Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gefeliciteerd kerel!! Fijne verjaardag.
Morgen dus een ramharde pomp pakken met UB :D.

Nu vraag ik mij trouwens af hoe jij Hip Trusts doet!! 36 kg kan ik mij niet echt voorstellen met een barbell?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.242
Lekker getraind!
geniet ervan vanavond! wordt morgen vast een knaltraining! :D

Thanks, Denk het ook wel, gok dat ik vandaag wel de 8k kcal ga halen:P

Mooie training Flex! Geniet er van vanavond:thumb:

Thanks en thanks:D Lekker marvinnen.

Gefeliciteerd zal ik dan maar zeggen :cheer:. Is het morgen?

Ythanks! Yes morgen alweer 34 :eek:

Gefeliciteerd kerel!! Fijne verjaardag.
Morgen dus een ramharde pomp pakken met UB :D.

Nu vraag ik mij trouwens af hoe jij Hip Trusts doet!! 36 kg kan ik mij niet echt voorstellen met een barbell?

Thanks, kei harde verjaardagstraining!:P

Heb niet zo sterke glutes en wil rustig opbouwen, ga denk ik per week met 5kg verhogen.

Dat verklaart dan ook meteen je onderrug pijn bro.. Ik wist niet dat het zo ernstig uit balans was allemaal!

• #3.244
Dat lijkt mij ook :thumb:! Mocht je vastlopen, altijd laten weten!

En misschien is het een idee om je techniek te laten checken dmv video's!

• #3.246
Dat lijkt mij ook :thumb:! Mocht je vastlopen, altijd laten weten!

En misschien is het een idee om je techniek te laten checken dmv video's!

Ben niet zo van het filmen:P Misschien volgend jaar eens samen trainen op een meet ofzo?

Net in mn gym een meidje 5x140kg hip trust, toen schaamde ik me wel een beetje:P

Gisterenavond dus flink gegeten hier.

- stuk of 20 wrapjes met zalm, rosbief , kipfilet
- carpaccio
- 5 mini cheesburgers
- 4 pizzaballen
- 3 bruchettas
- pasteitje met flink wat kippenragout
- 3 gehaktballen
Zat aardig vol dat ijs er niet meer bij kon ,dus vanmorgen bij mn ontbijt schaaltje ijs met slagroom gepakt haha.

Training van net UB:

Opwarmen

Incline bp
10x40
5x50
8x60
8x60
8x60
6x60

One arm plate loaded row
12x30
10x45
10x50
10x50

MP
8x30
3x6x37,5

Pull ups
8x
8x
6x

Machine fly ss Db side raise
12x47 12x10
12x59 12x10
11x59 12x10
9x59

Preacher db curl ss One arm tricep pushdown
8x17,5 15x11
6x17,5 7x14
6x17,5 7x14

Damn heerlijke training op mn verjaardag:). Vanaf morgen naar de 4000kcal op trainingsdagen en 3600 niet trainingsdagen want kom nog steeds niet aan:P.

Wat is het probleem met filmen? Niemand die daar tegenwoordig moeilijk over doet. Bovendien hoef je die filmpjes niet per se op Facebook of insta te zetten hè ;).

Geweldig! Omdat je het ijs er gister er niet meer in krijgt er mee ontbijten :roflol:

34 alweer trouwens! Je ziet er een stuk jonger uit :)

Lekkere allround training!:thumbs: Ik snap het wel van het filmen..ben daar ook niet zo van:o

Een jonkie nog hoor :D Goeie verjaardagsmaatijd!

Dat uit balans wat Bas zegt +1. Daar mag je echt wel aan gaan werken, maar rustig aan natuurlijk, niks forceren....

Achja bij ons loopt er ook een meid rond die 160 kg kan deadliften, een rep of 3-5. Moet wel heel frustrerend zijn voor jongens die dit niet halen :D

• #3.251
Quoten doe ik morgen wel,

Net UB getraind:

opwarmen

Incline bp
10x40
5x50
3x8x62,5
Ging lekker!

Pullups
8x
8x
6x rp 2x

Seated shoulder press ss Seated cable row (brede grip)
3x10x20 3x12x59

Machine fly ss Db side raises
12x59 15x8
12x59 12x10
10x59 6x12,5

Seated hammer curl ss Tricep stang pushdown
10x15 20x41
10x15 12x53
10x15 10x65 pr denk ik

Damn heerlijke training, was in 3kwartier klaar haha. Morgen meer verhaal, ga nu naar hans klok in den bosch:)

Goed doorgewerkt!

Lijkt mij ook normaal dat je dit in 3 kwartier doet :)

Hoe was Klokkie?

• #3.254
Geweldig! Omdat je het ijs er gister er niet meer in krijgt er mee ontbijten :roflol:

34 alweer trouwens! Je ziet er een stuk jonger uit :)

Lekkere allround training!:thumbs: Ik snap het wel van het filmen..ben daar ook niet zo van:o

Haha, en die 2 bakken ijs zijn nu ook bijna op, ik heb deze week echt slecht gegeten, maandag 3stukken gebak, dinsdag 2stukken gebak en ijs, woensdag ijs, gisteren pizza en vanavond sushi:P. En nog niks aangekomen, wtf is er met mn stofwisseling aan de hand:)

Wordt meestal wel jonger geschat, de meeste schatten me rond de 27:P

Een jonkie nog hoor :D Goeie verjaardagsmaatijd!

Dat uit balans wat Bas zegt +1. Daar mag je echt wel aan gaan werken, maar rustig aan natuurlijk, niks forceren....

Werk er hard aan:D

Achja bij ons loopt er ook een meid rond die 160 kg kan deadliften, een rep of 3-5. Moet wel heel frustrerend zijn voor jongens die dit niet halen :D

Haha ja, zo is er bij ons ook een vrouw die shoulder db press doet met 30kg 8reps ofzo.

Ja, bevalt me eigenlijk best goed zo:)

Lijkt mij ook normaal dat je dit in 3 kwartier doet :)

Hoe was Klokkie?

Hans klok was echt leuk! Ik zat echt met verbazing te kijken, ik snapte er echt helemaal niks van.

Dinsdag mn beentraining geskipt, omdat het allemaal niet lekker aanvoelde, veel uitstraling gehad die dag en sinds zondag is ook nog eens tandvlees bij mn verstandskies onstoken, wat nogal een vervelend gevoel is. Week ervoor had ik nog een doorverwijzing van de tandarts gekregen om mijn 2 verstandskiezen onder te laten verwijderen bij de kaakchirurg, maar dat gaat dus nu nog niet omdat het niet ontstoken mag zijn, dus ik spoel nu al paar dagen met waterstofperoxide wat echt heel smerig is maar er zit nog niet veel verbetering in. Ik had woensdag ook nog mijn manuel therapeut gebeld om een afspraak te maken maar die zit tot kerst vol. Mijn vriendin gaat wel eens naar een shiatsu therapeut en die is daar erg over te spreken, dus ik dacht laat ik dat ook maar eens proberen, misschien kan zij mij helpen met die uitstraling, dus heb daar vanmiddag een afspraak. Zometeen eerst maar eens LB trainen:).

Shit, beetje te laat maar alsnog gefeliciteerd kerel!

Ben gisteren ook naar de tandarts geweest en was ook niet helemaal lekker. Iets in je mond dat vervelend doet is gewoon kut :(

Meer ijs eten dus de aankomende tijd, verdoofd de pijn een beetje ;)

Haha, en die 2 bakken ijs zijn nu ook bijna op, ik heb deze week echt slecht gegeten, maandag 3stukken gebak, dinsdag 2stukken gebak en ijs, woensdag ijs, gisteren pizza en vanavond sushi:P. En nog niks aangekomen, wtf is er met mn stofwisseling aan de hand:)
O god..in de junk flow beland:eek!:

:marvin:

IMG_0522.JPG

Ik heb al moeite met eten bij een zere keel.. rip dannyz wanneer ik zoiets als jou zou hebben

• #3.260
Shit, beetje te laat maar alsnog gefeliciteerd kerel!

Ben gisteren ook naar de tandarts geweest en was ook niet helemaal lekker. Iets in je mond dat vervelend doet is gewoon kut :(

Haha thanks bro. Ja vooral als je veel moet eten, en door die pijn/gezeur in je mond eigenlijk geen zin hebt om te eten. Wacht het nog even een paar dagen af en dan denk ik toch maar tandarts bellen ( alhoewel ik denk dat die ook alleen zegt dat ik met waterperoxide moet spoelen).

Meer ijs eten dus de aankomende tijd, verdoofd de pijn een beetje ;)

Gisteren nog 2 bolletjes op na sushi en pak straks denk ik nog wat ijs:P

O god..in de junk flow beland:eek!:

:marvin:

Haha ja, en dan moet kerst nog komen:)

Breng effe:)

Ik heb al moeite met eten bij een zere keel.. rip dannyz wanneer ik zoiets als jou zou hebben

Ja echt vervelend maarja, no pain no gain?:)

Gisteren dus sushi wezen eten. Was naar Arigato in waalre geweest. Was de eerste keer dat we daar heengingen, maar beviel goed! Gelukkig maar want ik ga er eerste kerstdag ook eten met mijn ouders haha.

Gisterenochtend ook nog LB getraind:

opwarmen

Plate loade calve raise staand ( hack squat was nog bezet)
15x40
3x15x60

Hack squat ( gewicht only plates, weet niet hoeveel slee weegt)
10x20
8x30
4x8x42,5
Volgende keer 2,5kg zwaarder

Hip trust
10x26
3x8x36
per week met 5kg verhogen

Leg extension ss Seated leg curl
15x77 10x53
15x77 10x53
14x77 9x53

Hanging leg raise
10x 4x knee raise
knee raise
15x
14x

Lekkere snelle training , volgende lb training toch weer wat meer volume want dit was eigenlijk wel beetje weinig.

Gisteren dus naar shiatsu therapie geweest, heel apart maar heb wel een vervolgafspraak gemaakt. Blijkt dat ik heel veel hitte in mijn lijf heb die eruit moet. Klopt ook wel want ik heb het altijd warm. Of het ook iets heeft gedaan voor mijn uitstraling kan ik niet zeggen omdat die uitstraling niet constant is en soms op komt zetten en vooral op mn werk.

Morgen UB:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven