Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Toch nog wel een prima training lijkt me, soms heb je wel eens dat bepaalde oefeningen ineens loeizwaar voelen.

Vreet nu eens eindelijk tot 90kg man :D

Misschien iets meer tijd nemen om op te warmen, even je onderrug wat meer benadrukken tijdens warming-up? Wil bij mij ook wel eens verklaren waarom iets loeizwaar voelt..
Het zou natuurlijk ook gewoon vorm van de dag kunnen zijn, of net niet genoeg spanning op je core kunnen zetten o.i.d, want de rest van de training ziet prima uit.

Sterke bench en dips man! We hebben ongeveer zelfde lengte en gewicht, da's leuk vergelijken :)

• Topic Starter Topic Starter

Thanks!

Toch nog wel een prima training lijkt me, soms heb je wel eens dat bepaalde oefeningen ineens loeizwaar voelen.

Ja ging verder ook wel prima, volgende keer beter.

Vreet nu eens eindelijk tot 90kg man :D

Haha, dat lukt me nooit, zonder mega vet te worden.

Misschien iets meer tijd nemen om op te warmen, even je onderrug wat meer benadrukken tijdens warming-up? Wil bij mij ook wel eens verklaren waarom iets loeizwaar voelt..
Het zou natuurlijk ook gewoon vorm van de dag kunnen zijn, of net niet genoeg spanning op je core kunnen zetten o.i.d, want de rest van de training ziet prima uit.

Genoeg spanning zetten op mn core was ook een probleem ja, had ook best zware dag op mn werk gehad, waar mn onderrug al beetje zeurde.

Sterke bench en dips man! We hebben ongeveer zelfde lengte en gewicht, da's leuk vergelijken :)

Thanks, nu mn squat en deadlift nog flink verhogen. :)

Naja klote dan kerel. Van die dagen hebben we allemaal. Volgende keer own je die MP gewoon!

Dat ja...moet elke keer weer lachen als ik op social media resultaten voorbij zie komen van niet beginner lifters die in korte tijd 5kg aankomen en 3% vet droppen..komt allemaal door geweldige voedings- en trainingsschema's welk wij niet hebben:sad:

:o

Dat ja...moet elke keer weer lachen als ik op social media resultaten voorbij zie komen van niet beginner lifters die in korte tijd 5kg aankomen en 3% vet droppen..komt allemaal door geweldige voedings- en trainingsschema's welk wij niet hebben:sad:

:o

En toch ben ik daar stiekem soms een beetje jaloers op,maar daarna denk ik weer snel van ik kies niet voor de makkelijke manier plus ik zou nog eens niet durven te kuren, veel te bang voor de sides haha.

Gisteren belachelijk slecht gegeten: Smorgens een whey shake met rice powder en een pannekoek, 13:00 een cheeseburger, 17:00 halve haan met friet bij la place, en toen nog om 19:00 bbq veel vlees enz:D en daarna nog ijs met slagroom, Ik voelde me daarna echt vadsig en sloom haha. Ook nog eens slecht geslapen, was al om 6uur wakker met een super droge bek. Nu aan het ontbijten en over uur LB trainen.

dat foods hnnnggg

Net lb getraind

Opwarmen
8min. Crosstrainer
Back extension 2x12
Leg extension 2x12
Leg curl 2x12

Squat
12x30
10x45
10x55
10x65
10x65
10x65

Romanian deadlift
10x40
10x55
10x60
10x60

One leg leg extension
12x25
10x30
10x35
10x35

one leg leg curl
12x20
8x25
10x22,5
10x22,5

Weighted decline situps
16xbw
15xbw +12
13xbw +16
12xbw +16

Planks
3x45 sec.

Wel redelijke training, kuiten ga ik denk ik voort op mn ub dag doen, want kom er op mn lb dag telkens niet aan toe.

Gewicht op sportschool

DSC_0067_zpsr4z1st7e.jpg - 374832

Wel redelijk wat vocht maar dan nog haha.

Nette training weer!

lkkre training flex en mooi Bw

Mooi gewicht! Hoe is je BF%?

Recompen misschien een idee? Rustdagen iets onderhoud..trainingsdagen erop of net erboven?

Wordt je langzaam droger zonder (al te veel) krachtverlies.:thumbs:

cutten zal ik niet doen, beter longterm denken en nu het lekker gaat doorgaan en wat massa aanzetten.

jaa ,ben van plan tot september nog te bulken, en dan 2 maandjes cutten,en dan weer bulken en dan volgend jaar ergens een keer cutten naar een procent of 10.

Recompen misschien een idee? Rustdagen iets onderhoud..trainingsdagen erop of net erboven?

Wordt je langzaam droger zonder (al te veel) krachtverlies.:thumbs:

Werkt voor mij niet, al eens geprobeerd maar heb dan veel te snel de neiging om te cheaten, als ik bulk heb ik ook snel de schijt aan mentaliteit in het weekend, maar als ik echt ga cutten, kan ik wel heel strict blijven, heel raar is dat :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven