XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oehhh, die bars met kokossmaak zijn zoooo lekker! :heart:
En ik ben ook gezwicht voor de aanbieding van Roid Rage, staat inmiddels al netjes op zijn plek te wachten ;).

Dat is inderdaad een mooi pakketje Flex! Die whey delicious moet zijn naam wel eer aan doen!!:thumbs:

2 potten geklonterde roidrage:roflol: We blijven hollanders hè...korting!!:D

Eindelijk ook zwarte handdoekjes! Stuk beter dan de witte:thumb:

Kortinggggggggggggg!

864x486.jpg - 415749

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd wat je van de roid rage vindt :p

En die whey delicious vanilla-cinnamon is werkelijk delicious :heart:

zekers, heb die whey al keer eerder gehad:D ,mn favoriete smaak samen met appeltaart en pistache.
Ben ook zeker benieuwd hoe hard ik knal op roid rage!

Die protein bars heb ik ook gehad. Prima spul voor op vakantie ook, steek je zo in je rugzakje voor onderweg.

Ik hen er toen straks al 1 gegeten en damn ze zijn heerlijk!

Dat is inderdaad een mooi pakketje Flex! Die whey delicious moet zijn naam wel eer aan doen!!:thumbs:

2 potten geklonterde roidrage:roflol: We blijven hollanders hè...korting!!:D

Eindelijk ook zwarte handdoekjes! Stuk beter dan de witte:thumb:

die klonten in roidrage vallen reuze mee, met vork is het in paar tellen helemaal los:D, en ik had eigenlijk voor 3 goodies gekozen,maar die samples en shakebekers heb ik al zoveel ,dus had gevraagd of ik die handdoek kon krijgen:D

Oehhh, die bars met kokossmaak zijn zoooo lekker! :heart:
En ik ben ook gezwicht voor de aanbieding van Roid Rage, staat inmiddels al netjes op zijn plek te wachten ;).

Zeker lekker! Heb ook met kokos gepakt,omdat mn vriendin geen kokos lust, dus dan blijft ze er mooi van af:D , je leest morgen hier hoe ik reageer op roidrage!

Echte nederlander:D

Net gewogen en gemeten: 73,4kg 80,5cm buikomtrek :D

Zeker lekker! Heb ook met kokos gepakt,omdat mn vriendin geen kokos lust, dus dan blijft ze er mooi van af:D , je leest morgen hier hoe ik reageer op roidrage!
:roflol::roflol:

En natuurlijk omdat kokos superlekker is!:heart:

Ben benieuwd hoe RoidRage bevalt!:D

:roflol::roflol:

En natuurlijk omdat kokos superlekker is!:heart:

Ben benieuwd hoe RoidRage bevalt!:D

kokos is heeerlijk:D

mijn eerste ervaring met roid rage: Ik draai pot open, mmm ruikt naar bessen, doe er water bij, neem een slok hmm smaakt redelijk totdat de nasmaak komt, gadverdamme wat smerig, heb met moeite mn beker leeggedronken.

Training van net:

pre workout: 1cap. t5 + 1,5 scoop roid rage
intra workout: 10 gram EAS

5min. crosstrainer

Bp
10x20
10x40
8x70
8x85
8x85
7x85 godver! Weer niet! Volgende week terug in gewicht.

Db row
10x26
8x34
8x34
8x34

Mp
10x20
8x35
5x50
4x50
4x50 bah, volgende week herkansing

Machine fly
12x40
10x50
9x50
10x50

Smal grip pull ups
8xbw
8xbw
8xbw
6xbw

Db lying rear lateral raise
12x8
10x10
10x10
10x10

Weighted dips
12xbw
10xbw +20
6xbw +40 te zwaar
10xbw +20

Preacher db curl
12x14
8x18
8x18
8x18

Hammer db curl
12x12
8x14
8x14

13min. crosstrainer hiit

Hmm niet helemaal tevreden met de training, merk dat kracht nu toch iets achteruit gaat. Merkte weinig van roid rage, maar kan nog niet zeggen of het helemaal waardeloos is.

Volgende keer lager in gewicht en wat meer reps dan maar! Beetje jammer dat die roid rage zo smerig was :D

Niet janken over ropid rage. Ja is niet lekkerste smaak ter wereld maar gewoon verstand op 0 en slikken b*ch! :D

Helpt bij mij wel met extra energie, maar ik zit ook redelijk diep in de cut.

Heb zelf vandaag de sample Blast van XXL geprobeerd.
Merkte er heu-le-maal niets van..
Hopelijk slaat Roid Rage beter bij me aan, morgen maar eens proberen :).

Volgende keer lager in gewicht en wat meer reps dan maar! Beetje jammer dat die roid rage zo smerig was :D

Misschien:D , ga nie graag terug in gewicht, we zien wel:D

Niet janken over roid rage. Ja is niet lekkerste smaak ter wereld maar gewoon verstand op 0 en slikken b*ch! :D

Helpt bij mij wel met extra energie, maar ik zit ook redelijk diep in de cut.

Ja deed ik ook hoor, viel me gewoon een beetje tegen, ben assault gewend en die is wel lekker en krijg ik ook een stuk meer energie van, maarja ik had ook niet zo gek veel gegeten.

Heb zelf vandaag de sample Blast van XXL geprobeerd.
Merkte er heu-le-maal niets van..
Hopelijk slaat Roid Rage beter bij me aan, morgen maar eens proberen :).

Blast vond ik ook niks, heb die sample ook gehad, was wel beter van smaak haha. Voor mij blijft assault tot nu toe nummer 1, jammer dat dmaa verboden is, noxipro en jack3d was de shit!

Jammer van de bench en MP, maar dat was een behoorlijke trainings sessie verder!

Jammer van de bench en MP, maar dat was een behoorlijke trainings sessie verder!

tja kan niet alles mee hebben in de cut:), training was opzich verder wel prima ja:D

Net LB1:

pre workout: 1cap. T5 + 1scoop assault + halve scoop roid rage
intra workout: 10gram EAS tropical

5min. crosstrainer

opwarmen
2x12 back extension
2x12 leg extension
2x12 leg curl

Squat
10x20
10x20
10x40
5x50
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

Ging weer stuk beter, alleen diepte mag nog wel iets beter maar kwam wel tot parallel,maar kon niet veel dieper omdat ik nog fucking spierpijn in mn hams had, spanning op core kan ook nog beter, maar merk dat die nog te zwak is, komt goed:D

Leg extension ss leg curl
12x45 10x35
10x65 10x40
10x65 10x40
10x70 9x45

Lekker hoor leg curl met nog spierpijn van vorige keer :P

Smith calve raises (staand)
20x40
16x60
13x70
12x75
20x45

Weighted decline situps
16xbw +18
16xbw +22
16xbw +22
15xbw +22

Hanging knee raises
12xbw
12xbw
15xbw burn! :eek:

Calves on leg press
20x90
20x110
14x130
13x130

10min. crosstrainer hiit

Goeie training! Energielevel was zeer hoog. Squat weer rustig opbouwen met goeie techniek en blessurevrij blijven is hoogste prio:D

Good train bro!
Assault + roid rage aanrader dus? :D

Blast vond ik ook niks, heb die sample ook gehad, was wel beter van smaak haha. Voor mij blijft assault tot nu toe nummer 1, jammer dat dmaa verboden is, noxipro en jack3d was de shit!
Whuuut, you serious? Je vond Blast beter van smaak dan Roid Rage? Ik was me vanochtend al geestelijk aan het voorbereiden op Roid Rage, maar vond er juist helemaal geen smaak aanzitten, dus al helemaal niet vies.. Blast daarentegen kreeg ik maar moeilijk weg :o.
En Jack3d, tsjaaaaa... Daar ging ik "toch wel lekker" op :rolleyes:.

Squat weer rustig opbouwen met goeie techniek en blessurevrij blijven is hoogste prio:D
Better safe than sorry!

Good train bro!
Assault + roid rage aanrader dus? :D

Thanks! ja tenminste beter dan roid rage alleen:P

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Whuuut, you serious? Je vond Blast beter van smaak dan Roid Rage? Ik was me vanochtend al geestelijk aan het voorbereiden op Roid Rage, maar vond er juist helemaal geen smaak aanzitten, dus al helemaal niet vies.. Blast daarentegen kreeg ik maar moeilijk weg :o.
En Jack3d, tsjaaaaa... Daar ging ik "toch wel lekker" op :rolleyes:.

Better safe than sorry!

Haha , smaken verschillen :) . En zeker better safe than sorry, moet weer eens flinke progessie gaan maken!

niet getraind op monday?

neuh, train eigenlijk nooit op maandag, wilde eigelijk wel cardio + foam rollen gaan doen,maar was een beetje lui vanmorgen :D

Morgenvroeg wel cardio en foamrollen. En smiddags UB:D

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:57 ----------

Vanmorgen gewicht op lege maag: 72,9kg buikomtrek 79,5cm . yeah weer onder de 80:D

Net naar gym geweest

pwo: 1cap T5+ 10gram eas
intra: 10 gram eas

Voor het eerst in mn leven foamroller gebruikt, voelde goed. Heb mn hamstrings en kuiten aangepakt, grootste triggerpoint zit in mn rechterhamstring net boven mn knieholte. Blijf dus foamrollen.

Toen nog 10min. stairmaster gedaan. Damn blijft echt killing en toen nog 15min. crosstrainer hiit gedaan.

Vanmiddag nog met freakjam UB aanpakken:D

Lekker blijven foamrollen dus! Vanmiddag lekker UB knallen. Lekkere cardio-training flexx!

Mijn foamroller ligt verdomme nog steeds in een hoekje te rotten..
*Iets met lui enzo*. Heb het wel een keer geprobeerd, maar voel me een enorme kluns met dat ding. Rare posities enzo, en tevens bang om een eventueel pijntje juist erger te maken..

Lekker blijven foamrollen dus! Vanmiddag lekker UB knallen. Lekkere cardio-training flexx!

Zeker, rechter hamstring is wel pijnlijk maar komt goed:D , cardio was killing!

Mijn foamroller ligt verdomme nog steeds in een hoekje te rotten..
*Iets met lui enzo*. Heb het wel een keer geprobeerd, maar voel me een enorme kluns met dat ding. Rare posities enzo, en tevens bang om een eventueel pijntje juist erger te maken..

Gewoon mee beginnen, ik zou niet weten hoe je een pijntje erger maakt met foamrollen. :rolleyes:

Net UB1:

pre workout: 1cap. t5 + 1scoop assault + 1scoop roid rage
intra workout: 10 gram EAS Tropical

5min. crosstrainer

BP
12x20
10x40
6x75
6x90
6x90
6x90
5x90

Db row
10x28
10x32
10x32
10x32
8x32

Smith incline bp ( gewicht exclusief stang)
12x40
10x60
6x70
5x70

Machine pulldown
12x75
10x90
8x90
8x90

Db side raises
10x8
8x10
8x10
8x10

Seated db curl
12x12
9x14
9x14

Skullcrusher
10x27,5
8x32,5
8x32,5
8x32,5

Hammer db curl
8x14
8x14

Toen nog wat foamrollen gedaan en 6min. crosstrainer:P

Pff lange training bijna 3uur in de gym geweest. Training ging redelijk, alleen mijn onderrug zeurde weer een beetje bij Db row dus niet zo zwaar gegaan. Ik hoop dat het donderdag toch wel weg is want moet LB flink aanpakken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven