XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goede training Flex! Hoe waren de vakantie gains? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Uh oh... Dat klinkt niet al te best. Zenuw die klem zit kan goed zeer doen ja. Ben benieuwd wat de therapeut constateert en eventueel als remedie kan bieden.

Kloot al paar jaar zo aan, wordt er gek van, zo blijven mn benen altijd achterlopen:(

Goede training Flex! Hoe waren de vakantie gains? ;)

Thanks marv!
Valt mee,was maar 1kg aangekomen,maar was grotendeels vocht want het is er alweer bijna af:)

Vanavond dus naar de manueel therapeut, denk deze week geen krachttraining meer, denk dat ik dan beter iets boven onderhoud kan gaan eten want wil wel nog paar keer naar de gym voor wat cardio.

succes vanavond man.

Netjes hoor! Maar +1 na vakantie, dan heb je je best netjes gedragen!:D

Succes bij de manueel!

dat is wel redelijk goed dus lijkt me. hopelijk gaat het nu weer goed.

Hoop dat je heup weer los komt.
Gewichts toename valt mee met die gigantische grill schotels. Maar zat behalve salade niet heel veel bij toch? Best gezond.
Bij ons zijn mayo, pinda- en andere sausen en frieten meest de boosdoeners.

dat is wel redelijk goed dus lijkt me. hopelijk gaat het nu weer goed.

Ja stond vanmorgen ook al meteen een stuk beter op, blij als het zaterdag is dat ik weer kan gaan trainen.

Gewichts toename valt mee met die gigantische grill schotels. Maar zat behalve salade niet heel veel bij toch? Best gezond.

Heup had ik geen last van:D

Mja zat ook wel friet onder het vlees maar ik eet niet veel friet, en saus eet ik ook niet veel, dus opzichte viel het allemaal wel mee.

Straks even naar de pedicure en daarna nog naar de gym voor wat cardio en zonnebank:D

Mooi dat het beter voelde vanmorgen. Een vastzittend SI gewricht is toch je heup? Dat het uitstraalt naar je been is een gevolg.

Kan, maar hoeft niet altijd, si gewricht had ik ook geen last van maar dat si vastzat was wel de oorzaak dat ik uitstralende pijn had in mijn benen.

Mooi dat je snel weer kan beginnen, blessures en pijntjes zijn gewoon klote :(

Ik hou van boosdoeners:heart:

En van gegrillt vlees

En van apenkoppen...:roflol:

Maar soms.... en dan zeg ik het voorzichtig .... ben jij niet helemaal 100% gezond bezig :)
Dat weet ik dondersgoed Neet ;) Hoef je niet voorzichtig in te zijn dat mijn gedrag soms zachtjes neigt naar iets met eten en een stoornis..

Mooi dat je snel weer kan beginnen, blessures en pijntjes zijn gewoon klote :(

Ja man, ondankbare sport, gains gains gains- blessure/pijntjes- rip gains:mad:

Ik hou van boosdoeners:heart:

En van gegrillt vlees

En van apenkoppen...:roflol:

Fucking boosdoeners, zonder boosdoeners is iedereen ripped as f**k:)

Maar soms.... en dan zeg ik het voorzichtig .... ben jij niet helemaal 100% gezond bezig :)

Dat weet ik dondersgoed Neet ;) Hoef je niet voorzichtig in te zijn dat mijn gedrag soms zachtjes neigt naar iets met eten en een stoornis..

Marvin is gewoon een vreetzak:D ( ik ook :o )

Net naar de gym geweest, 8min. zonnebank en klaar haha, was mn trainingsbroek vergeten en ik ga daar niet in mn spijkerbroek op crosstrainer staan, toen maar met een omweg naar huis gefietst, toch nog bijna een half uur gefietst:D

In!

Dat eerste is zonder meer waar :(

Ik wou het nog voorzichtig zeggen... maar in dit geval: klopt!

:D

Welkom!:)

Straks weer even naar de gym voor wat cardio, pff wordt nou al gek, wil weer knallen.

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Nou net nog even aar de gym geweest voor cardio, zo verleidelijk om toch krachttraining te gaan doen,maar toch niet gedaan. 25min. crosstrainer at 135-140 hr.

Zit zaterdag KT nog in de planning?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven