- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DaihatsuEen beetje jong voor opvliegers nog, toch?Ik ben benieuwd of het wat gaat opleveren die daihatsu therapie.
Succes met de verstandskiezen! Wel irritant zeg met de feestdagen![]()

Een beetje jong voor opvliegers nog, toch?Ik ben benieuwd of het wat gaat opleveren die daihatsu therapie.
Succes met de verstandskiezen! Wel irritant zeg met de feestdagen![]()
Ik hoop dat de kiezen een beetje meewerken met kerst ... heb dat zelf 1 x gehad.. kaakontsteking met kerst en oud en nieuw... bijna alles vloeibaar moeten eten..das echt niet fijn...

Maar gewicht aankomen wil nog steeds niet echt vlotten. Zal ik dan droger worden?
Goede training hoor! Inclines beetje gelijk aan mij..lekker toch die lange TUT
Luxe problemen trouwens dat je niet aan komt op 4000kcals!

Potver.. 4 k begint al aardig op te lopen zo! Zou het persoonlijk gewoon even zo laten, zeker als je gewoon kracht pakt!

Lekker man, hoop over een paar weken ook weer op de 4k kcals te zitten.
Je incline bench gaat volgens mij weer ietsjes beter dan toen we hem samen deden, goed bezig![]()

Lekker efficient?
Dikke training man! Echt genieten moet dat zijn op 4000kcals!
Wegen na de kerst..mij niet gezien! Veel te bang dat de weegschaal kapot gaat..
Waarschijnlijk weeg ik wel gewoon uit vermaak en zelfkastijding..

Die achterkant schouders zijn best sterk bij jouEn planks gaan ook beter toch? Veel plezier van je 4000 kC rond de kerst!

Mee eens. Ik denk dat heel veel mensen de achterkant schouders te weinig trainen. Mijn traps zijn nog wel sterk, en ik moet echt opletten dat ik niet per ongeluk traps gebruik ipv rear delts en rhomboids.Mwa valt wel mee, train achterkant schouders te weinig.moet ik toch weer wat meer doen. Met kerst wordt het denk ik 8000kcal per kerstdag![]()

Goed dat te horen!