XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ga gelukkig (met een reden) bijna nooit naar een AYCE, maar anders had ik me ook graag ingeschreven. De voorgaande keren sloot ik mijn cut af met een AYCE maar direct was mijn shape verpest en raakte ik het vocht ook niet meer kwijt. Mooi niet dat ik dat nu weer ga doen :roflol:

Je gaat lekker Flexx! :D

• Topic Starter Topic Starter
Nou ja 6 cm van je middel af is iig een teken dat er beweging in zit :)

jaa gaat goed:D

Denk dat ik met je mee doe! En me ook in ga schrijven voor de cursus: "Hoe doe ik normaal bij een AYCE"...ik start zaterdag:roflol:

met de cursus..
bij Restaurant 'Vandaag':o

HAHA vreetzak:D

gaat goed flex. 6cm eraf netjes man.

thanks maat

Ik ga gelukkig (met een reden) bijna nooit naar een AYCE, maar anders had ik me ook graag ingeschreven. De voorgaande keren sloot ik mijn cut af met een AYCE maar direct was mijn shape verpest en raakte ik het vocht ook niet meer kwijt. Mooi niet dat ik dat nu weer ga doen :roflol:

Mja ik en mn vriendin zijn gek op sushi, dus daar gaan we elke maand eigenlijk wel een keer heen:D

Zo herkenbaar! Echt een tip aan iedereen die gaat cutten...pak 1 junkmeal aan het eind van je cut en overdrijf niet. Hiermee kom je enkel weg als je echt in wedstrijdshape (<5%) staat!

Ga ook vooral niet een week YOLO leven, want dan was al het shredded voor niks! Spreek uit ervaring!:p

Mja ik en mn vriendin zijn gek op sushi, dus daar gaan we elke maand eigenlijk wel een keer heen:D
Is geen excuus om tot het gaatje te gaan..

hoor mij nou..:o

Het gaat over gaatjes?

Reden dat veel mensen voor AYCE gaan is simpel;

Het is naar verhouding goed betaalbaar (~24 euro).
Enorm veel variatie (vlees, sushi, vis, soep etc).
Je bepaalt zelf het tempo (je bepaalt zelf wanneer je klaar bent voor een volgende ronde).
De tijdspanne is veel groter (je hebt 2,5 uur de tijd om te eten, bij een "normaal" restaurant is de kans groot dat je na een uur buiten staat).
Ik vind het persoonlijk ook veel gezelliger mede door de combinatie van hetgeen wat ik hier boven omschrijf (het eten komt in etappes, je weet dat je in principe pas na 2,5 uur buiten staat etc etc, mensen gaan vaak in grotere groepen naar een sushi-restaurant).

Nadeel:
omdat het AYCE is en naar verhouding betaalbaar is, maak je er gewoon "misbruik" van.. eten, eten, eten en nog eens (vr)eten.
Normaliter eet ik altijd 5 rondes en vreet ik me ook helemaal vol, maar de laatste keer heb ik netjes 3 rondes gegeten.

Laatst bewerkt:
Was het maar 10%, dan was ik al klaar haha, nee den rond de 14-15%, vind het moeilijk in te schatten, ik hou veel vocht vast en heb nog best veel vet op mijn buik wat er al lang zit. Thanks iig :)

Ja, herkenbaar... lastig dat laatste vet. Maar netjes dat er al zo veel af is van de taille! :thumbs:

Zo herkenbaar! Echt een tip aan iedereen die gaat cutten...pak 1 junkmeal aan het eind van je cut en overdrijf niet. Hiermee kom je enkel weg als je echt in wedstrijdshape (<5%) staat!

Ga ook vooral niet een week YOLO leven, want dan was al het shredded voor niks! Spreek uit ervaring!:p

Is geen excuus om tot het gaatje te gaan..

hoor mij nou..:o

Haha tot het gaatje doe ik ook niet meer, meestal stop ik na 3rondes maar dat ligt meer aan mn vriendin die dan al vol zit haha.

:D

Je bepaalt zelf het tempo (je bepaalt zelf wanneer je klaar bent voor een volgende ronde).
De tijdspanne is veel groter (je hebt 2,5 uur de tijd om te eten, bij een "normaal" restaurant is de kans groot dat je na een uur buiten staat).
Ik vind het persoonlijk ook veel gezelliger mede door de combinatie van hetgeen wat ik hier boven omschrijf (het eten komt in etappes, je weet dat je in principe pas na 2,5 uur buiten staat etc etc, mensen gaan vaak in grotere groepen naar een sushi-restaurant

Nadeel:
omdat het AYCE is en naar verhouding betaalbaar is, maak je er gewoon "misbruik" van.. eten, eten, eten en nog eens (vr)eten.
Normaliter eet ik altijd 5 rondes en vreet ik me ook helemaal vol, maar de laatste keer heb ik netjes 3 rondes gegeten.

Dat vol vreten doe ik allang niet meer. Dat je hele avond er last van hebt schiet ook niet op.

Vanavond weer een lb training. Ik had knee sleeves besteld dacht ik, maar had er niet bij nagedacht dat ik er 2 moest bestellen, dus moet er nog 1 bestellen:)

Ik vind het persoonlijk ook veel gezelliger mede door de combinatie van hetgeen wat ik hier boven omschrijf (het eten komt in etappes, je weet dat je in principe pas na 2,5 uur buiten staat etc etc, mensen gaan vaak in grotere groepen naar een sushi-restaurant).

Nadeel:
Hmm, die waar ik zaterdag heen ga is doodleuk 40euro (inclusief drinken (geen alcohol) voor 3 uur)..maar dat maakt de drang om te vreten misschien nog erger.. "Want je betaald er zo 'veel' voor":o

Haha tot het gaatje doe ik ook niet meer, meestal stop ik na 3rondes maar dat ligt meer aan mn vriendin die dan al vol zit haha.

Dat vol vreten doe ik allang niet meer. Dat je hele avond er last van hebt schiet ook niet op.
:)
Dat is inderdaad de beste instelling!:D

Haha, hier in de buurt AYCE Wok (biefstuk, zalm, kip, ... ) 3u, gewone dranken inbegrepen = 23 € :p
Wss volgende week zaterdag eens doen.

Hmm, moet eerlijk zeggen dat ik de gemiddelde AYCE in de zin van dat wokken en dergelijke absoluut niet meer het geld waard vindt. 9 van de 10 keer troep van slechte kwaliteit waar ik uiteindelijk niet eens van geniet.
Maar AYCE sushi (en dan specifiek Shabu Shabu).. Dat smaakt mij altijd prima :).

We zijn en blijven Nederlanders. Als je ervoor betaald hebt wil je er ook alles uithalen :o

Haha, hier in de buurt AYCE Wok (biefstuk, zalm, kip, ... ) 3u, gewone dranken inbegrepen = 23 € :p
Wss volgende week zaterdag eens doen.

Dat is echt cheap jah:D

das echt fucking cheap inclusief drank

+1 ,hier ben je daar al snel 35euro of meer voor kwijt.

Hmm, moet eerlijk zeggen dat ik de gemiddelde AYCE in de zin van dat wokken en dergelijke absoluut niet meer het geld waard vindt. 9 van de 10 keer troep van slechte kwaliteit waar ik uiteindelijk niet eens van geniet.
Maar AYCE sushi (en dan specifiek Shabu Shabu).. Dat smaakt mij altijd prima :).

Klopt, ik kom al jaren niet meer in AYCE wok restaurants, vind het eten meestal daar net niet. I love sushi:D

We zijn en blijven Nederlanders. Als je ervoor betaald hebt wil je er ook alles uithalen :o

HAHA ja, in het begin toen ik bij AYCE sushi restaurant ging eten, ging ik serieus uitrekenen hoeveel ik had moeten betalen als ik die gerechten los zou pakken:P

+ het is echt zalig lekkere steak... als je beetje vaste klant bent krijg je speciale kruiden of geflambeerd.
Mijn max is zo 8 stukken steak op een avond.

8 steaks? :eek: Hoe groot zijn die dan?

Genoeg over eten, training van net:D

LB2:

pre workout: 1cap T5, 1scoop 1.M.R. vortex en 1 scoop c4
Intra workout: 10gram EAS tropical

5min. crosstrainer

Block pulls ( barbell op 2 steps)
10x40
10x50
5x70
5x70
5x70

opwarming voor squat
2x12 leg extension
2x12 leg curl

Squat
10x20
10x40
8x50
8x50
7x50 lol moest 8 zijn http://youtu.be/E5TO0vuV27s

Mag nog wel iets dieper, hoe vinden jullie uitvoering verder?

Leg extensions ( one leg)
12x25
12x30
10x35
9x35

Leg curl (one leg)
12x20
8x25
8x25
8x25

weakass hams:(

Db shrug
12x30
12x34
8x40
8x40

Weighted decline situps
15xbw +20
15xbw +30
15xbw +30
15xbw +30

Calves on leg press
20x90
20x120
20x120
18x120

Hanging knee raises
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

14min. crosstrainer hiit

Redelijke training, block pulls voelde goed en nog easy:D . Squat gaat ook alweer wat beter, ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Heb nu wel weer beetje last van linker knie, is het verstandig om met 1 kneesleeve te trainen of beter gewoon met twee?

Laatst bewerkt:
mooie training block/rack pulls vind ik altijd een fijne oefening. Squat ziet er wel redelijk uit toch? Ben geen tech expert.

Op de diepte na zien die Squats er prima uit kerel! Diepte nog net ietsjes lager en dan zit je mooi op parallel ;)

Volgens mij beweeg je wat veel met je gat. Moet de rug (eigenlijk hele core) niet wat strakker gehouden worden het hele stuk?

Wat heb je eigenlijk voor schoenen aan tijdens je squat? Het valt me op dat soms je hakken iets omhoog komen op het einde van je rep. Verder ziet het er imo goed uit, kan inderdaad wat dieper, je zit nog boven parallel.

mooie training block/rack pulls vind ik altijd een fijne oefening. Squat ziet er wel redelijk uit toch? Ben geen tech expert.

Thanks, techniek kan nog wel iets beter, nog effe flink op oefenen.

Op de diepte na zien die Squats er prima uit kerel! Diepte nog net ietsjes lager en dan zit je mooi op parallel ;)

Paar jaar terug voor mn blessures squatte ik onder parallel, dus daar moet ik weer naartoe:)

Volgens mij beweeg je wat veel met je gat. Moet de rug (eigenlijk hele core) niet wat strakker gehouden worden het hele stuk?

Ja mn core is nog niet sterk genoeg, werk ik ook flink aan:)

Wat heb je eigenlijk voor schoenen aan tijdens je squat? Het valt me op dat soms je hakken iets omhoog komen op het einde van je rep. Verder ziet het er imo goed uit, kan inderdaad wat dieper, je zit nog boven parallel.

Heb reebok crossfit nanos 4 aan, zijn eigenlijk wel heel fijn, maar twijfel toch om adidas powerlifter 2.0 te bestellen. Zie dat nu inderdaad ook dat mn hakken minimaal van de grond komen, thanks zal ermee opletten dat die mooi op de grond blijven.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven