Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.201
Hopelijk gaat het nu een keer beter met de rug :(
Ben je niet verbaasd dat je zoveel kan eten zonder aan te komen? Blijkbaar heb je jezelf altijd tekort gedaan dan....

Ja hoop het ook, want wil weer fatsoenlijk kunnen trainen.

En met dat eten denk dat dat komt omdat ik vorige bulkperiodes veel te veel deed cheaten in het weekend en kwam toen toch wel aan en dacht oww ik ben goed bezig maar kwam uit eindelijk alleen maar vet aan haha. Nu cheat ik ook wel eens maar compenseer dat dan. Kom nu liever wat langzamer aan maar wordt dan ook niet zo snel te dik.

Nice!! Bijna 4000kcals op trainingsdagen..yea jelly! :)

uiteindelijk gaat het om de weekgemiddelden he, die weekendcheats zullen wel flink hebben aangetikt destijds :D

En dan in het weekend altijd een hoop troep over het algemeen, hoeveel kcal ong? :P
Ik tel meestal niet in het weekend. Heb wel een aantal vaste meals (havermout in de ochtend bijvoorbeeld), maar het totaal aan kcals zal varieren van 2400-10.000kcals/dag gok ik zo:roflol:

• #3.210
Nice!! Bijna 4000kcals op trainingsdagen..yea jelly! :)

Vin het eigenlijk best veel om redelijk clean weg te eten. Zit nu deze week op 3200kcal ongeveer. Smorgens nog steeds uitstraling in m'n benen van uit m'n lendenwervel. Neem waarschijnlijk nog wat langer rust. Wel echt klote voelt net alsof ik al weken niet getraind heb.

Balen bro :(. Het houdt maar niet op he, met die rug van jou!

Vin het eigenlijk best veel om redelijk clean weg te eten. Zit nu deze week op 3200kcal ongeveer. Smorgens nog steeds uitstraling in m'n benen van uit m'n lendenwervel. Neem waarschijnlijk nog wat langer rust. Wel echt klote voelt net alsof ik al weken niet getraind heb.
Zou er zelf niet zo'n probleem mee hebben! Maar ben gek op oats, kip en rijst en eet snel (dus zou geen lange zittingen worden).

Klote man van je rug! Uitsraling naar je benen is vaak geen goed nieuws! Wat zegt de fysio hierover?

• #3.213
Zou er zelf niet zo'n probleem mee hebben! Maar ben gek op oats, kip en rijst en eet snel (dus zou geen lange zittingen worden).

Klote man van je rug! Uitsraling naar je benen is vaak geen goed nieuws! Wat zegt de fysio hierover?

de uitstraling is alleen in mn rechter bovenbeen en ook niet constant komt uit mn lendewervel en naarmate de dag vordert gaat het ook weg, denk dat het weefsel dermate beschadigd is omdat ik er best lang mee doorgetraind heb dat het nu wat langer rust nodig heeft, mijn vriendin gaat het straks intapen, eens kijken of dat wat gaat brengen. Ga iig niet trainen totdat het echt eens weg is. Pijn in onderrug is er trouwens nauwelijks, voelt alleen beetje stijf aan, maar die uitstraling is echt fucked up gevoel.

Is er wel eens onderzocht of dit een hernia kan zijn?

Ik zou het niet weten. Laat het maar snel over zijn....

• #3.217
Ik zou het niet weten. Laat het maar snel over zijn....

Vandaag voor de eerste dage 0,0 uitstraling gehad.

Heerlijk wandeling gemaakt op de drunense duinen met vriendin en hond vanmiddag. Heb trouwens al een week onstoken ooglid, ziet eruit haha! Denk dat ik zondag weer ga trainen maar ben bang dat er teveel druk op mn ooglid komt, als ik voorover buk komt er al veel druk op wat niet fijn voelt.

Gaat de goeie kant op! Dat oog kan er ook nog wel bij :D

Volgens mij volg ik je nu op insta :D

Goed om te horen dat je vandaag minder uitstraling had

Je treft het niet he kerel! Succes met het herstel in ieder geval! Goed dat je gewoon lekker in beweging blijft.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven