XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hmm, schoenen van jou ken ik niet. Ik heb zelf de adidas powerlift 2.0, bevallen me erg goed. Ze bieden veel stabiliteit bij de squats. Zijn gelukkig ook niet zo duur, helemaal niet als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief en zo korting krijgt.

Daarnaast hebben ze nu ook allemaal nieuwe kleuren zie ik net op de site, vind ze zelf wel gaaf. (ook belangrijk)

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, schoenen van jou ken ik niet. Ik heb zelf de adidas powerlift 2.0, bevallen me erg goed. Ze bieden veel stabiliteit bij de squats. Zijn gelukkig ook niet zo duur, helemaal niet als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief en zo korting krijgt.

Daarnaast hebben ze nu ook allemaal nieuwe kleuren zie ik net op de site, vind ze zelf wel gaaf. (ook belangrijk)

klopt maat van me heeft ze ook sinds deze week. Denk dat ik ze morgen dan toch ga bestellen, krijg morgen toch loon, hoeveel groter had jij maat gepakt dan je normale schoenen?

klopt maat van me heeft ze ook sinds deze week. Denk dat ik ze morgen dan toch ga bestellen, krijg morgen toch loon, hoeveel groter had jij maat gepakt dan je normale schoenen?

Ik heb maat 43 1/3 besteld, terwijl ik normaal maat 41/42 heb (meestal 42). Zijn wel eerder te groot dan te klein, maar hier ondervind ik geen hinder van, zitten prima.

Ik heb maat 43 1/3 besteld, terwijl ik normaal maat 41/42 heb (meestal 42). Zijn wel eerder te groot dan te klein, maar hier ondervind ik geen hinder van, zitten prima.

hmm ik heb normaal 42 ,maar gewoon 43 hebben ze niet zie ik ,43 1/3 lijkt me te groot. hoe zitten ze bij deadlift/ rack pulls?

hmm ik heb normaal 42 ,maar gewoon 43 hebben ze niet zie ik ,43 1/3 lijkt me te groot. hoe zitten ze bij deadlift/ rack pulls?

42 2/3 hebben ze wel, lijkt me dat dit wel past?
Moet toegeven dat ik nooit fatsoenlijk met de schoenen heb gedeadlift, zou ik eens moeten doen. Doe ze bij deadlift altijd uit omdat je door de hak als het ware een 'defict' creëert, wat me niet echt handig lijkt bij deadlifts. Geen idee of de schoenen de dl echt zwaarder maken, of dat dit bullshit is.

Die 50 kilo lijkt veel te licht man. Als je de bar gaat unracken moet je er recht onder gaan staan. 50 kilo is op die manier nog wel makkelijk eruit te halen, maar als je straks met grotere gewichten gaat werken wordt dat een lastig verhaal. Probeer de bar dan niet met je quads eruit de halen, maar door je heupen naar voren te duwen.

De rest is al gezegd.

Die 50 kilo lijkt veel te licht man. Als je de bar gaat unracken moet je er recht onder gaan staan. 50 kilo is op die manier nog wel makkelijk eruit te halen, maar als je straks met grotere gewichten gaat werken wordt dat een lastig verhaal. Probeer de bar dan niet met je quads eruit de halen, maar door je heupen naar voren te duwen.

De rest is al gezegd.

is ook veel te licht, maar wil eerst weer techniek op orde hebben en rustig opbouwen. Denk dat de houders 1standje omhoog moeten dan?

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

42 2/3 hebben ze wel, lijkt me dat dit wel past?
Moet toegeven dat ik nooit fatsoenlijk met de schoenen heb gedeadlift, zou ik eens moeten doen. Doe ze bij deadlift altijd uit omdat je door de hak als het ware een 'defict' creëert, wat me niet echt handig lijkt bij deadlifts. Geen idee of de schoenen de dl echt zwaarder maken, of dat dit bullshit is.

Ja denk dat ik dan voor de 42 2/3 ga, denk dat ik voor deadlift/ rack pulls dan gewoon mn reeboks meeneem:D

Ging zeggen: ATG squats ! zeker met 50 kg.
Maar toen las ik ergens dat je last van je knie had.

Ja mn core is nog niet sterk genoeg, werk ik ook flink aan:)

Planken misschien? Dooooooooodelijk saai, maar het helpt wel.

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Verstandig flex.

Zolang je maar niet op je tenen moet of je lichaam overdreven moet gaan strekken om de bar te unracken is het goed. In elk geval altijd recht eronder staan. Misschien is dit nog wel een handig filmpje voor je: http://www.youtube.com/watch?v=t2b8UdqmlFs&ab_channel=Bodybuilding.com

No offence, maar ik vind deze gast heel lelijk squatten. Hij klapt bijna dubbel naar voren, komt vast door zijn hoge hakken ;)
Als je dat vergelijkt met Johny Candito, Allan Thrall, of die chinees Theo huppeldepup. Veel mooiere houding.
Aan de andere kant doet hij wel 500 pond :(

No offence, maar ik vind deze gast heel lelijk squatten. Hij klapt bijna dubbel naar voren, komt vast door zijn hoge hakken ;)
Als je dat vergelijkt met Johny Candito, Allan Thrall, of die chinees Theo huppeldepup. Veel mooiere houding.
Datgene wat hij zegt is wel erg zinnig. En bekijk het stukje op 13.00 maar eens ;)

Datgene wat hij zegt is wel erg zinnig. En bekijk het stukje op 13.00 maar eens ;)

Was al afgehaakt bij het luide zelf promoting intro met dubbelgeklapte sq, en verhaal over schoenen met hakken, sleeves, belts en wrists.... maar ben met je eens daarna heeft hij wel een aantal goede cues.

Verstandig flex.

Zolang je maar niet op je tenen moet of je lichaam overdreven moet gaan strekken om de bar te unracken is het goed. In elk geval altijd recht eronder staan. Misschien is dit nog wel een handig filmpje voor je: http://www.youtube.com/watch?v=t2b8UdqmlFs&ab_channel=Bodybuilding.com

Heb dat filmpje ondertussen denk ik al 10 keer gezien haha, maar ik blijf em wel elke dag kijken.

Moet ook wel eerst even 10 - 15x met een lege barbell squatten voor ik een beetje op diepte kom, de eerste rep haal ik net parallel denk ik.

Moet ik ook meer doen, gewoon setje meer met lege barbell, ben dan meestal ook wel soepeler.

Planken misschien? Dooooooooodelijk saai, maar het helpt wel.

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Planken doe ik al:D en tja er zijn zoveel filmpjes, maar heb geen zin om ze allemaal te bekijken :P

Dadelijk naar de gym voor wat cardio op 1cap t5 en een whey shake, ben vanaf nu een week vrij, ga volgende week ook nog wat meer cardio doen en ga vanaf zondag ook meer water drinken en mn zuivel eens voor een week eruit gooien, eens kijken of ik dan minder vocht vasthou.

Planken is kut.
Block pulls ook.
:o

Planken is kut.
Block pulls ook.
:o

planken mwa, block pulls niet kut, heerlijk:D

Net naar gym geweest

pre workout:40 gram whey en 30 gram ricepowder, t5, 10gram Eas tropical
intra workout: 10 gram EAS tropcial
Post workout: 40 gram whey

10min. stairmaster, 600 stappen, pff echt killing

smith calve raises (staand)
20x40
15x60
12x70
12x70

Ging eindelijk wel lekker, had grijze blokken nooit onder step, nu wel en blijft step stabiel liggen:D

20min. crosstrainer Hiit

Was lekker:D , goed gezweet haha.

Net ook weer mooi pakketje van xxl mogen ontvangen :D

IMG-20150724-WA0001_zpsupjiemvt.jpg - 382562

Morgenvroeg eens t5 met roid rage proberen bij mn ub training!

Ben benieuwd wat je van de roid rage vindt :p

En die whey delicious vanilla-cinnamon is werkelijk delicious :heart:

Die protein bars heb ik ook gehad. Prima spul voor op vakantie ook, steek je zo in je rugzakje voor onderweg.

Dat is inderdaad een mooi pakketje Flex! Die whey delicious moet zijn naam wel eer aan doen!!:thumbs:

2 potten geklonterde roidrage:roflol: We blijven hollanders hè...korting!!:D

Eindelijk ook zwarte handdoekjes! Stuk beter dan de witte:thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven