verhogen, want blijf deze week beetje hangen op zelfde gewicht en kracht.

• #2.779
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven