SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd wat je van de roid rage vindt
En die whey delicious vanilla-cinnamon is werkelijk delicious![]()
,mn favoriete smaak samen met appeltaart en pistache.Die protein bars heb ik ook gehad. Prima spul voor op vakantie ook, steek je zo in je rugzakje voor onderweg.
Dat is inderdaad een mooi pakketje Flex! Die whey delicious moet zijn naam wel eer aan doen!!
2 potten geklonterde roidrageWe blijven hollanders hè...korting!!
Eindelijk ook zwarte handdoekjes! Stuk beter dan de witte![]()
, en ik had eigenlijk voor 3 goodies gekozen,maar die samples en shakebekers heb ik al zoveel ,dus had gevraagd of ik die handdoek kon krijgen
Oehhh, die bars met kokossmaak zijn zoooo lekker!
En ik ben ook gezwicht voor de aanbieding van Roid Rage, staat inmiddels al netjes op zijn plek te wachten.
, je leest morgen hier hoe ik reageer op roidrage!
Zeker lekker! Heb ook met kokos gepakt,omdat mn vriendin geen kokos lust, dus dan blijft ze er mooi van af, je leest morgen hier hoe ik reageer op roidrage!

En natuurlijk omdat kokos superlekker is!
Ben benieuwd hoe RoidRage bevalt!![]()

Volgende keer lager in gewicht en wat meer reps dan maar! Beetje jammer dat die roid rage zo smerig was![]()
, ga nie graag terug in gewicht, we zien wel
Niet janken over roid rage. Ja is niet lekkerste smaak ter wereld maar gewoon verstand op 0 en slikken b*ch!
Helpt bij mij wel met extra energie, maar ik zit ook redelijk diep in de cut.
Heb zelf vandaag de sample Blast van XXL geprobeerd.
Merkte er heu-le-maal niets van..
Hopelijk slaat Roid Rage beter bij me aan, morgen maar eens proberen.
Jammer van de bench en MP, maar dat was een behoorlijke trainings sessie verder!
, training was opzich verder wel prima ja

Whuuut, you serious? Je vond Blast beter van smaak dan Roid Rage? Ik was me vanochtend al geestelijk aan het voorbereiden op Roid Rage, maar vond er juist helemaal geen smaak aanzitten, dus al helemaal niet vies.. Blast daarentegen kreeg ik maar moeilijk wegBlast vond ik ook niks, heb die sample ook gehad, was wel beter van smaak haha. Voor mij blijft assault tot nu toe nummer 1, jammer dat dmaa verboden is, noxipro en jack3d was de shit!
.
.Better safe than sorry!Squat weer rustig opbouwen met goeie techniek en blessurevrij blijven is hoogste prio![]()

Whuuut, you serious? Je vond Blast beter van smaak dan Roid Rage? Ik was me vanochtend al geestelijk aan het voorbereiden op Roid Rage, maar vond er juist helemaal geen smaak aanzitten, dus al helemaal niet vies.. Blast daarentegen kreeg ik maar moeilijk weg.
En Jack3d, tsjaaaaa... Daar ging ik "toch wel lekker" op.
Better safe than sorry!
. En zeker better safe than sorry, moet weer eens flinke progessie gaan maken!

Lekker blijven foamrollen dus! Vanmiddag lekker UB knallen. Lekkere cardio-training flexx!
, cardio was killing!Mijn foamroller ligt verdomme nog steeds in een hoekje te rotten..
*Iets met lui enzo*. Heb het wel een keer geprobeerd, maar voel me een enorme kluns met dat ding. Rare posities enzo, en tevens bang om een eventueel pijntje juist erger te maken..