AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.281

welcome back :)

Gidterenmiddag nog lb getraind maar had geen zin om het te loggen want ging niet super had weinig energie en zin:P

Gisterenavond met mn vriendin thuis kerstavond gevierd en haar verrast met een paar dagen rome in februari

Dit was het avondeten

Vanmorgen dit als 2e ontbijt op ( had uur eerder al 40gr whey met 60gr ricepowder gehad

En gisterenavond nog een stuk cheesecake op vanmiddag ook nog wat broodjes met beleg en cheesecake op en om 6uur ayce sushi:)
Eigenlijk valt het nog best mee haha. Maar ik ga vanavond zoveel eten totdat ik echt niet meer kan zodat ik morgenvroeg een top training neer kan zetten:D. Morgenavond bij mn schoonouders nog gourmetten en dan is de kerst alweer bijna voorbij en gaan we weer back on track:)

Ziet er super uit hoor. Ik ga morgen ook maar trainen op al die brandstof van vanavond :D. Front squat PR incoming!!

Diner ziet er goed uit!

tweede ontbijtje is wel wat klein.. :o Maar zal vast lekker gesmaakt hebben! :D

Succes met trainen en eten morgen! :lifter:

Omg, Rome...
Heb daar het beste ijsje van mijn leven op. Google maar eens op Giolotti, en dan de monstercone met 7 bollen nemen natuurlijk :o

• #3.285
Ziet er super uit hoor. Ik ga morgen ook maar trainen op al die brandstof van vanavond :D. Front squat PR incoming!!

Werkt goed he extra brandstof ,moeten we altijd doen (in before superdik worden)

Diner ziet er goed uit!

tweede ontbijtje is wel wat klein.. :o Maar zal vast lekker gesmaakt hebben! :D

Thanks was ook lekker! ja had eigenlijk ook nog broodjes voor ontbijt maar geen zin om alleen voor mezelf te maken, want vriendin had al genoeg op ,die is niet zo'n grote eter:P

Succes met trainen en eten morgen! :lifter:

Omg, Rome...
Heb daar het beste ijsje van mijn leven op. Google maar eens op Giolotti, en dan de monstercone met 7 bollen nemen natuurlijk :o

Volgens mij had ik die al ergens voorbij zie komen is dat die ijssalon met 150 verschillende smaken?

Training van net UB:

pwo: 1scoop insane mode

opwarmen

Incline bp
10x40
6x55
6x67,5 hard!
6x67,5
6x67,5
7x67,5 net aan, bijna een fail hahah

Seated cable row
12x47
8x71
8x71
8x71

Bp ss Pull ups
8x60 8x
8x75 8x
8x75 8x
8x75 nipt 7x

Machine fly ss one arm db side raises
12x47 12x10
11x62 10x10
8x62 10x10
8x62 9x10

Db curl ss weighted dips
6x17,5 12xbw +20
10x15 10xbw +20
10x15 10xbw +20
10x15 10xbw +20

Heerlijke kerstmis training! Alles ging zoals ik wilde, was vanmorgen 72kg op weegschaal dus valt nog mee:)
Morgen LB!

Laatst bewerkt:
Goede kerst-gain-train! :)

Dik worden.. huh wat?

Volgens mij had ik die al ergens voorbij zie komen is dat die ijssalon met 150 verschillende smaken?
Deze :o
ijs.jpg

ijs.jpg

heerlijk gevoel is dat he, als je een beetje vooruitgang merkt..fokking gemotiveerd raak je ervan :D :hedbang:

• #3.290

Thanks! ging lekker ja:)

Staat niet in jou woordenboek he:)

Damn, nee ik heb genoeg aan 3a4 bolletjes:P
heerlijk gevoel is dat he, als je een beetje vooruitgang merkt..fokking gemotiveerd raak je ervan :D :hedbang:

Zekers! Nu lb nog :)

net LB getraind

opwarmen

Hack squat ( gewicht only plates, weet niet hoeveel slee weegt)
10x20
8x30
3x8x45
10x45

Hip trust
10x26
3x8x41

Leg extension ss Seated leg curl
12x80 10x59
12x80 10x59
12x80 10x59
9x80 9x59

Plate loade calve raise staand
15x40
3x15x62,5

Planks
3x45sec

Done! Beetje weinig als ik zo teruglees, volgende LB training ook weer eens legpress erbij. Vanmorgen afspraak gemaakt bij podotherapeut want mn huidige steunzolen zijn aan vervanging toe,denk dat dat ook veel gaat schelen!
Gewicht vanmorgen 72,5 dus zo'n 1,5kg kerstvochtgains. Donderdag LB, fucking nu al zin in!

Doe jij je hip thrust met een barbell of in de Smith?

Gaat lekker hier!
Ik vind je trouwens wel groter ogen dan je gewicht, maar dat is in bodybuilding alleen maar goed eigenlijk :)

Hacksquats bevallen je goed zie ik:thumb: Legpress had zoals je zelf zegt wel een goede toevoeging geweest op de training!

Volgende keer beter! 1.5kg gains valt best mee na de kerst..netjes:thumb:

• #3.295
Gaat lekker hier!
Ik vind je trouwens wel groter ogen dan je gewicht, maar dat is in bodybuilding alleen maar goed eigenlijk :)

Hoor ik vaker, misschien komt het omdat ik vrij smalle bouw van mezelf heb? En mn benen zijn ook niet geweldig:P
Gisteren vroeg er weer iemand in de gym of dat ook niiet iets voor mij is sapcup, ik zei dat ik niet graag in belangstelling sta en zeker niet genoeg masa heb. Maar als ik dan soms fotos van deelnemers zie van voor de flexchallenge en dan fotos van wedstrijdshape, zal het qua massa bij beginfotos niet veel schelen. Dus wie weet ooit, komend jaar sowieso niet, lekker massa bouwen!

Hacksquats bevallen je goed zie ik:thumb: Legpress had zoals je zelf zegt wel een goede toevoeging geweest op de training!

Volgende keer beter! 1.5kg gains valt best mee na de kerst..netjes:thumb:

Ik hoop dat ik uberhaubt de volgende lb training wel kan doen want ik heb sinds vandaag last van knie aids:(, hopelijk valt het mee.

Kut knie-aids!:mad:

Ga dan ook niet in machines hangen... :trollfacex:

Mannen die hip thrusten, ik doe helemaal mooi vinden! :bow:

staan er eigenlijk nog recente foto's van je online?

• #3.300
Ga dan ook niet in machines hangen... :trollfacex:

Zucht, ik zou graag anders willen, maar onderrug voelt ook nog nie 100℅, misschien toch weer wa lichte squats en lunges.

Mannen die hip thrusten, ik doe helemaal mooi vinden! :bow:

Die glutes moeten sterker worden:)

staan er eigenlijk nog recente foto's van je online?

Pagina 163 staan 2 fotos, wel met tanktop aan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven