AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Fluff ziet er lekker uit :lick:

Ziet er goed uit ja, wat gaat er zoal in naast bevroren aardbeien? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, vind je die high rep shit ook niet onwijs belastend voor je knieen? Wel behoorlijk volumes gepakt..serieuze pomp zeker!?

What the f**k trouwens...die blender!:eek!:

Fluff moet ik ook weer eens maken...high protein, low kcals en low carb! En het vult als een huis!:meal:

Nee, na het opwarmen had ik sowieso niet veel last meer van mn knieen en tijdens het trainen voelde ik ze ook niet,maarja nu wel weer een beetje, dus nu effe paar dagen rustig aan, volgende lb training is toch pas maandag, pomp was heerlijk! de spierpijn die ik nu heb ook:)

Haha die blender ja, was niet zo slim om bevoren aardbei die zo hard als stenen zijn meteen in de blender op full speed te willen blenderen:P

OMG blender gemold!
Flink wat reps voor je benen trouwens, lekker buiten adem zeker :)

Jaaah pfff was killing, na die squats zag ik effe sterretjes:)

Zo smaakt het ook :D

Ziet er goed uit ja, wat gaat er zoal in naast bevroren aardbeien? ;)

had dit recept gebruikt:

http://freudandfries.nl/chocolade-protein-fluff-met-noten/

Alleen dan zonder noten en cacao nibs en melk en een klein beetje yoghurt ipv karnemelk, is heel makkelijk om te maken en het is lekker, high protein, low kcals en low carb! En het vult als een huis! Zoals marv al zei :D

Haha die blender ja, was niet zo slim om bevoren aardbei die zo hard als stenen zijn meteen in de blender op full speed te willen blenderen:P
Is in mijn blender geen probleem hoor..kun je ook gewoon ijsklonten in gooien en heb zeker geen fancy blender..

Het zit me effe niet mee, eergisteren voor zo'n 130euro bij xxl besteld, gisteren kaartje in de bus dat het bij 245 is bezorgd( is een appartementcomplex van 4 appartementen boven een winkel) , dus ik bel bij alle 4 aan en beweren niets in ontvangst genomen te hebben. Maar 1 van hun liegt dus en ik heb mn pakket nu dus niet! Heb xxl al gemaild maar het is nu weekend en ook nog pinksteren dusja.

Heb ook nog eens flink last van mn knieeen, en ben nubaan het overwerken, naja mn vriendin viert vanavond haar vrrjaardag dus ga ik maar lekker cheaten:p. Morgen wel een ub training.

balen man van je pakketje, ook al krijg je een nieuwe is toch niet fijn.

@ blenders, ik verslijt er gemiddeld 1 per half jaar.

Happy cheating man :D!

balen man van je pakketje, ook al krijg je een nieuwe is toch niet fijn.

@ blenders, ik verslijt er gemiddeld 1 per half jaar.

ja man, ik baal echt erg, en ben ech pissed dat er zulke mensen zijn, ze moeten gewon van mn spullen afblijven, heb denk ik nog voor een week whey en voor een paar dagen rice powder, hopelijk verzend xxl het dinsdag gewoon opnieuw

Was heerlijk:D , 2stukken mon chou, m&ms, chips en toastjes op, me wel ingehouden met bier, 4flesjes gedronken.

Net mn ontbijt naar binnen geknald en dan over een half uur naar de gym!

wtf, een pakketje jatten?! Sick fucks

wtf, een pakketje jatten?! Sick fucks

Ja man, fucking schooiers.

Net ub2

Bench press
15x20
12x40
10x60
5x80
5x95
2x105 https://www.youtube.com/watch?v=f5zAgBYUEtk
1x115 https://www.youtube.com/watch?v=VLvOMZjDLLE
10x80

Pull ups
8xbw
3x5 xbw +5

Mp
3x8x40
Ging niet van harte

Db row
10x24
10x30
10x34
7x38 pr

Weighted dips
12xbw
12xbw +20
3x6xbw +40

Db curl
10X14
8x16
5x18

Hammer curl
3x10x14

Revers flyes
12x40
10x50
10x50

Machine fly
3x10x50

goeie training! Heb eens een keer gefilmd, bench ging nog redelijk hard. Faalde op grip bij die 38kg row, zat denk ik nog wel een rep in.

Vanavond lekker all you can eat sushi en morgen lb,maar twijfel of ik benen ga trainen want mn knieen zijn nog steeds kut.

Mooie bench man, en toen had je al heel wat warmdraai setjes erop zitten ;)

Die bench gaat makkelijk zo te zien man! Netjes

Lkkre bench man. Eetse straks.

Nice filmpjes, misschien had er nog meer in gezeten als je bij die 95 en 105 wat minder had gedaan ;)

Lkkre bench man. Eetse straks.

Thanks mate, eten was lekker:D

Nice filmpjes, misschien had er nog meer in gezeten als je bij die 95 en 105 wat minder had gedaan ;)

Thanks, ja misschien wel, maarja vond de 115 alweer een hele overwinning:D

Over half uur richting de gym, ga alleen rdl en abs doen en wat cardio, tenminste als dat een beetje goed aanvoelt wat mn knieen zijn echt fucked up.

Nice bench. Mp daarna is niet zoveel meer, reden daarvoor?

Nice bench. Mp daarna is niet zoveel meer, reden daarvoor?

linkerschouder voelde niet zo lekker aan, en kracht in schouders is meestal niet veel meer na benchen, doe mp meestal ook als eerste oefening,maar wilde ff die 115kg bench drukken:D

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:10 ----------

Vanmorgen dus naar de gym geweest, niet noemenswaardig eigenlijk om te loggen. Paar setjes romanian deadlifts en leg curls gedaan, en wat ab oefeningen. En nog een kwartier crosstrainer gedaan. Hopelijk is pijn in mn knieen snel weer over want sit schiet niet op. Morgen ub1.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven