MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Denk dat te snel willen cutten is mindfuck is die iedereen wel heeft moeten weerstaan. Het liefst sta je er natuurlijk binnen een mum van tijd lekker droog voor.. En dan ook nog met alle massa ;).
Merk dat een langzamere (en langere) cut je regelmatig onderuit probeert te halen. Ten minste, ik merk dat je echt maandelijkse momenten moet plannen om te zien dat je wel vooruit blijft gaan.

Laat je gedachte niet neuken dus, komt goed ;).

Ik ben pas 3 weken onderweg en ik leef nu al met deze mindfuck. Liefst wil ik zo snel mogelijk afvallen en keihard droog staan. Maar geduld is een schone zaak denk ik. Je bent nu goed op weg tijdens deze cut flexx en nu gaat het goed komen. Over een paar weken staat er zeker een sixpack man, no worries! (en anders heb ik nog wel een sixpack jupiler in de koelkast staan) :D

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat te snel willen cutten is mindfuck is die iedereen wel heeft moeten weerstaan. Het liefst sta je er natuurlijk binnen een mum van tijd lekker droog voor.. En dan ook nog met alle massa ;).
Merk dat een langzamere (en langere) cut je regelmatig onderuit probeert te halen. Ten minste, ik merk dat je echt maandelijkse momenten moet plannen om te zien dat je wel vooruit blijft gaan.

Laat je gedachte niet neuken dus, komt goed ;).

Ik moet zeggen dat deze aanpak van cutten mn veel beter ligt, ik heb best veel ruimte om een keer te cheaten met iifym. Vier rijstmaaltijden mwt kip per dag zie ik niet meer zitten haha.

Ik ben pas 3 weken onderweg en ik leef nu al met deze mindfuck. Liefst wil ik zo snel mogelijk afvallen en keihard droog staan. Maar geduld is een schone zaak denk ik. Je bent nu goed op weg tijdens deze cut flexx en nu gaat het goed komen. Over een paar weken staat er zeker een sixpack man, no worries! (en anders heb ik nog wel een sixpack jupiler in de koelkast staan) :D

Haha jij bent wel heel erg optimistisch, een paar weken is bij mij 2, maar denk dat het nog een week of 6-8 gaat duren.

Geen t5 meer?

Net ub1 :

supps: t5 + 1scoop assault :eek:

5min. crosstrainer (opwarmen)

Bp
10x20
10x40
8x60
5x80
5x92,5
5x92,5
5x92,5
5x92,5
5x92,5 nice!:)

Db row
10x26
5x34
5x34
5x34
5x34
5x34

Incline db press
10x26
8x32
8x32
7x32 damn weer niet

Machine pulldown
12x75
8x90
8x90
8x90

Db side raises
10x8
10x8
10x9
9x9

Skullcrusher
15x22,5
10x27,5
10x30
6x32,5 triceps verzuurd

db curl
10x14
8x16
8x16

Hammer curl
8x16
7x16

Goeie training! Fucking dikke pomp in heel mn ub na training! Begin wel te merken nu dat het steeds drukker wordt in pauper basic fit, en die fucking lamers ruimen niks op dus kan telkens lopen zoeken naar gewichten en dumbells.

Goede trens en stats, in!

De inclines gaan de volgende keer wel lukken! 3x is scheepsrecht :D

Lekkere bankdrukkert! :)

Lkkre bp flex. Nog kunnen slapen na je pwo :).

Mooi volume op die bench man!!:thumbs: Die inclines moet goed komen volgende keer!:D:D

Flink wat setjes en gewicht op je BP, nice!

Lekkere tren man. En stevige dosis cafeïne zo :D

Mooi volume op die bench man!!:thumbs: Die inclines moet goed komen volgende keer!:D:D

Thanks, achja zolang kracht niet achteruit gaat, ben ik redelijk tevreden, maar krachttoename is leuker:)

Flink wat setjes en gewicht op je BP, nice!

Thanks, ging lekker!

Lekkere tren man. En stevige dosis cafeïne zo :D

Thanks man, heerlijk die caffeine rush:)

Net lb2:

5min. crosstrainer

2x15x20 leg curl

Squat
10x40
8x50
8x50
8x50

One leg leg extension
12x25
12x30
10x32,5
8x32,5

Leg curl
10x20 (one leg)
10x40
10x45
8x45

Db shrug
12x28
10x36
10x36
8x40 pr ( grip probleem:P)

Smith calve raise(staand)
15x40
15x50
14x60
14x60

Weighted decline situp
15xbw +18
15xbw +28
15xbw +28
15xbw +28

Planks
50sec
30sec

Calves on leg press
20x90
20x110
20x110
20x110

Had nog cardio willen doen ipv calves on legpress,maar alle crosstrainers waren bezet, het was best wel druk, dat ze maar eens snel met die verbouwing beginnen, want het wordt echt te druk zo. Training ging matig, squat diepte was niet super goed, en mn knieen kwamen iets te ver naar voren, freakjam had het gefilmd en toen zag ik dat dus:P , heb korte hamstrings en mn heupen zijn ook niet super flexibel dus daar moet ik aan werken.

Gisteren voor laatste keer naar manueel therapeut geweest. Hij ging me weer even kraken,maar het kwam heel makkelijk los, toen heeft hij nog dry needling gedaan en nu staat mijn rug/bekken weer mooi recht. Hopelijk nu voor een lange tijd:D.

lkkre legday.

shrugbeast!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven