Kevjeee
Cool Novice
- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 12%
Ja dat zou je ook kunnen doen idd! Maar ik ben nogal lui en voor 50 cent 400 gram gesneden tomaten ga ik niet lopen martelen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat zou je ook kunnen doen idd! Maar ik ben nogal lui en voor 50 cent 400 gram gesneden tomaten ga ik niet lopen martelen

Huh, is er ook getrained?
rijst met appel, rozijnen en stukjes anananas hahaLekkere training!
Sambal is iets waar ik bij zweer.
verder is het lekker om rijst te kruiden met kerrie en komijn en eventueel wat kaneel. Misschien ook een idee.

Ik kom er nu net achter hoe erg ik brood eigenlijk wel niet mis![]()

Goeie LB maandag, split sq I likeEn UB daarna ook lekker.
![]()

Lekkere training!
Sambal is iets waar ik bij zweer.
verder is het lekker om rijst te kruiden met kerrie en komijn en eventueel wat kaneel. Misschien ook een idee.

Wat ben jij een lastige eter zeg!
Misschien ook eens paprika proberen door je rijst te doen.
Wat ben jij een lastige eter zeg!
Misschien ook eens paprika proberen door je rijst te doen.
. Probeer nu steeds meer te variëren met m'n groente, maar vind veel groente niet lekker.ik had het over paprika poeder als kruiden!Paprika eet ik elke dag al door m'n macaroni. Probeer nu steeds meer te variëren met m'n groente, maar vind veel groente niet lekker.

tosti's, broodjes pindakaas, afbakbroodjes met kaas en ei, hagelslag.. nomnomnomnom (the cut feelings bro)Ik kom er nu net achter hoe erg ik brood eigenlijk wel niet mis![]()