Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lkkre training, kwa legcurl had ik willen zeggen probeer een tijdje single leg maar die doe je al.
foods hnnng
Net als tanden die rotten, kanker en nog een aantal zaken de reden dat er niet zo iets bestaat als God..
..of het is een enorme kl***zak!![]()

Gewoon eten. Schijt aan, ja toch? Kcal zijn kcal, alles voor de gainz #IIFYM
Krachtstats komen redelijk overeen met de mijne. Dus ik follow!
Suc6 met je trainingen!
Man, man! Gelijk weer honger!!Die ribs en brownie(?) met ijs zien er heerlijk uit!
Succes over iets meer als een uurtje! Doe met je mee!
,Was inderdaad brownie, zat eigenlijk al vol,maar had daar zo zin in,zij tegen de serveerster kom over een kwartier ofzo brengen.

,Ga daarna ook nog even naar vrienden maar daar zal ik wel niks meer pakken aangezien ik dan ram vol zit.

Goede foto, Flex. Prima fysiek zo - Ben jaloers op je borst![]()

Lekkere training hoor! En dat eten, fysiek ziet er prima uit!
Pff, wou dat ik je het kon zeggen Flex! Maar heb echt geen idee van dat soort dingen. Ga gewoon uit van het ergste..en compenseer morgen desnoods wat.
All you can eat is niet voor niks...all you can eat!
Je bent wel goed buff hoor kerel!Ben wel weer benieuwd naar de tattoo progress!
![]()

staat er netjes bij flex, mooie tanktop waar vandaan.
2 prima trainingen ook weer.
Rackpulls vind ik een fijne oefening.
Nu nog een keer buff worden zegt ie hahaha
Vanwaar zon dratische verlaging qua trainingsgewichten? Of was dat een eenmaalige deload?

Thanks bro, misschien gewoon iets zwaarder proberen op 6-8 reps en dan de keer erop 10 proberen.
Life is a b*ch
Haha mja maar vet gainz schiet ook niet op. Moet er ook weer af.
Welkom en thanks, goeie stats voor je leeftijd!
Gisteren dus weer lekker gegegeten
![]()
![]()
Toen nog naar de bios. Maar zat zo vol dat ik alleen nog maar drinken pakte.
Woog gisterenavond precies 80kg haha.
Over 2uur ub knallen!
Ow dat, nee mn squat en deadlift pr zijn nog van voor mn si gewricht/ onderrug blessure, squat pas weer een paar maanden waarbij ik het heel rustig opbouw. gewone deadlift doe ik niet meer, rackpulls ga ik nu ook weer rustig opbouwen.