MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.305
Dit dus! :D En ga daarnaast gewoon lekker gekke dingen als boxjumps doen zou ik zeggen!

Boxjumps vond ik nou echt niks haha.

Waarom zouden mannen dat niet doen?

Wat sanne zegt haha

Heb vernomen dat er mannen zijn die het skippen omdat ze het een 'oefening voor vrouwen' vinden.
Alsof een lekker kontje bij een vent niet wenselijk is ofzo.. ???

Vond ik eerst ook, maar geef er niks om, ben volgens mij ook 1 van de weinige bij ons in de gym die het doet:D.

Ik hipthrust ook gewoon wekelijks.

De carry-over naar squat en deadlift variaties is super en ja.. girls like booty too toch.

Zo is dat! Moet ik ook zeggen dat ik bij bench enz ook veel beter mn glutes kan aanspannen en daardoor ook geen druk op mn onderrug heb.

Zo is dat! Moet ik ook zeggen dat ik bij bench enz ook veel beter mn glutes kan aanspannen en daardoor ook geen druk op mn onderrug heb.

Precies! Zelfs bij een overhead press kan het bevorderlijk zijn gezien je je glutes aangespannen houdt gedurende de hele beweging om de druk van de lower back te halen.

Alleen maar voordelen :D

Vond ik eerst ook, maar geef er niks om, ben volgens mij ook 1 van de weinige bij ons in de gym die het doet:D.

Vanmorgen nog gedaan, bij jouw gym. :D

Ik doe hem vooral als assist oefening. Alle andere voordelen zie ik als bonus @SanneF :cool:

Train je bij muscletotaal ja?
Welke dagen en tijden?
Sinds een maandje. Was het zat bij BF hier. En ook op tijd weg voor de goede voornemens stormloop weer begint.

Echt een hele relaxte gym. Aardige mensen ook. In een paar weken al vaker gewoon gezellig een praatje gemaakt dan in 2,5 jaar op de Brussellaan!

Meestal maandag en dinsdag middag, en dan nog een keer afhankelijk van wat uitkomt met werk, thuis, etc. Nu in de vakantie lekker iedere ochtend.

Daarom moet je die boxjumps juist doen.. ;)

• #3.311
Sinds een maandje. Was het zat bij BF hier. En ook op tijd weg voor de goede voornemens stormloop weer begint.

Echt een hele relaxte gym. Aardige mensen ook. In een paar weken al vaker gewoon gezellig een praatje gemaakt dan in 2,5 jaar op de Brussellaan!

Meestal maandag en dinsdag middag, en dan nog een keer afhankelijk van wat uitkomt met werk, thuis, etc. Nu in de vakantie lekker iedere ochtend.

Dat had ik dus ook bij bf psv stadion, alleen dan al een half jaar geleden:P
Dan zal ik je niet snel treffen, ik train meestal 2 dagen doordeweeks savonds en in het weekend smorgens. Was het vanmorgen ook zo rustig?:P

Daarom moet je die boxjumps juist doen.. ;)

Nee:P

Training van net UB:

1cap. t5 _+ 1scoop insane mode

opwarmen

Incline bp
10x40
8x50
9x62,5
9x62,5
9x62,5

Weighted pull ups
5xbw +4
5xbw +4
5xbw +4
5xbw +4

Seated shoulder db press ss Seated cable row
6x25 10x62
6x25 10x62
7x25 pr 10x62

Incline cable fly ss seated Db side raises
12x17 12x10
6x23 pr 8x12,5
8x20 6x12,5
6x12,5

`Preacher db curl ss Lying one arm db tricep extension
8x17,5 15x12,5
8x17,5 10x17,5
7x17,5 7x17,5

Heerlijke training! kracht gaat echt goed vooruit! Nog 1 training te gaan in 2016 en dan is het alweer 2017:P

Heb vernomen dat er mannen zijn die het skippen omdat ze het een 'oefening voor vrouwen' vinden.
Alsof een lekker kontje bij een vent niet wenselijk is ofzo.. ???
Er zijn zwz veel mannen die benen overslaan, omdat 'ze al voetballen'.

Kom je nog wel een keer op terug.. :P

Rustige gym <3 <3

Lekker zo een rustige gym, al heb ik dat vaak ook als ik smiddags oid ga :)

Heerlijk zo een rustige gym! Dat heb ik altijd als ik train voor mijn werk om 7:00. Nu verwacht ik niet dat 2 januari om 7:00 erg veel drukker zal zijn. :D

een goede jaarwisseling en een sportief 2017!

Trouwens... is je vriendin weer helemaal op en top nu? Ook voor haar uiteraard een heel goed en gezond 2017!

• #3.320
Er zijn zwz veel mannen die benen overslaan, omdat 'ze al voetballen'.

Haha ja

Kom je nog wel een keer op terug.. :P

Denk het niet:P

Heerlijk!

Lekker zo een rustige gym, al heb ik dat vaak ook als ik smiddags oid ga :)

Bij ons is het alleen rond etenstijd wat drukker en in het weekend smorgens, maar dan nog goed te doen!

Goeie jaarwisseling Flex!

Bereid je dan maar voor op de goede voornemens maand, met duizend noobs erbij :)

Thanks jij ook neet!

Heerlijk zo een rustige gym! Dat heb ik altijd als ik train voor mijn werk om 7:00. Nu verwacht ik niet dat 2 januari om 7:00 erg veel drukker zal zijn. :D

een goede jaarwisseling en een sportief 2017!

Trouwens... is je vriendin weer helemaal op en top nu? Ook voor haar uiteraard een heel goed en gezond 2017!

Jij ook een fijne jaarwisseling!

Denk niet dat mn vriendin nog ooit 100% de oude wordt, gaat wel dag bij dag wat beter, maar heeft ook nog wel eens slechte dagen ertussen zitten. Hoop toch wel dat ze ooit weer kan gaan werken maarja gezondheid gaat voor en als het niet gaat dan gaat het niet.

Net de laatste training gehad van het jaar LB:

opwarmen

Smith squat
12x10
12x20
10x30
8x40
3x8x50
Moeite met op diepte komen omdat mn linkerknie nog beetje pijnlijk is.

hip trust
10x36
3x5x51
8x51

Seated leg curl ss leg extension
4x8x65 4x12x77

Plate loaded calve raise
15x40
4x12x85

Hyper extensions vergeten:P

Hanging leg raises
12x
12x
10x
9x

Cable woodchopper
3x12x11

Zo dat was de laatste training van dit jaar, blij dat ik niet zo last meer had van mn knieën. Dit jaar ging best redelijk, helaas nog wel steeds last van pijntjes maar we bikkelen gewoon door. Hoop dat 2017 een jaar van minder pijntjes wordt en nog meer gains! Vanavond bij wat vrienden oud en nieuw vieren, hun gaan opstap maar ik en mn vriendin niet dus het zal wel niet zo laat worden. Morgen dus ook gewoon trainen bij sport arena, want muscletotaal is morgen wel gesloten.

Aan al mn volgers een fijne jaarwisseling gewenst!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven