Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Slimme aanpak, die fout heb ik ook gemaakt hoor, te hoog in kcal en dan weekend helemaal losgaan, gevolg was dat ik 8kg aangekomen was in 4mnd en weer ging cutten om vervolgens erachter te komen dat ik amper spiergains had gemaakt.
Percies dit dus! Niet helemaal mij fout ik woog altijd op de sportschool en elke keer kwam ik bijna niet aan soms zelfs lichte dus ik maar meer eten zag wel mij kop werd dikke en me buik maar dacht lijkt zo omdat ik ookwitte word en me haar laat staan op me bovenlichaam maar toen ik me buikomvang ging meten en de dag erna op de sportschool de weegschaal zag staan met een bordje buiten gebruik zakte de moet wel bij me in de schoenen:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.802
Percies dit dus! Niet helemaal mij fout ik woog altijd op de sportschool en elke keer kwam ik bijna niet aan soms zelfs lichte dus ik maar meer eten zag wel mij kop werd dikke en me buik maar dacht lijkt zo omdat ik ookwitte word en me haar laat staan op me bovenlichaam maar toen ik me buikomvang ging meten en de dag erna op de sportschool de weegschaal zag staan met een bordje buiten gebruik zakte de moet wel bij me in de schoenen:P

Ook niet te vaak wegen, gewoon paar keer per week smorgens na wc bezoek thuis. En zo ook 1keer per week je buikomtrek meten en niet teveel willen aankomen, als je al een tijdje traint gaat spiermassa aankomen toch steeds trager dus waarom dan veel aankomen wat dan voornamelijk vet en vocht is wat er ook weer afmoet.

• #2.803
Net Rug/biceps +quad/ hams getraind

Plate loaded legpress
3 opwarmsetjes
11x180
10x180
10x180

Een jongen vroeg of ik meedeed aan sapcup, moet ik dat als compliment zien?:P

Pull ups
11x nice!
8x
6x

Barbell walking lunges
10x23,5
8x26
8x28,5 pr
f**k wat vind ik dit toch een zware oefening, helemaal buiten adem:)

Plate loaded low row
10x70
10x95
8x95
8x95

Leg curl
12x65
10x65
8x65

Leg extension
12x101
10x101
9x101

Seated cable row
12x59
11x59
8x59

Db preacher curl
14x12,5
8x17,5
6x17,5

Lekker getraind, alleen onderrug blijft wel zeuren, binnenkort nog maar een keer naar therapeut.
Het was druk in de gym, sapcup deelnemers die trainde, en wat ouwe beesten van straatweg gym.
Morgen even naar basic shit voor wat corewerk en strafcardio omdat ik vanavond home made pizza cheat heb:P

Sap cup nice succes met je prep ;)

Damn Flex! Flinke workout man!

Als ik dit zo zie schaam ik me bijna voor mijn leg-day vandaag:roflol:

• #2.807
Damn Flex! Flinke workout man!

Als ik dit zo zie schaam ik me bijna voor mijn leg-day vandaag:roflol:

Thanks ,ging wel lekker ja:)

Gisteren dus een pizza cheat

Was erg lekker, savonds nog een klein stukje brownie op en dat was het, vrienden waren hier,dus tafelv stond vol met chips en m&ms, maar ik heb niks gepakt.

Net even naar de gym geweest voor zonnebank, planks, cable woodchoppers en hanging knee raises en toen nog 20min. crosstrainer.

Ziet er echt uit als een goede pizza! zeker voor een home-made:thumb:

Moet lukken toch.

Barbell walking lunges
10x23,5
8x26
8x28,5 pr
f**k wat vind ik dit toch een zware oefening, helemaal buiten adem:)
Alle 1-benige oefeningen zijn fakking zwaar. Heb wel het idee dat ze goed zijn voor zowel kracht, evenwicht, core als conditie :)

• #2.813
Ziet er echt uit als een goede pizza! zeker voor een home-made:thumb:

En een stuk betere macros:D

Haha nee, ga mezelf niet voor lul zetten:P

Hoop het:)

Alle 1-benige oefeningen zijn fakking zwaar. Heb wel het idee dat ze goed zijn voor zowel kracht, evenwicht, core als conditie :)

Denk het ook wel:D

Net lb getraind:

opwarmen ( naar de gym gefietst is 7km in 23min., best doorgefietst dus:)

Plate loaded leg press ( wide)
3 opwarmsetjes
8x202,5 pr
8x202,5
7x202,5
nice

Seated leg curl
5x71 pff te zwaar
8x65
8x65
6x65

Plate loaded legpress (Voeten laag en tegen elkaar)
12x165
12x165
11x165

Barbell walking lunges ( 1rep is 2stappen)
12x23,5
12x26 pr
11x26
Pff haat liefdes verhouding met deze oefening, helemaal gesloopt

Plate load calve raise (staand)
8x145
8x145
8x145 vpr

Plate load calve raise (seated)
12x45 pr
12x45
10x45

Planks
60sec
50sec
38sec
Begint alweer ergens op te lijken

Zoo! Heavy training, en toen nog nog naar huis fietsen, dat ging een stuk langzamer dan de heenweg hahah. Vanmorgen weer onder de 70kg op de weegschaal en aangezien ik volgende week weer hele dagen moet werken en weer met de fiets ga, gevraagd aan mn coach of mn kcal omhoog kunnen, en hij zei ja dus daar gaat hij nu mee aan de slag. Morgen ub!

Damn lekkere training man

lekker bezig kerel! PT genomen als extra motivatie of wellicht een wedstrijd in de toekomst?

Congratz at pr's, nice.:thumb:

• #2.817

Thanks, ging zeker lekker:)

lekker bezig kerel! PT genomen als extra motivatie of wellicht een wedstrijd in de toekomst?

Thanks! Voor nu als extra motivatie, maar wie weet , wil sowieso volgende zomer eens shredden naar de 8% en dan eens kijken hoe ik erbij sta.

• #2.818
Yess ik mag 140kcal per dag meer eten:flexbiceps:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven