- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk aziatisch, maar ben bang dat ik meteen te vocthig wordt van meeste saus, of maak ik me te druk om niks?

Te vochtig? Wat voor saus zit je aan te denken trouwens?
Ik gebruik zelf trouwens NOOIT supermarkt sauzen. Ze zijn of te zoet, te zout of gewoon ranzig![]()
+1 Maar green pepper sauce gaat nog wel, of soms ketchup.Te vochtig? Wat voor saus zit je aan te denken trouwens?
Ik gebruik zelf trouwens NOOIT supermarkt sauzen. Ze zijn of te zoet, te zout of gewoon ranzig![]()
Ik fl**ker bij 1 maaltijd een plak verse ananas er door heen. Iets wat ik tijdens het laden ook deed en dan bevalt mij prima!
+1 Maar green pepper sauce gaat nog wel, of soms ketchup.

Das waar. Pakjes Knorr of Maggi of zo zijn idd goor en bestaan voor 90% uit zout en aardappelzetmeel.Moet je van houden!
Oke, maar dat zijn dan ook sausjes die je af en toe eens NA bereiding gebruikt![]()
Doe ik , nog niet besteld , jij eet ook alles droog toch? nog tips?
Van die woksauzen haha waar een hoop zout in zit. Maak jij zlef je sausjes dan?
Bij de jumbo hebben ze echt lekkere Thaise curry pasta. Heerlijk met of zonder kokosmelk. Gebruik ik zelf regelmatig.Denk aziatisch, maar ben bang dat ik meteen te vocthig wordt van meeste saus, of maak ik me te druk om niks?
Moest ff in de koelkast kijken... ik heb oestersaus van Lee Kum Kee staanAls ik het zo lees ben ik een aardige culinaire barbaar..ik kan wel genieten van kant en klare sausjes en pakjes van Knorr..
Weleens de oyster/garlic sauce geprobeerd van Amoy? (http://www.ah.nl/producten/product/wi388375/amoy-stir-fry-sauce-oyster-garlic)
Maar zoiets kan ik ook wel waarderen ja.
Gewoon zuivel uit je dieet halen..Overigens ook heel erg zout, dus hou je daar ook vocht van vast![]()

Altijd.
Simpelweg uien en knoflook aanfruiten, om vervolgens je kruiden naar smaak toe te voegen.
Tip: kijk naar de ingredienten van pre-made sausjes die je lekker vindt en haal vervolgens die kruiden in huis. Vervolgens maak jij zelf een soort gelijk sausje, dat 10 x beter smaakt en niet bomvol zout en tastemakers zit.
Ik fl**ker bij 1 maaltijd een plak verse ananas er door heen. Iets wat ik tijdens het laden ook deed en dan bevalt mij prima!
+1 Maar green pepper sauce gaat nog wel, of soms ketchup.
Moet je van houden!
Oke, maar dat zijn dan ook sausjes die je af en toe eens NA bereiding gebruikt![]()

Das waar. Pakjes Knorr of Maggi of zo zijn idd goor en bestaan voor 90% uit zout en aardappelzetmeel.
Leuke training. Hoe gaan side raises @Jasenko style?
Als ik het zo lees ben ik een aardige culinaire barbaar..ik kan wel genieten van kant en klare sausjes en pakjes van Knorr..
Weleens de oyster/garlic sauce geprobeerd van Amoy? (http://www.ah.nl/producten/product/wi388375/amoy-stir-fry-sauce-oyster-garlic)
Tips? Zoals Emiel zei beetje ananas.
Meer ben ik ook niet nodig.
Maar goed, ik zit nu ook niet in een serieuze bulk waarbij ik moeite heb met al het eten.
Of doe zoals ik..gooi er diepvriesspinazie door. Wordt je rijst ook wel 'juicy' van..
Wat ik vaak doe is een blikje tomatenblokjes (iets van 50 cent bij de ah ) erdoor gooien, hierdoor heb je ff wat extra vitamientjes en is het wat sappiger
Bij de jumbo hebben ze echt lekkere Thaise curry pasta. Heerlijk met of zonder kokosmelk. Gebruik ik zelf regelmatig.
Verder zoals eerder geschreven, uitje meebakken, of paprika. Voegt wat vocht en veel smaak toe.
Moest ff in de koelkast kijken... ik heb oestersaus van Lee Kum Kee staanMaar zoiets kan ik ook wel waarderen ja.
Overigens ook heel erg zout, dus hou je daar ook vocht van vast![]()
Gewoon zuivel uit je dieet halen..
Zelf ervaar ik geen enorme vochtretentie van het eten van veel zout..

Beetje peper en Italiaanse kruiden door roerei spinazie er door heen , roggebrood in stukjes in bak alles door elkaar, smaakte echt goed vond ik zelf![]()