MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Blijft ook persoonlijk hoe je lichaam erop reageerd, pak zelf in de cut, intra en post workout amino's en na een uurtje pas een shake of maaltijd

Ik pak nu tijdens de training 10gram bcaa, is glutamine ook nog nodig?

Je zal in dezelfde discussie komen als ik het topic van Centaur.....

ik zeg net als centaur geen dextrose nemen als je droger wilt worden.
Als ik kijk naar (veel) mensen om me heen dan zie ik als mensen afstappen van dextrose dat ze snel extra vetopslag en vochtopslag kwijt raken.

Als je het met mate gebruikt is er weinig of niets aan de hand, maar over het algemeen wordt er meer genomen dan nodig en veel meer dan ze gebruikt hebben.

Klopt, ik mijdt dextrose gewoon effe in de cut.

Nou flying dutch was top! Flink veel bier gedronken, en alleen een banaan en broodje beenham daar op, toen onderweg naar huis nog effe bij de friettent kleine friet sate en een bockworst gegeten en thuis nog een casseine shake, als ik flink veel heb gedronken pak ik voor het slapen gaan nog 2 ibuprofen met een glas water, volgende dag heb ik dan geen kater, dus was vanmorgen al om 8uur uit bed, whey shake met bcaa genomen en toen om 9uur stond ik in de gym.

Heb alleen wat ab oefeningen, back extensions, leg extension en leg curls gedaan en toen 20min. crosstrainer hiit. Ga woensdag weer serieus benen trainen. Morgen ub1 en dan woensdag lb1 en donderdag ub2 omdat ik vrijdag en zaterdag wegga met mn vriendin.

Je zal in dezelfde discussie komen als ik het topic van Centaur.....

ik zeg net als centaur geen dextrose nemen als je droger wilt worden.
Als ik kijk naar (veel) mensen om me heen dan zie ik als mensen afstappen van dextrose dat ze snel extra vetopslag en vochtopslag kwijt raken.

Als je het met mate gebruikt is er weinig of niets aan de hand, maar over het algemeen wordt er meer genomen dan nodig en veel meer dan ze gebruikt hebben.
Hmm, intresting! Is het overwegen waard..

Ondanks ik nu meestal maar 20g dextro neem post-workout.

Nou flying dutch was top! Flink veel bier gedronken, en alleen een banaan en broodje beenham daar op, toen onderweg naar huis nog effe bij de friettent kleine friet sate en een bockworst gegeten en thuis nog een casseine shake, als ik flink veel heb gedronken pak ik voor het slapen gaan nog 2 ibuprofen met een glas water, volgende dag heb ik dan geen kater, dus was vanmorgen al om 8uur uit bed, whey shake met bcaa genomen en toen om 9uur stond ik in de gym.
Klinkt als een prima feestje!!:thumbs:

Was zeker vet!

Vorige week fail op 3x5x97,5 , vandaag opnieuw proberen?

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Hallo Robert,

Aangezien het niet jouw fout is dat je het pakket niet hebt ontvangen zullen we het pakket nogmaals versturen. Om dit in de toekomst te voorkomen wil ik je vragen om bij je volgende bestellingen voor een pakjegemak locatie te kiezen.

We zullen dit pakket ook naar een pakjegemak locatie sturen. Laat even weten welke locatie voor jou het makkelijkste is.

Met vriendelijke groet,

XXL Nutrition

Nice!

Just try de 97,5kg.

Goeie service vn xxl.

Succes met losing weights - gaat je lukken man

Goeie macro's na je festival ;) maar dat gaat nu vast beter. Succes met de cut.

Dextrose heb ik altijd al een lege suiker gevonden en nooit het nut van ingezien. Neem iets 'compleets' zoals zilvervlies of volkoren zou ik zeggen ;)

En idd netjes van XXL, dat hoeven ze niet te doen, is ook hun fout niet. Het is toch godgeklaagd dat je eigen buren wat achterover drukken en glashard ontkennen (kan misschien ook nog de bezorger zijn....).

Goeie macro's na je festival ;) maar dat gaat nu vast beter. Succes met de cut.

Dextrose heb ik altijd al een lege suiker gevonden en nooit het nut van ingezien. Neem iets 'compleets' zoals zilvervlies of volkoren zou ik zeggen ;)

En idd netjes van XXL, dat hoeven ze niet te doen, is ook hun fout niet. Het is toch godgeklaagd dat je eigen buren wat achterover drukken en glashard ontkennen (kan misschien ook nog de bezorger zijn....).

Ja ben weer back on track, thanks wordt een goeie cut:D

Nou mooi kut! mijn gym wordt basic f(sh)it, dat wordt dus een nieuwe gym zoeken voor erbij, want er zullen wel een hoop paupers op af komen als het basic shit is. Maarja training van net.

Ub1:

Bench press
12x40
8x70
5x85
4x97,5
4x97,5
4x97,5 ,f**k it, volgende week 3x6x90

Db row
10x28
10x34
10x36
10x36

Incline db press
10x28
10x34
fx38 f**k it,kreeg em niet in positie
10x34
8x34

Machine pulldown
10x80
10x95
10x95
10x95

Machine fly
12x45
12x55
8x60 pr

Seated cable row
10x50
10x50

Seated db curl
10x14
10x14
8x14

Tricep rope pushdown
15x25
12x30
12x30

Redelijke training, jammer van bp en kut dat ik die 38kg niet in positie kreeg,maarja onderrug voelde ook niet zo lekker aan, benen zijn nog steeds fucked up, nog steeds veel last van linker peroneus, zal mn vriendin straks eens vragen of ze em wil intapen want dat helpt meestal wel, morgen dus geen beentraining,maar alleen abs en cardio fasted. Oja ik heb 2weken vakantie, heerlijk:D

reset op je bp zal misschien wel wat uithalen even weer opbouwen.

Met db press is het opgoeien soms niet lekker idd wel balen.

Succes met je Basicfit sportschool, zal het gewoon ff aankijken voordat je een nieuwe gym zoekt.

*zucht* Basic fit...

Ik vind je bench sterk, maar begrijp je teleurstelling hoor! Nog meer respect voor XXL! Wat een topservice:thumbs:

2 weken vakantie? RIP cut :D

Oh man, das wel kut joh.. Zou dat echt ineens zo'n groot verschil maken qua aantal leden?

reset op je bp zal misschien wel wat uithalen even weer opbouwen.

Met db press is het opgoeien soms niet lekker idd wel balen.

Succes met je Basicfit sportschool, zal het gewoon ff aankijken voordat je een nieuwe gym zoekt.

Het is denk ik ook tijd voor een deload, pijntjes in mn schouder en onderrug.

Ja ga het ook eerst effe aankijken, als ik nie mn ding kan doen savonds ,zoek ik een andere gym.

*zucht* Basic fit...

Ik vind je bench sterk, maar begrijp je teleurstelling hoor! Nog meer respect voor XXL! Wat een topservice:thumbs:

Ja echt belachelijk, basic shit

Bench is niet slecht,maar is nog beter geweest dus dat is wel eens frustrerend.

Zal wel meevallen:) , ga maar 5dagen met een maat naar athene waar we een zwembad en gym hebben ,dus zal er ook wel trainen en cardio doen en ga 2dagen met mn vriendin weg.

Oh man, das wel kut joh.. Zou dat echt ineens zo'n groot verschil maken qua aantal leden?

Dat is nog even afwachten, 3 andere healthcitys zijn afgelopen jaar al basic shit geworden en daar is het niet te doen om savonds fatsoenlijk te trainen heb ik gehoord.

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

IMG-20150603-WA0001_zpsxubr67bu.jpg - 377055

Nice!

Laatst bewerkt:
ik zie daar bijna 10kg VVM liggen :D

Om correct te zijn...

uitgaande van 3500g whey delicious, 1000g nightprotein en 6 zakken rice powder (?) + pot assault kom ik uit op:

~40.000kcals, waarvan 4100g eiwit / 5150g koolhydraat / 185g vet

3500kcals ~0.5kg, dus 40.000/3500 x 0.5 = slechts 5.7kg

:trollface:

Haha:)

Om correct te zijn...

uitgaande van 3500g whey delicious, 1000g nightprotein en 6 zakken rice powder (?) + pot assault kom ik uit op:

~40.000kcals, waarvan 4100g eiwit / 5150g koolhydraat / 185g vet

3500kcals ~0.5kg, dus 40.000/3500 x 0.5 = slechts 5.7kg

:trollface:

die rechtste pot is aardbei/witte chocolade protein pudding marv:D , die is trouwens zo lekker!

Dadelijk effe mn ontbijt erin knallen en dan over uur naar de gym voor rug/triceps training en abs en 20min. hiit cardio. Zondag borst biceps en hopelijk ook schouders,want heb nu last van mn linker schouder. Wat een ondankbare sport is het toch ook, met al die pijntjes telkens.

die rechtste pot is aardbei/witte chocolade protein pudding marv:D , die is trouwens zo lekker!

Dadelijk effe mn ontbijt erin knallen en dan over uur naar de gym voor rug/triceps training en abs en 20min. hiit cardio. Zondag borst biceps en hopelijk ook schouders,want heb nu last van mn linker schouder. Wat een ondankbare sport is het toch ook, met al die pijntjes telkens.
f**k..nu klopt mijn berekening niet! Ga het niet nog een keer uitrekenen..

Die pudding is inderdaad super, gruwelijk lekker!:thumbs: Succes met trainen straks!

f**k..nu klopt mijn berekening niet! Ga het niet nog een keer uitrekenen..

Die pudding is inderdaad super, gruwelijk lekker!:thumbs: Succes met trainen straks!

Haha, thanks!

Ga nu 4 deload training doen, net rug triceps

Back extensions
12x20
10x25
10x25

Bor
15x40
12x50
12x50
12x50
12x50

Small grip lat pulldown
12x40
12x50
12x50
12x50

Low row
12x45
12x55
12x55
12x55

One arm tricep pushdown
15x10
12x12,5
12x12,5
12x12,5

Decline sit ups
15xbw
15xbw +20
15xbw +20

20min. hiit crosstrainer

Wel goeie training voor een deload training:P , eerste keer assault genomen, was natuurlijk niet nodig maar vond em wel lekker en ging er ook goed op. Het is voort een gewoonte om een pwo te nemen voor de training.

Morgen naar kijkduin strand om aan mn tan te werken om vervolgens savonds naar emmen te rijden en daar te overnachten in hotel en dan zaterdags daar naar de dierentuin.

lkkre backday deload kan idd wel eens lkkr zijn.

have fun @ kijkduin en emmen, worden flink wat KM's morgen

Deloaden! Bah!

Geniet van het strand vandaag en have fun in de dierentuin zaterdag! Emmen is een mooie dierentuin:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven