Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker getraind!
geniet ervan vanavond! wordt morgen vast een knaltraining!![]()

Lekker marvinnen.Gefeliciteerd zal ik dan maar zeggen. Is het morgen?

Gefeliciteerd kerel!! Fijne verjaardag.
Morgen dus een ramharde pomp pakken met UB.
Nu vraag ik mij trouwens af hoe jij Hip Trusts doet!! 36 kg kan ik mij niet echt voorstellen met een barbell?
Dat verklaart dan ook meteen je onderrug pijn bro.. Ik wist niet dat het zo ernstig uit balans was allemaal!
Dat lijkt mij ook! Mocht je vastlopen, altijd laten weten!
En misschien is het een idee om je techniek te laten checken dmv video's!
Misschien volgend jaar eens samen trainen op een meet ofzo?
. Vanaf morgen naar de 4000kcal op trainingsdagen en 3600 niet trainingsdagen want kom nog steeds niet aan
. 
Geweldig! Omdat je het ijs er gister er niet meer in krijgt er mee ontbijten
34 alweer trouwens! Je ziet er een stuk jonger uit
Lekkere allround training!Ik snap het wel van het filmen..ben daar ook niet zo van
![]()
. En nog niks aangekomen, wtf is er met mn stofwisseling aan de hand

Een jonkie nog hoorGoeie verjaardagsmaatijd!
Dat uit balans wat Bas zegt +1. Daar mag je echt wel aan gaan werken, maar rustig aan natuurlijk, niks forceren....

Achja bij ons loopt er ook een meid rond die 160 kg kan deadliften, een rep of 3-5. Moet wel heel frustrerend zijn voor jongens die dit niet halen![]()

Lijkt mij ook normaal dat je dit in 3 kwartier doet
Hoe was Klokkie?
.O god..in de junk flow belandHaha, en die 2 bakken ijs zijn nu ook bijna op, ik heb deze week echt slecht gegeten, maandag 3stukken gebak, dinsdag 2stukken gebak en ijs, woensdag ijs, gisteren pizza en vanavond sushi. En nog niks aangekomen, wtf is er met mn stofwisseling aan de hand
![]()

Shit, beetje te laat maar alsnog gefeliciteerd kerel!
Ben gisteren ook naar de tandarts geweest en was ook niet helemaal lekker. Iets in je mond dat vervelend doet is gewoon kut![]()
Meer ijs eten dus de aankomende tijd, verdoofd de pijn een beetje![]()

Ik heb al moeite met eten bij een zere keel.. rip dannyz wanneer ik zoiets als jou zou hebben