Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Dit dus!
En ga daarnaast gewoon lekker gekke dingen als boxjumps doen zou ik zeggen!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ga daarnaast gewoon lekker gekke dingen als boxjumps doen zou ik zeggen!Waarom zouden mannen dat niet doen?Mannen die hip thrusten, ik doe helemaal mooi vinden!![]()
Heb vernomen dat er mannen zijn die het skippen omdat ze het een 'oefening voor vrouwen' vinden.

Heb vernomen dat er mannen zijn die het skippen omdat ze het een 'oefening voor vrouwen' vinden.
Alsof een lekker kontje bij een vent niet wenselijk is ofzo..![]()
Dit dus!En ga daarnaast gewoon lekker gekke dingen als boxjumps doen zou ik zeggen!
.Ik hipthrust ook gewoon wekelijks.
De carry-over naar squat en deadlift variaties is super en ja.. girls like booty too toch.
Zo is dat! Moet ik ook zeggen dat ik bij bench enz ook veel beter mn glutes kan aanspannen en daardoor ook geen druk op mn onderrug heb.

Vanmorgen nog gedaan, bij jouw gym.Vond ik eerst ook, maar geef er niks om, ben volgens mij ook 1 van de weinige bij ons in de gym die het doet.
Zo is dat! Moet ik ook zeggen dat ik bij bench enz ook veel beter mn glutes kan aanspannen en daardoor ook geen druk op mn onderrug heb.

Vanmorgen nog gedaan, bij jouw gym.
Ik doe hem vooral als assist oefening. Alle andere voordelen zie ik als bonus @SanneF![]()
Sinds een maandje. Was het zat bij BF hier. En ook op tijd weg voor de goede voornemens stormloop weer begint.Train je bij muscletotaal ja?
Welke dagen en tijden?
Sinds een maandje. Was het zat bij BF hier. En ook op tijd weg voor de goede voornemens stormloop weer begint.
Echt een hele relaxte gym. Aardige mensen ook. In een paar weken al vaker gewoon gezellig een praatje gemaakt dan in 2,5 jaar op de Brussellaan!
Meestal maandag en dinsdag middag, en dan nog een keer afhankelijk van wat uitkomt met werk, thuis, etc. Nu in de vakantie lekker iedere ochtend.

Er zijn zwz veel mannen die benen overslaan, omdat 'ze al voetballen'.Heb vernomen dat er mannen zijn die het skippen omdat ze het een 'oefening voor vrouwen' vinden.
Zou het

Bereid je dan maar voor op de goede voornemens maand, met duizend noobs erbijLekker zo een rustige gym, al heb ik dat vaak ook als ik smiddags oid ga![]()

Er zijn zwz veel mannen die benen overslaan, omdat 'ze al voetballen'.

Lekker zo een rustige gym, al heb ik dat vaak ook als ik smiddags oid ga![]()
Goeie jaarwisseling Flex!
Bereid je dan maar voor op de goede voornemens maand, met duizend noobs erbij![]()
Heerlijk zo een rustige gym! Dat heb ik altijd als ik train voor mijn werk om 7:00. Nu verwacht ik niet dat 2 januari om 7:00 erg veel drukker zal zijn.
een goede jaarwisseling en een sportief 2017!
Trouwens... is je vriendin weer helemaal op en top nu? Ook voor haar uiteraard een heel goed en gezond 2017!