XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere oud jaar training. Op naar 2017 en minder pijntjes!
Lekker dat je morgen gewoon kan trainen.

Ik hoop voor dit jaar dat je vriendin er weer wat verder bovenop komt in ieder geval. Gezondheid gaat inderdaad boven alles.
Ik duim dat ze goed genoeg opknapt om weer te kunnen werken. Ik snap dat het geen must is en gezondheid voor gaat. Maar van mezelf weet ik ook dat weer kunnen gaan werken je wel veel goed kan doen. Heb zelf ook op het randje gezeten... je realiseert je dan wel dat het leven meer is dan werken. Maar toen ik weer goed genoeg was om maar een klein beetje te kunnen werken gaf dat me ook weer wat meer voldoening. Al heb ik wel het geluk gehad. In ieder geval de duimen draaien hier!
Ik wens jullie veel sterkte met het herstel.

Mooi man, goed dat het al beter gaat.
Dat 2017 je inderdaad minder pijntjes en nog meer gains mag bezorgen :)
Fijne jaarwisseling!

Knallend het jaar uit! Tja, ik kan alleen maar hopen dat je inderdaad minder pijntjes zult ervaren en lekker gaat gainen komend jaar!

Wel chill dat je morgen kunt trainen! Dat wil ik ook wel! Voel me nu al een wandelende oliebol:roflol:

Have fun vanavond!:D

Alvast de beste wensen maat! Dat 2017 maar minder pijn en meer gains mag brengen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.325
Lekkere oud jaar training. Op naar 2017 en minder pijntjes!
Lekker dat je morgen gewoon kan trainen.

Ik hoop voor dit jaar dat je vriendin er weer wat verder bovenop komt in ieder geval. Gezondheid gaat inderdaad boven alles.
Ik duim dat ze goed genoeg opknapt om weer te kunnen werken. Ik snap dat het geen must is en gezondheid voor gaat. Maar van mezelf weet ik ook dat weer kunnen gaan werken je wel veel goed kan doen. Heb zelf ook op het randje gezeten... je realiseert je dan wel dat het leven meer is dan werken. Maar toen ik weer goed genoeg was om maar een klein beetje te kunnen werken gaf dat me ook weer wat meer voldoening. Al heb ik wel het geluk gehad. In ieder geval de duimen draaien hier!
Ik wens jullie veel sterkte met het herstel.

Thanks! Hoop dat 2017 ook een beter jaar wordt!

Mooi man, goed dat het al beter gaat.
Dat 2017 je inderdaad minder pijntjes en nog meer gains mag bezorgen :)
Fijne jaarwisseling!

Thanks, jij ook een goed 2017 gewenst!

Knallend het jaar uit! Tja, ik kan alleen maar hopen dat je inderdaad minder pijntjes zult ervaren en lekker gaat gainen komend jaar!

Wel chill dat je morgen kunt trainen! Dat wil ik ook wel! Voel me nu al een wandelende oliebol:roflol:

Have fun vanavond!:D

Thanks marv! Heerlijk getraind:)

Alvast de beste wensen maat! Dat 2017 maar minder pijn en meer gains mag brengen

Thanks maat, jij ook!

Iedereen de beste wensen! Mijn jaarwisseling is zeer rustig verlopen, 3 bier en 1 champagne gedronken, 6 wafels, wat wrapjes met zalm,paar kipnuggetsen 1 oliebol gegeten. Lag om kwart over 2 in bed en was er om 9uur alweer uit.
Net bij sport arena getraind zla later op de dag nog even de training loggen:)

• #3.326
Training van vanmiddag UB:

pwo: 1scoop insane mode

opwarmen

Incline bp
10x40
8x50
5x60
6x68,5 voelde al zwaar
5x68,5
4x68,5
8x60
Leek wel of stang zwaarder was of de plates

Seated cable row
12x40
10x60
3x6x70

Bp ss Pull ups
8x60 8x
6x76 7x
6x76 6x
6x76 6x
Bankje lag ook niet zo lekker

Machine fly ss one arm db side raises
12x40 8x12,5
10x45 12x10
9x55 10x10
8x50 9x10

hammer db curl ss rope pushdown
10x18 12x25
8x18 10x30
8x18 6x35 dr 7x20 dr 9x10

Db curl
10x14 dr 9x10 dr 9x6

Prima training, apparatuur voelde anders aan enz dus daardoor denk ik niet alles gehaald zoals ik wilde, maar stond goed vol:D

Laatst bewerkt:
goeie 1e jaars workout flex.

Beste wensen en goed begin van 2017!

De beste wensen!! :D

Misschien was je onbewust toch niet helemaal fit door de jaarwisseling en alles daaromheen? Desondanks toch maar even lekker wezen trainen man :thumb:

Zo, ook alles weer overleefd?
Schouders lekker opgepompt :thumb:

De beste wensen Flexx, dat het maar een topjaar mag worden!

Goed begin is het halve werk! Goede training Flex! En damn wat een arm op die foto:thumb:

• #3.337
Beste wensen en goed begin van 2017!

Thanks! jij ook rambro!

De beste wensen!! :D

Misschien was je onbewust toch niet helemaal fit door de jaarwisseling en alles daaromheen? Desondanks toch maar even lekker wezen trainen man :thumb:

Jij ook bas! Ja denk ook dat dat ook wel meespeelde, maar training was toch wel lekker:)

Zo, ook alles weer overleefd?
Schouders lekker opgepompt :thumb:

Jaja, ben best braaf geweest:)

De beste wensen Flexx, dat het maar een topjaar mag worden!

Thanks sann jij ook een top jaar gewenst!

yw, nein, log zit op slot en sleutel is kwijt

Jammer man!

Goed begin is het halve werk! Goede training Flex! En damn wat een arm op die foto:thumb:

Thanks marv, armen gaan best lekker ja:)

Zou binnenkort eens een shirtless foto speciaal voor jou maken:)

Vanmorgen 71,8kg op de weegschaal begint weer ergens op te lijken, helaas weer last van knie aids, dus straks maar weer een ub training ipv lb, vermoedt dat het door mn versleten steunzolen komt, maarja morgen afspraak bij podotherapeut.

• #3.338
Training van net UB:

1scoop insane mode

opwarmen

Incline bp
10x40
8x50
9x62,5
9x62,5
9x62,5

Plate loaded pulldown
10x70
3x6x100
7x100

Seated shoulder db press ss Db row
10x15 10x22,5
7x25 10x32,5
7x25 10x32,5
6x25 10x32,5

Incline cable fly ss Db side raises
12x17 8x12,5
9x19 8x12,5
7x19 8x12,5

`Preacher db curl ss Weighted dips
8x17,5 8xbw +25
7x17,5 8xbw +25
hammer curl
2 armen tegelijk
12x15 8xbw +25
6x20

Goeie training! Donderdag bekijken of ik lb kan doen anders maar weer ub haha.

Hoop echt dat je gewoon LB kunt trainen! Alleen maar UB trainen zet ook geen zoden aan de dijk natuurlijk:D

Merk je nu je bulkt al goede vooruitgang in kracht?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven