XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Krachtstats komen redelijk overeen met de mijne. Dus ik follow! ;)

Suc6 met je trainingen!

• Topic Starter Topic Starter
lkkre training, kwa legcurl had ik willen zeggen probeer een tijdje single leg maar die doe je al :o.

foods hnnng

Thanks bro, misschien gewoon iets zwaarder proberen op 6-8 reps en dan de keer erop 10 proberen.

Net als tanden die rotten, kanker en nog een aantal zaken de reden dat er niet zo iets bestaat als God..

..of het is een enorme kl***zak!:mad:

Life is a b*ch:mad:

Gewoon eten. Schijt aan, ja toch? Kcal zijn kcal, alles voor de gainz #IIFYM

Haha mja maar vet gainz schiet ook niet op. Moet er ook weer af.

Krachtstats komen redelijk overeen met de mijne. Dus ik follow! ;)

Suc6 met je trainingen!

Welkom en thanks, goeie stats voor je leeftijd!

Gisteren dus weer lekker gegegeten

DSC_0071_zpsmsntepnv.jpg - 375239

IMG-20150501-WA0006_zpshwmnrzpj_edit_1430541876814_zpsnm8vgmox.jpg - 375240

Toen nog naar de bios. Maar zat zo vol dat ik alleen nog maar drinken pakte.

Woog gisterenavond precies 80kg haha.

Over 2uur ub knallen!

Man, man! Gelijk weer honger!! :D Die ribs en brownie(?) met ijs zien er heerlijk uit!

Succes over iets meer als een uurtje! Doe met je mee!

Hnnngg

Man, man! Gelijk weer honger!! :D Die ribs en brownie(?) met ijs zien er heerlijk uit!

Succes over iets meer als een uurtje! Doe met je mee!

Het was ook heerlijk:D ,Was inderdaad brownie, zat eigenlijk al vol,maar had daar zo zin in,zij tegen de serveerster kom over een kwartier ofzo brengen.

:meal:

Training van net

Mp

12x20
10x30
10x40
5x45
5x45
5x45

Weighted pull ups
6xbw
6xbw +5
6xbw +5
4xbw +5

Bench press
15x20
15x40
10x60
10x60
10x60
15x60

Dumbell row
12x20
10x24
10x26
10x30
8x34

Machine fly
18x40 vpr? haha
12x40
10x40

Preacher dumbell curl
10x14
8x18
8x18
8x18

Weighted dips
12xbw
12xbw +20
10xbw +30
10xbw +30
10xbw +30

Db side raises
12x6
10x8
10x8
10x8

Prima training, kleine reset op mp omdat ik vastliep op de 55kg, en bp voort in ub2 wat lichter met wat meer reps, rug gaat ook weer goeie kant op, lang geleden dat ik weighted pull ups en dumbell rows boven de 30kg had gedaan.

We hebben trouwens eindelijk een incline bench in onze gym, hoeft ik niet meer te klote met los bankje en gammel rek, en dumbells ging eerst tot 36kg nu tot 40 kg, dus over paar weken pr's op de dumbell row:D

Vanavond lekker all you can eat sushi, marvin heb jij ongeveer een idee hoeveel kcals ongeveer 4 rondes zullen zijn?:P ,Ga daarna ook nog even naar vrienden maar daar zal ik wel niks meer pakken aangezien ik dan ram vol zit.

Over uurtje weer tattoo laten inkleuren, laatste sessie voor de zomer,want in de zomer echt geen zin in:D

DSC_0072_zpsicaucjnd.jpg - 375247

Laatst bewerkt:
hnggg die ribs....

Goede foto, Flex. Prima fysiek zo - Ben jaloers op je borst ;)

Lekkere training hoor! En dat eten :eek:, fysiek ziet er prima uit!

Pff, wou dat ik je het kon zeggen Flex! Maar heb echt geen idee van dat soort dingen. Ga gewoon uit van het ergste..en compenseer morgen desnoods wat.

All you can eat is niet voor niks...all you can eat!:D

Je bent wel goed buff hoor kerel!:D Ben wel weer benieuwd naar de tattoo progress!:cheer:

nice pics flex man

Pff, wou dat ik je het kon zeggen Flex! Maar heb echt geen idee van dat soort dingen. Ga gewoon uit van het ergste..en compenseer morgen desnoods wat.

All you can eat is niet voor niks...all you can eat!:D

Je bent wel goed buff hoor kerel!:D Ben wel weer benieuwd naar de tattoo progress!:cheer:

Thanks, nu nog een keer buff en droog en dan ben ik tevreden( denk ik) haha, sushi was weer lekker! mn vriendin zat bij 2e ronde al te zeuren dat ze al bijna vol zat,3e ronde toch nog gedaan en toen zat ze echt vol, zelf in 4e ronde nog wel 5 gerechten gegeten en toen nog 2 bolletjes ijs. Bij vrienden 2uur later nog wat cake en m&ms op haha!

Lb net

opwarmen
6min. crosstrainer
back extensions 2x12
leg extensions 2x12
leg curl 2x12

Squat
12x30
12x50
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

Rackpulls
10x40
5x60
5x60
5x60

Leg extensions
12x40
12x60
12x60
10x70

Leg curl
12x35
10x45
10x45
8x50 pr op deze leg curl tenminste haha

Calves on leg press
20x80
20x100
20x100
20x100
langzame uitvoering

Weighted decline sit ups
18xbw +12
16xbw +20
12xbw +24
12xbw +24

Machine crunch
18x25
12x35
10x40
9x40

Lekker getraind, squat bij lb2 voortaan 5x5 elke week 2,5kg verhogen ,rackpulls 3x5 elke week 5kg verhogen. Kan wel weer gaan proberen normale deadlift, maar ben te bang dat ik dadelijk weer een blessure krijg, en daar heb ik echt geen zin in nu het weer zo lekker gaat, rackpulls voelde lekker aan in mn onderrug.

Laatst bewerkt:
staat er netjes bij flex, mooie tanktop waar vandaan :o.

2 prima trainingen ook weer.

Rackpulls vind ik een fijne oefening.

Nu nog een keer buff worden zegt ie hahaha

Vanwaar zon dratische verlaging qua trainingsgewichten? Of was dat een eenmaalige deload?

staat er netjes bij flex, mooie tanktop waar vandaan :o.

2 prima trainingen ook weer.

Rackpulls vind ik een fijne oefening.

Thanks. Tanktop komt van bodybuildingtantops

Nu nog een keer buff worden zegt ie hahaha

Vanwaar zon dratische verlaging qua trainingsgewichten? Of was dat een eenmaalige deload?

Je bedoelt bij mp en bp? Bij mp omdat ik niet verder kwam met 55kg en bp omdat ik beetje last van mn schouders had laatste tijd door 2keer per week zwaar benchen, ga nu ene ub training zwaar en andere licht, voor komende ub training staat 3x3x 102,5 op planning:)

Mooie training om de week af te sluiten! :D Ik heb pas net mijn ontbijt op:o

Ook bij de Squat en de Rack Pulls daar train je nu letterlijk op 50% van je 1RM. Wat is het idee daar achter?

Ow dat, nee mn squat en deadlift pr zijn nog van voor mn si gewricht/ onderrug blessure, squat pas weer een paar maanden waarbij ik het heel rustig opbouw. gewone deadlift doe ik niet meer, rackpulls ga ik nu ook weer rustig opbouwen.

Thanks bro, misschien gewoon iets zwaarder proberen op 6-8 reps en dan de keer erop 10 proberen.

Life is a b*ch:mad:

Haha mja maar vet gainz schiet ook niet op. Moet er ook weer af.

Welkom en thanks, goeie stats voor je leeftijd!

Gisteren dus weer lekker gegegeten

DSC_0071_zpsmsntepnv.jpg - 375373

IMG-20150501-WA0006_zpshwmnrzpj_edit_1430541876814_zpsnm8vgmox.jpg - 375374

Toen nog naar de bios. Maar zat zo vol dat ik alleen nog maar drinken pakte.

Woog gisterenavond precies 80kg haha.

Over 2uur ub knallen!

ribfactory eindhoven? in!

Ow dat, nee mn squat en deadlift pr zijn nog van voor mn si gewricht/ onderrug blessure, squat pas weer een paar maanden waarbij ik het heel rustig opbouw. gewone deadlift doe ik niet meer, rackpulls ga ik nu ook weer rustig opbouwen.

Ow nee dat had ik niet meegekregen. Nee dan snap ik het helemaal. Flink klote man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven