MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:D

Thanks, ja zit wel verbetering in maar durf nog nie zo goed te belasten, ga woensdag weer naar manueel therapeut dus daarna zal ik wel weer gaan squaten.

Wel verstandig.
Heb je wel eens iemand kritisch naar beenlengte verschil laten kijken? Dat hoor je ook wel eens. Een eenvoudig zooltje aan 1 kant is dan de oplossing.

• Topic Starter Topic Starter
Wel verstandig.
Heb je wel eens iemand kritisch naar beenlengte verschil laten kijken? Dat hoor je ook wel eens. Een eenvoudig zooltje aan 1 kant is dan de oplossing.

Ene been is iets langer, en heb al zooltjes maar omdat ik zo lang met een scheve rug/ bekken heb gelopen heeft dat tijd nodig.

OK. Maar dat is wel goed om te weten, daar kan je dan weer mee werken :)

Jaa, ik hoop toch dat er binnekort een tijd komt dat ik weer flink progressie kan maken op squat en rack pulls/ rom. deadlift.

Net gewogen: 74,2kg:eek: en buikomtrek 81cm, was vorige week nog 75,3 en 83cm, effe kijken hoe het deze week gaat anders toch kcal iets hoger want aimde eigenlijk op maximaal 500gram per week.

Dadelijk ub2:D

Jaa, ik hoop toch dat er binnekort een tijd komt dat ik weer flink progressie kan maken op squat en rack pulls/ rom. deadlift.

Net gewogen: 74,2kg:eek: en buikomtrek 81cm, was vorige week nog 75,3 en 83cm, effe kijken hoe het deze week gaat anders toch kcal iets hoger want aimde eigenlijk op maximaal 500gram per week.

Dadelijk ub2:D
Hoeveelste cut-week is dit? Want aan het begin kan het ook erg veel vocht zijn! Ik maak me zelf nooit zo druk om gewichtsdrops als ik dat ook in mijn taille terug zie...

Succes met de UB training zo!:thumbs:

Dit is week 4, maarja nu ik erover nadenk, ik heb vorige week niet echt clean gegeten met 20ijsjes ofzo in 4dagen haha.

20 ijsjes man -waar laat je het

20 ijsjes man -waar laat je het

In mn buik:P, met dat warme weer vorige week kan ik wel ijsjes blijven eten,moet er wel bij zeggen dat de meeste mini ijsjes waren:p

Cijfers zijn niet verkeerd en spiegel progress?

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

In de vriezer?

thanks, zie er al stuk droger uit in de spiegel vind ik ,love handles al bijna zo goed als weg, alleen heb veel last van buikvet wat er allang zit, bovenste 4 blokjes komen al beetje door als ik ze aanspan, zal van deweek wel proberen een foto te maken.

training van net ub2:

supps:
pre workout: 1 t5 en halve scoop assault
intra workout: 10 gram Eas tropical

Benchpress
10x20
10x40
6x70
8x82,5
8x82,5
8x82,5

Db row
10x24
10x30
10x30
10x30

MP
10x20
5x35
5x45
5x45
5x45

Incline db flyes
14x10
8x20
8x20
8x20 vpr?

Small grip lat pulldown
10x50
10x60
10x60
8x60

Reverse machine flyes
10x40
10x50
9x50
8x50

Preacher db curl
10x14
8x18
6x20
6x20

Weighted dips
12xbw
10xbw +20
10xbw +30
10xbw +30

Hammer db curl
10x14
8x16 pr

Heerlijk training! Ging weer lekker op t5 +assault:) Toch mooi dat ik nog kleine pr's kan zetten in de cut:D

Zit je ver onder je behoefte?

Pr altijd fijn.

Valt zeker mee ja.

En nog geen cardio?

Nice training flex

Thanks john:)

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Geprobeert om 4pack op foto te krijgen maar lukt nog niet haha. Kut belichting en kut camera:P

DSC_0224_zpsnvvabp9q.jpg - 381733

Let niet op chickenlegs:o

Laatst bewerkt:
Is ook slim om niet direct als een gek te gaan snijden in kcal en veel cardio
Kleine stapjes en kijken wat dat doet

Zonde om je hard verdiende spiermassa zien weg te smelten :(

6pack komt wel.

Over een maand zal je al veel verschil zien.

Is ook slim om niet direct als een gek te gaan snijden in kcal en veel cardio
Kleine stapjes en kijken wat dat doet

Zonde om je hard verdiende spiermassa zien weg te smelten :(

6pack komt wel.

Over een maand zal je al veel verschil zien.

Daarom dat had ik in mn eerste cut wel fout gedaan, en toen veel spiermassa verloren, en aangezien ik niet zoveel spiermassa heb wil ik het spierverlies zoveel mogelijk beperken. Ik doe er nu liever wat langer over en dat het langzamer gaat dan dat ik dadelijk al mn spiermassa kwijt ben en helemaal opnieuw moet beginnen. Ik ga nu ook niet al te diep cutten, maar zover dat ik weer wat ruimte heb om te gaan bouwen zonder mn vetpercentage weer te hoog oploopt.

Je ging lekker weer vandaag man! Morgen mogen we weer :D

Die 6-pack komt wel inderdaad!:thumbs: Gewoon rustig cutten en geen wilde sprongen gaan maken, want dat gaat ten koste van een hoop zuurverdiende spiermassa! Ik denk wel dat je iets moois tevoorschijn gaat toveren hoor Flex! Je borst en zeker je armen zien er goed uit!:thumbs:

Beste training ook gisteren! Flinke gewichten en mooie volumes weg gewerkt!

Die 6-pack komt wel inderdaad!:thumbs: Gewoon rustig cutten en geen wilde sprongen gaan maken, want dat gaat ten koste van een hoop zuurverdiende spiermassa! Ik denk wel dat je iets moois tevoorschijn gaat toveren hoor Flex! Je borst en zeker je armen zien er goed uit!:thumbs:

Beste training ook gisteren! Flinke gewichten en mooie volumes weg gewerkt!

Thanks marv! ja ik ben benieuwd, vind mn bovenkant borst beetje tegenvallen..
Kracht is nog niet echt minder geworden, dus gaat wel lekker:D

Net lb1:

pre workout: 1scoop assault
intra workout: 10gram EAS tropical

5min. crosstrainer

Rackpulls
10x40
8x50
5x65
5x65
5x65 lightweight maarja rustig opbouwen:)

Legpress
12x90
12x120
10x140
10x150

Leg extension
12x40
10x60
10x65
10x70

Leg curl
12x35
10x40
10x45
6x50 pff zwaar

Smith calve raises( staand)
15x30
15x40
15x50
15x50

Weighted decline situp
15xbw +16
15xbw +28
15xbw +28
15xbw +28

Calves on leg press
20x80
20x100
20x100
20x100

Wel goeie training. Alleen blijf kuiten trainen kut vinden, mn voeten schuiven telkens na paar reps weg en mn knieen vinden het niet fijn.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven