- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Blijft ook persoonlijk hoe je lichaam erop reageerd, pak zelf in de cut, intra en post workout amino's en na een uurtje pas een shake of maaltijd
Ik pak nu tijdens de training 10gram bcaa, is glutamine ook nog nodig?
Je zal in dezelfde discussie komen als ik het topic van Centaur.....
ik zeg net als centaur geen dextrose nemen als je droger wilt worden.
Als ik kijk naar (veel) mensen om me heen dan zie ik als mensen afstappen van dextrose dat ze snel extra vetopslag en vochtopslag kwijt raken.
Als je het met mate gebruikt is er weinig of niets aan de hand, maar over het algemeen wordt er meer genomen dan nodig en veel meer dan ze gebruikt hebben.
Klopt, ik mijdt dextrose gewoon effe in de cut.
Nou flying dutch was top! Flink veel bier gedronken, en alleen een banaan en broodje beenham daar op, toen onderweg naar huis nog effe bij de friettent kleine friet sate en een bockworst gegeten en thuis nog een casseine shake, als ik flink veel heb gedronken pak ik voor het slapen gaan nog 2 ibuprofen met een glas water, volgende dag heb ik dan geen kater, dus was vanmorgen al om 8uur uit bed, whey shake met bcaa genomen en toen om 9uur stond ik in de gym.
Heb alleen wat ab oefeningen, back extensions, leg extension en leg curls gedaan en toen 20min. crosstrainer hiit. Ga woensdag weer serieus benen trainen. Morgen ub1 en dan woensdag lb1 en donderdag ub2 omdat ik vrijdag en zaterdag wegga met mn vriendin.

maar dat gaat nu vast beter. Succes met de cut. 
, ga maar 5dagen met een maat naar athene waar we een zwembad en gym hebben ,dus zal er ook wel trainen en cardio doen en ga 2dagen met mn vriendin weg.

, eerste keer assault genomen, was natuurlijk niet nodig maar vond em wel lekker en ging er ook goed op. Het is voort een gewoonte om een pwo te nemen voor de training.