Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Filmpje = posten

En huh, shrugs op lb day?

• Topic Starter Topic Starter
Filmpje = posten

En huh, shrugs op lb day?

Filmpje was te hoog gefilmd dus zie je diepte nog niet goed, zal zondag nog eens laten filmen, haha ja die shrugs hebben we vorige ingevoert bij lb dag omdat we tijd over hadden, en ub dagen staan al te vol:D

netjes man !

training van net ub2:

supps:
pre workout: 1 t5 en 1 scoop assault
intra workout: 10 gram Eas tropical

Benchpress
10x20
10x40
6x70
8x85 https://youtu.be/m5AvJAQM8v4
8x85
7x85

Db row
10x26
10x32
10x32
9x32

MP
10x20
5x35
5x47,5
5x47.5
5x47,5

Incline db flyes
14x10
10x18
10x18
10x18

Small grip lat pulldown
10x50
10x60
10x60
9x60

Reverse machine flyes
10x40
10x50
10x50
8x50

Preacher db curl
10x16
6x20
6x20
5x20

Weighted dips
12xbw
10xbw +20
8xbw +35 https://youtu.be/muc-9OaGcmo
8xbw +35

Hammer db curl
10x14
8x16 pr

14min. crosstrainer Hiit.

Redelijk goeie training, jammer van bp maarja toch nog redelijk, zie na kijken van filmpje van dips ,dat ik wel iets langzamer omlaag mag gaan. Cut gaat goed,zie steeds meer definitie, alleen nog niet fotowaardig:D

Leuk die filmpjes :)
Volgens mij lig je vrij passief met benchen en kan je nog wat winnen met meer spanning op de benen en rug.
Lekkere train verder.

Mooie training met prima gewichten :thumb:.
Zoals Neet al aangeeft zou ik je BP techniek nog eens goed onder de loep nemen trouwens ;).

Leuk die filmpjes :)
Volgens mij lig je vrij passief met benchen en kan je nog wat winnen met meer spanning op de benen en rug.
Lekkere train verder.

Mooie training met prima gewichten :thumb:.
Zoals Neet al aangeeft zou ik je BP techniek nog eens goed onder de loep nemen trouwens ;).

Nu jullie het zeggen, ik heb effe mn filmpje teruggekeken van mn 2x105 van tijdje terug en daar deed ik het wel beter, misschien omdat dit een stuk lichter is dat ik het daarom niet deed, zal er eens beter opletten:D

Tof op je op film bezig te zien!
Tsja, dippende mannen.. Net als mannen die pull ups aan het doen zijn..
I just love it :heart: :D

Mooie nette uitvoering van bp.

Die dips.
Hoek is beetje kut gefilmd.
Maar als je ze voor triceps doet lijken je armen te wijd te staan.

Thanks.

Wat betreft die dips, mn armen staan wel iets te wijd, maar ik voel de dips wel echt alleen in mn triceps en niet in mn borst, ik probeer mn armen wel dichterbij mn lichaam te houden, maar wil niet echt lukken, misschien tips voor?

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Tof op je op film bezig te zien!
Tsja, dippende mannen.. Net als mannen die pull ups aan het doen zijn..
I just love it :heart: :D

Haha, ik hou van dips, pull ups ga ik volgende week weer beginnen. Zal ik ook wel een keer filmen als ikdie weer weighted kan:)

Kan je de stangen niet instellen op wijdte?
Bij ons kan dat wel.
Op de smalste stand kan ik er net tussen en armen mooi strak langs lichaam.

Nee, kan je nie instellen, daar zou het wel aanliggen dan, we hebben bij powerrack ook nog dipstangen, eens kijken of dat smaller is.

Ja, ik heb op mijn rek thuis ook maar een breedte, dat is best wel een nadeel :(

Leuk die filmpjes. Je houdt bij de bank alleen je ellebogen vrij wijd. Ik zou je ellebogen wat meer tucken. Je schouders zullen je dankbaar zijn.

In dit filmpje wordt het rond 08:30 uitgelegd. Dit filmpje is sowieso wel een aanrader om helemaal te kijken:https://youtu.be/esQi683XR44

Ja, ik heb op mijn rek thuis ook maar een breedte, dat is best wel een nadeel :(

customizen?:P

Leuk die filmpjes. Je houdt bij de bank alleen je ellebogen vrij wijd. Ik zou je ellebogen wat meer tucken. Je schouders zullen je dankbaar zijn.

In dit filmpje wordt het rond 08:30 uitgelegd. Dit filmpje is sowieso wel een aanrader om helemaal te kijken:http://youtu.be/esQi683XR44

Heb em helemaal gekeken thanks, wel interessant filmpje, zou volgende keer eens proberen.

Goed filmpje! Heel veel goede tips die ik zeker goed kan gebruiken als beginneling. Dank :D

Goede dips en sowieso veel gedaan man

Wow! Nette training hoor Flex!! Heavy dips ook!:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven