- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch nog wel een prima training lijkt me, soms heb je wel eens dat bepaalde oefeningen ineens loeizwaar voelen.
Misschien iets meer tijd nemen om op te warmen, even je onderrug wat meer benadrukken tijdens warming-up? Wil bij mij ook wel eens verklaren waarom iets loeizwaar voelt..
Het zou natuurlijk ook gewoon vorm van de dag kunnen zijn, of net niet genoeg spanning op je core kunnen zetten o.i.d, want de rest van de training ziet prima uit.
Sterke bench en dips man! We hebben ongeveer zelfde lengte en gewicht, da's leuk vergelijken![]()

Thanks, nu mn squat en deadlift nog flink verhogen.![]()

Jawel hoor...Haha, dat lukt me nooit, zonder mega vet te worden.

Naja klote dan kerel. Van die dagen hebben we allemaal. Volgende keer own je die MP gewoon!

Dat ja...moet elke keer weer lachen als ik op social media resultaten voorbij zie komen van niet beginner lifters die in korte tijd 5kg aankomen en 3% vet droppen..komt allemaal door geweldige voedings- en trainingsschema's welk wij niet hebben

Dat ja...moet elke keer weer lachen als ik op social media resultaten voorbij zie komen van niet beginner lifters die in korte tijd 5kg aankomen en 3% vet droppen..komt allemaal door geweldige voedings- en trainingsschema's welk wij niet hebben
![]()
en daarna nog ijs met slagroom, Ik voelde me daarna echt vadsig en sloom haha. Ook nog eens slecht geslapen, was al om 6uur wakker met een super droge bek. Nu aan het ontbijten en over uur LB trainen.
cutten zal ik niet doen, beter longterm denken en nu het lekker gaat doorgaan en wat massa aanzetten.Thanks mannen, denk dat mn bf rond de 16% zit, wel te hoog maarja zonde om nu weer te gaan cutten, nu het net zo lekker gaat.
cutten zal ik niet doen, beter longterm denken en nu het lekker gaat doorgaan en wat massa aanzetten.
Recompen misschien een idee? Rustdagen iets onderhoud..trainingsdagen erop of net erboven?
Wordt je langzaam droger zonder (al te veel) krachtverlies.![]()