XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.782
Hmm..daar heb ik niet zo veel tijd voor nodig.. ;) 2 maanden strict cutten en kan prima foto's inleveren.

Echter opboksen tegen fysieken als Bob & JW is tegenwoordig bij voorbaat kansloos..:o
Ik zou alleen een wedstrijg mee doen als ik kans zou maken om te winnen...en nee ik ga niet juicen:roflol:

Ja klopt, is eigenlijk ook kansloos, maar jw mag volgend jaar al niet meedoen omdat hij sapcup gaat doen haha.

• #2.793
Voor D heb je niet veel nodig hoor :)

Is top5 wel haalbaar met marv zn fysiek:P

En jou begeleiden is ook een uitdaging. Ik kan me een vermakelijke periode uit jouw blog herinneren...... :D

Denk niet dat marv luistert haha

Misschien:P
Nee?...zou winstrol genoeg zijn:trollface:

Ik zeg niks:roflol:

Denk het wel

Misschien ff bulken met dbol maar denk niet dat injects nodig zijn hoor ;)

Denk het ook niet:)

Voor MAP niet denk..maar om te winnen hebben er een hoop gewoon een inject kuurtje in geduwd..:roflol:

Fake natty's everywere...

C sowieso, D valt nog wel mee denk ik hoor.

Alles onder 1 gram is gewoon natty... ;)

Owww dan:D

Als je slechte benen hebt kan je dan toch beter MAP doen, als je echt wedstrijd wilt doen.

Training van net Push en kuiten:

Incline bp
3 opwarmsetjes
9x65
6x70
5x70

Plate loaded calve raise(staand)
10x80
10x125
8x140 pr
7x140

Seated db shoulder press
12x20
10x22,5
5x25 ( erg lang geleden dat ik 25 heb gedaan,maar kan het geen pr noemen omdat ik lang geleden wel eens 6x30 gedrukt heb ook al woog ik toen bij 80kg)

Plate loaded calve raise( seated)
10x42,5
10x42,5
9x42,5

Incline cable fly (gewicht per kant)
12x18,25
9X19,5
5X19,5

Seated db side raises
12x10
10x10
8x10

Bench dips
15xbw +40
12xbw +40
11xbw +40

Planks
50sec
40sec
35sec
Grr trilde de hele tijd bij planks, iets beter dan vorige keer

Weer lekker getraind, knie is al stuk minder pijnlijk, dus pull +quads en hams moet morgen wel lukken:D.

Als je slechte benen hebt moet je die gewoon extra aanpakken, geen short aandoen

Mooie training hoor Flex! Eigenlijk zo verkeerd nog niet om kuiten nog even mee te pakken:thumb:

Train 4dagen per week dus dag gemiddelde net geen 2800kcal.
Damn daarom dus:P

Ik at 3200 en soms op een zaterdag nog meer:P ZO dom ben ik 3 maanden stuk vetter geworden moet nu weer maandje cutten niet voor strand figeur maar puur dat me broekken wat losse zitten en tshirt me buiik niet begint te zien:P

Ik ga maandje cutten en dan langzaam opbouwen dit keer en kijken wat mijn onderhoud is en dan wel ongeveer 200 kcl de boven:P Denk dan 3000 of zo En niet in de weekend meer:P

• #2.800
Damn daarom dus:P

Ik at 3200 en soms op een zaterdag nog meer:P ZO dom ben ik 3 maanden stuk vetter geworden moet nu weer maandje cutten niet voor strand figeur maar puur dat me broekken wat losse zitten en tshirt me buiik niet begint te zien:P

Ik ga maandje cutten en dan langzaam opbouwen dit keer en kijken wat mijn onderhoud is en dan wel ongeveer 200 kcl de boven:P Denk dan 3000 of zo En niet in de weekend meer:P

Slimme aanpak, die fout heb ik ook gemaakt hoor, te hoog in kcal en dan weekend helemaal losgaan, gevolg was dat ik 8kg aangekomen was in 4mnd en weer ging cutten om vervolgens erachter te komen dat ik amper spiergains had gemaakt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven