AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Die multistations....Zucht!

Lekker aan het genieten daar!! Good life! :)

Ja wat een kut apparaten zeg! Achja overmorgen gewoon weer knallen.

Jaa zeker lekker genieten, morgen alweer naar huis.

damn word echt jalours op die foods, als er de volgende keer nog iemand mee moet roep maar :D.

Denk dat je happy bent in je eigen basicfit gym.

Nog 1 mixed grill dan om het afteleren, we zeiden doe ons allebei maar mixed grill stond er niet bij dat het voor 2 personen was, zei zo: two??? It is really big, toen toch maar 1 gepakt.

DSC_0213_zps3gir3njr.jpg - 377484

Onder sla liggen ook nog paar spiezen en een hoop gyros.

Haha hoo, het wordt 1juli pas basic shit.

Niet normaal meer dit :roflol: All I see is gains!

Zo, ziet er uit als meat-lovers paradise ;)
Geniet er nog even van!

:drool:

Ik mag dan over iets meer twee weken een week naar Tunesie gaan, maar als ik dit zo zie verheug ik me meer op de twee weken in augustus...dan ga ik naar Zakynthos!:meal:

Niet normaal meer dit :roflol: All I see is gains!

Vetgains ja jaja

Zo, ziet er uit als meat-lovers paradise ;)
Geniet er nog even van!

Ja zeker! moet zeggen dat ik ook nie veel carbs op heb deze week, dus vetgains zullen wel meevallen, ook veel gelopen wat je bijna als cardio kan zien met al die hellingen en trappen.

:D

:drool:

Ik mag dan over iets meer twee weken een week naar Tunesie gaan, maar als ik dit zo zie verheug ik me meer op de twee weken in augustus...dan ga ik naar Zakynthos!:meal:

Ja zag het op fb ja:) , jij hebt dus ook mooie vooruitzichten, zakynthos willen ik en mn vriendin ook nog een keer heen, misschien volgend jaar najaar. Maar we willen eerst in maart naar bangkok, koh samui en koh tao, zag dat jij daar ook geweest bent:)

Ja zag het op fb ja:) , jij hebt dus ook mooie vooruitzichten, zakynthos willen ik en mn vriendin ook nog een keer heen, misschien volgend jaar najaar. Maar we willen eerst in maart naar bangkok, koh samui en koh tao, zag dat jij daar ook geweest bent:)
Nice!! Thailand ga je echt geen spijt van krijgen hoor! Wat een geweldig land is dat!:D Met welk doel wil je daar heen gaan, want zou persoonlijk niet snel Koh Tao en Koh Samui bezoeken!

Phuket is ook niet aan te raden...soort Salou van Thailand:roflol: Van velen hoor ik dat het Krabi gebied wel echt een aanrader is!:thumbs:

Koh tao voor het snorkelen, hoor en lees dat dat daar helemaal geweldig is en koh samui voor de tempels en gewoon lekker relaxen aan het strand.

Net ub getraind

Bench press
12x20
12x40
12x70
10x75
8x80
6x85

Db row
12x22
12x26
10x28
8x30
6x32

Db shoulder press
12x16
10x18
8x20
6x22

Small grip lat pulldown
12x45
10x50
8x55
6x60

Incline db fly
12x12
10x14
10x16

Seated cable row
12x35
10x40
10x45

Db side raises
12x6
12x6
10x8
10x8

One arm tricep pushdown
15x10
10x15
10x15
9x15

Db preacher curl
12x12
10x14
10x16
8x18

Seated hammer curl
12x12
10x14
8x14

Redelijk training, had het allemaal makkelijker verwacht,maar voelde nog redelijk zwaar na zo'n deload/vakantie week. Lichte reset op oefeningen gedaan omdat ik dan weer kan gaan opbouwen qua gewicht. Geen cardio gedaan omdat ik toch nog 10min. moest lopen naar auto, normaal ga ik met de fiets maar het regende dus ik dacht ik pak de auto maar onderweg bedacht ik me dat ik niet kan parkeren bij psv stadion omdat die kut guus meeuwis stadion concerten zijn, dus 1 straat van mn appartement geparkeerd en toien maar gaan lopen naar de gym:P

Morgen lb, weer rustig opbouwen, denk dat ik telkens zo'n last van mn benen heb omdat mn beenspieren te zwak zijn geworden door tijdje geen benen trainen.

lekker.

gvd sterkere curls dan ik lmao.

Die DB rows zijn ook niet mis hoor.. Goede curls ook ja!

Damn sick volume draai je daar gast :O nice!

Lkkr volume man

18 kg dumbell preacher curl woowww

thanks maat

18 kg dumbell preacher curl woowww

Mwaa, paar jaar terug deed ik met 24kg:)

Net lb getraind,niet de moeite om te loggen doe ik dus ook niet:D , Pijn in benen is iets minder da gister,maar toch nog wel aanwezig lijkt wel uitstraling uit mn onderrug ofzo dat er een zenuw bekneld zit ofzo, ondanks dat ik geen pijn heb in mn onderrug. Ik ga morgen manueel therapeut bellen denk ik want wordt hier beetje moe van.

Ik hoop voor je dat het meevalt man!
UB training ziet er prima uit trouwens. Lekker hoog volume inderdaad :thumb:.

Uh oh... Dat klinkt niet al te best. Zenuw die klem zit kan goed zeer doen ja. Ben benieuwd wat de therapeut constateert en eventueel als remedie kan bieden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven