XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Goed filmpje! Heel veel goede tips die ik zeker goed kan gebruiken als beginneling. Dank :D

+1 :)

Goede dips en sowieso veel gedaan man

Thanks man, het duurde ook eigenlijk veel te lang, inclusief opwarmen en cardio 2,5uur bezig geweest

Wow! Nette training hoor Flex!! Heavy dips ook!:thumbs:

Thanks, ging wel goed ja, merk nu wel dat ik niet veel zwaarder kan gaan door het cutten, dus komende trainingen ga ik nie zwaarder maar meer gecontrolerende reps maken.

Training van net in andere gym omdat de onze gesloten was

LB1

5min. crosstrainer

opwarmen
2x12 back extension
2x12 leg curl
2x12 leg extension

Bedoeling was toen squat maar rack was bezet

Leg press plate loaded (veel relaxer als die leg press bij ons met steekgewicht, hoop dat we ook een plate loaded krijgen na de verbouwing:)

12x60
12x80
12x100
10x120
10x140

Toen kwamen we erachter dat er nog een powerrack stond in ander gedeelte van de gym, wel zonder spiegel wat ik dus echt niet fijn vind maarja.

Squat
10x20
10x30
10x30
5x50
5x50
5x50
5x50
5x50

Veel op uitvoering en houding gelet,merk dat ik niet meer zo diep kan door mn korte hamstring, daar dus flink aanwerken.

Smith calve raises (staand)
15x40
15x60
14x60
14x60

Blijf deze kut vinden, voel deze niet goed in mn kuiten, heb het idee dat het door de steo komt waar ik em opdoe die te veel meeveert op mn voeten (snap je?:P ) vroeger in een adere gym deed ik em op een plankje, iemand andere tips, ideeen?

Leg raises
12x
12x
12x

Leg curl
12x40
10x45
9x45

Calves on leg press
20x90
20x120
18x120

Geen cardio meer ,moest toch nog een kwartier terug fietsen. Redelijke training,moet nog hard werken om mn squat uitvoering te verbeteren. Gym had wel mooie plate loaded apparaten, hoop dat we die in onze gym ook krijgen.

Gewicht vanmorgen op lege maag: 73,9kg buikomtrek 81cm :D

Geen zittende calf raises aanwezig ter afwisseling?
Kun je overigens ook makkelijk zelf fabriceren, al voelt het niet zo lekker met flink wat platen op je schoot :o. (Fit-chick op schoot is natuurlijk het best.. Maar ja, niet altijd voor handen..)

Flink wat van die buikomtrek af man, kan me herinneren dat het een stuk hoger was ;)

Je zou hem idd zittend kunnen doen in de smith, wel zou ik dan een pussypad gebruiken

Je zou hem idd zittend kunnen doen in de smith, wel zou ik dan een pussypad gebruiken

Zie ik mensen ook wel eens doen in onze gym jah, zal em donderdag eens proberen thanks:)

Heb nog steeds fucking spierpijn in mn billen van zondag, niet normaal haha, denk dat ik straks seated cable row ga doen ipv db row. Ben benieuwd of 5x5x95 gaat lukken:).

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Net ub1 :

supps: t5 + 1scoop assault ( effect al stuk minder dan eerste keren, misschien volgende keer 1,5 scoop assault?:P )

5min. crosstrainer (opwarmen)

Bp
10x20
10x40
8x60
5x80
4x95
4x95
3x95
2x95
3x95

Kansloos, kreeg mn schouders niet goed in de bank gedrukt, te weinig spanning op mn rug, volgende week herkansing anders lager in gewicht.

Db row
10x28
5x36
5x36
5x36
5x36
5x36

Incline db press
10x28
6x34
6x34
6x34 prima!

Machine pulldown
12x75
8x92,5
8x92,5
8x92,5

Db side raises
10x8
10x8
8x10
8x10

Skullcrusher
10x27,5
10x30
8x32,5
8x32,5

db curl
10x14
8x16
8x16

Rope Hammer curl
12x15
10x20
10x20

14min. crosstrainer hiit

Prima training! Jammer van bp,maar nog niet slecht voor in de cut, kijk nu al uit naar volgende bulk, dat worden zeker mooie pr's dan! Maar moet nog even geduld hebben. :D

Je ging echt wel lekker hoor! Lekker zweten ook op de crosstrainer ook. Jammer van de BP. De cut eist zijn tol :D

Deadlift doe je bij lb?

Bench kan altijd niet lekker voelen een bepaalde dag
Niet teveel in je kop laten zitten.

vanaf augustus vorig jaar aan het cutten ? cliffs ?

6cm taille in 5 weken is zeker een mooi resultaat. Keep up the good work.

Deadlift doe je bij lb?

Bench kan altijd niet lekker voelen een bepaalde dag
Niet teveel in je kop laten zitten.

Doe geen deadlifts meer, keer flinke blessure mee opgelopen, beweging naar boven geen probleem,maar zat altijd te kloten met de beweging terug, maar ik doe wel donderdags rackpulls op lb dag.

vanaf augustus vorig jaar aan het cutten ? cliffs ?

Nee, veel blessureleed gehad,sinds januari weer serieus bezig, eerst een mini cut gedaan tot midden februari, toen na vakantie bulk gedaan toen gegaind van 72kg naar 79kg,maar iets teveel vet gegaind, nu weer cut vanaf midden juni en dat gaat wel goed met weinig tot geen krachtverlies, wil er nog zo'n 6cm af van mn buikomtrek en dan weer rustig opbouwen en mn vet niet meer te hoog laten oplopen.

6cm taille in 5 weken is zeker een mooi resultaat. Keep up the good work.

Thanks en welkom:D

Was het maar 10%, dan was ik al klaar haha, nee den rond de 14-15%, vind het moeilijk in te schatten, ik hou veel vocht vast en heb nog best veel vet op mijn buik wat er al lang zit. Thanks iig :)

Was het maar 10%, dan was ik al klaar haha, nee den rond de 14-15%, vind het moeilijk in te schatten, ik hou veel vocht vast en heb nog best veel vet op mijn buik wat er al lang zit. Thanks iig :)
Keep it up kerel!

(is overigens de reden waarom ik niet keihard wil gaan bulken..)

Crosstrainer is ook pittig :) Bench is en blijft een oefening die ik niet kan voorspellen. Zo gaat die de ene dag ontzettend goed en de keer erop lijkt het alsof ik weken niet meer gebenched heb. In ieder geval wel tevreden over je incline's :)

Keep it up kerel!

(is overigens de reden waarom ik niet keihard wil gaan bulken..)

Mja de AYCE vreetfestijnen rekende ik niet mee in mn bulk en dan gaat het hard haha, ga ik volgende bulk wel rekening mee houden, dat mn vp niet te ver oploopt.

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

Crosstrainer is ook pittig :) Bench is en blijft een oefening die ik niet kan voorspellen. Zo gaat die de ene dag ontzettend goed en de keer erop lijkt het alsof ik weken niet meer gebenched heb. In ieder geval wel tevreden over je incline's :)

True, bij mij is het vooral ook dat ik meer moet concentreren op archen, dat ik meteen goed lig, ja inclines gongen lekkker, in bulk mn pr eens verbreken:)

Mja de AYCE vreetfestijnen rekende ik niet mee in mn bulk en dan gaat het hard haha, ga ik volgende bulk wel rekening mee houden, dat mn vp niet te ver oploopt.
Denk dat ik met je mee doe! En me ook in ga schrijven voor de cursus: "Hoe doe ik normaal bij een AYCE"...ik start zaterdag:roflol:

met de cursus..
bij Restaurant 'Vandaag':o

gaat goed flex. 6cm eraf netjes man.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven