XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat...3uur in de gym!:eek:

Flinke training kerel! Mooie gewichten ook:D:D

Heb je daar serieus 3 uur voor nodig? Zeker theekransje gehouden met de dames ;)

• Topic Starter Topic Starter
dat je lang rust voor zware sets bench/squats/dl/mp enz snap ik prima.

Maar armen hoef je echt niet lang te rusten ;)

Hoeveel tijd neem je daar bijvoorbeeld voor?

Voor armen meestal een minuut ofzo ,compounds zo'n 2minuten. Maarja opwarmen en foamrollen was ik in totaal ook zo'n 40min. mee kwijt, maar dan nog.

3 uur?! Waar haal je de tijd in godsnaam vandaan?!

3u gym je maakt er dagjes uit van :D

Voor armen meestal een minuut ofzo ,compounds zo'n 2minuten. Maarja opwarmen en foamrollen was ik in totaal ook zo'n 40min. mee kwijt, maar dan nog.
Een minuut tussen assistance vind ik nog best lang..40 minuten foamrollen en opwarmen..dat raffel ik altijd af in hooguit 10min..:p

3u gym je maakt er dagjes uit van :D

Haha in totaal bijna 4u die dag, het was toch kutweer:p

Een minuut tussen assistance vind ik nog best lang..40 minuten foamrollen en opwarmen..dat raffel ik altijd af in hooguit 10min..:p

Mja opwarmen zolang omdat mn onderrug echt goed los moet ,anders weer sneller last van, en dat foamrollen zou na een paar keer ook wel sneller gaan, maar mn hamstrings en kuiten hebben nu veel aandacht nodig.

Dadelijk effe ontbijtje en t5 en dan ff naar de gym voor cardio en vanmiddag nog LB in maximaal 2uur:p

Haha in totaal bijna 4u die dag, het was toch kutweer:p

Mja opwarmen zolang omdat mn onderrug echt goed los moet ,anders weer sneller last van, en dat foamrollen zou na een paar keer ook wel sneller gaan, maar mn hamstrings en kuiten hebben nu veel aandacht nodig.

Dadelijk effe ontbijtje en t5 en dan ff naar de gym voor cardio en vanmiddag nog LB in maximaal 2uur:p

Goed losmaken is prima hoor, ik denk dat veel mensen dat afraffelen (ikzef ook :o ), maar voor de train vind ik 5 kwartier wel een beetje de bovengrens, dan gooi ik er liever iets uit.

MJa mijn bovengrens is eingelijk 1,5uur puur voor de krachttraining, dus ga mn rust eens goed bijhouden en inkorten.

Da's inderdaad een flinke tijd die je voor het trainen pakt.. Moet zelf ook altijd goed de tijd in de gaten houden, zeker wanneer ik een vrije dag heb, zou het liefst heel de dag in de gym hangen.
Uiteraard kwaliteit boven kwantiteit, gewoon eens goed gaan klokken en op een gegeven moment voel je zelf aan wanneer het weer tijd is voor een volgende set :).

Da's inderdaad een flinke tijd die je voor het trainen pakt.. Moet zelf ook altijd goed de tijd in de gaten houden, zeker wanneer ik een vrije dag heb, zou het liefst heel de dag in de gym hangen.
Uiteraard kwaliteit boven kwantiteit, gewoon eens goed gaan klokken en op een gegeven moment voel je zelf aan wanneer het weer tijd is voor een volgende set :).

Vandaag ging het gelukkig stuk beter, goed doorgetraind:)

LB2:

pre workout: 1scoop Assault + 1scoop roid rage
Intra workout: 10gram EAS tropical

5min. crosstrainer

foamrollen kuiten+hamstrings

2x12 back extension
2x12 leg extension
2x12 leg curl

Squat
12x20
10x40
10x40
8x55
8x55
8x55

Vandaag voor het eerst met mn adidas powerlifter schoenen gesquat ging heerlijk, stond mooi stabiel. Door foamrollen zijn mn hams ook al stuk soepeler, kon makkelijker dieper, meeste reps waren onder paralell.

Rack pulls
10x40
10x55
5x75
5x75
5x75

Volgende keer weer block pulls, safety bars op laagste positie is te hoog, stang is gelijk aan mn knieen wat dus te hoog is want wil hamstrings er ook mee pakken.

Leg extensions ( one leg)
12x27,5
12x35
10x35
10x35

One-leg press ( voet hoog voor hamstring)
12x50 iets te zwaar
12x40
12x40
12x40

Barbell shrug
12x60
12x80
10x90
10x90

Weighted decline situps
15xbw +22
15xbw +28
15xbw +28
15xbw +28

Calves on leg press
22x90
20x110
18x120
17x130

Toen wilde ik eigenlijk nog leg raises en smith calves raises doen ,maar smith en racken waren hele tijd bezet :mad:

Dus nog effe gaan foamrollen.

Best wel lekkere training, zat best goed tempo in, anderhalf uur puur met de training bezig geweest:D, geen cardio want moest naar huis om de hond uittelaten, en had toch al vanmorgen cardio gedaan en morgenvroeg ook weer:D

Je squats gingen inderdaad erg lekker! Vaak onder parallel zoals je zelf al zegt. Misschien moet ik zelf ook maar eens gaan rollebollen met die foamrollen, mijn squat heeft nog aardig werk nodig :(

Rollebollen met de foamrollen :roflol:

Fijn dat de schoenen goed bevallen. Mijn trainingen duren ook vaak 90-120 minuten. Heb het idee dat ze korten duren, maar wanneer ik dan op de klok kijk is er opeens weer een extra uur voorbij.

prima training flex.

Lekkere train weer.

Fijn dat de schoenen goed bevallen. Mijn trainingen duren ook vaak 90-120 minuten. Heb het idee dat ze korten duren, maar wanneer ik dan op de klok kijk is er opeens weer een extra uur voorbij.

Ik moet toegeven dat ik ook vaak de planning niet haal :o

Jaa, en ik heb dezelfde kleur als die van jou:P, ik kijk ook wel eens op de klok halverwege training ofzo en dan snap ik er ook niks van dat het al zo laat is:cool:

Thanks, gaat de goeie kant op:)

Lekkere train weer.

Ik moet toegeven dat ik ook vaak de planning niet haal :o

Zo meteen naar de gym voor wat planks, legraises, foamrollen en cardio.
En voor vanavond staat er een refeed op het programma:D , 2 eigengemaakte pizzas, fotos komen vanavond:P.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven