AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Enjoy your meal !

Zelfgemaakte pizza's, moet ik ook nog eens proberen..
Reed vandaag echter langs reclamebord van NY Pizza, Satepizza.. :sad:
Nu heb ik al heel de dag honger :(

Laat die foto's maar achterwege, ik krijg nu al trek...

Thanks! Was lekker

Heb de bodem niet zelf gemaakt, die komt uit de koeling van de jumbo maar zijn prima:)

Laat die foto's maar achterwege, ik krijg nu al trek...

Heb toch fotos:)

DSC_0237_zpsobo3jnoq.jpg - 415758

DSC_0238_zps7w78jqwb.jpg - 383002

1900 kcal ekv 128 / 228 / 50

Heb het helaas niet helemaal op kunnen eten, moest nog een kwart van de 2e en toen zat ik ramvol en kei buikpijn haha.

Ik hoorde het gisteren ook...*heaven*
Heb toch fotos:)

DSC_0237_zpsobo3jnoq.jpg - 415759

DSC_0238_zps7w78jqwb.jpg - 383031

1900 kcal ekv 128 / 228 / 50
Heb het helaas niet helemaal op kunnen eten, moest nog een kwart van de 2e en toen zat ik ramvol en kei buikpijn haha.
Pfiew! Je weet mijn eetlust gelukkig goed te bederven...ik haat champignons en garnalen!:thumbs:

Je hebt dat kwart hopelijk nog wel later op de avond opgegeten toch??

Ha ha, toch goed je best gedaan :thumbs:

Vandaag nog een lunch hapje .....

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Je weet mijn eetlust gelukkig goed te bederven...ik haat champignons en garnalen!:thumbs:

Hoe is het mogelijk, Marvin :eek:

Ik hoorde het gisteren ook...*heaven*
Pfiew! Je weet mijn eetlust gelukkig goed te bederven...ik haat champignons en garnalen!:thumbs:

Je hebt dat kwart hopelijk nog wel later op de avond opgegeten toch??

Haha nee man, ging daarna naar de bios en daarna weggeflikkerd:P

Ha ha, toch goed je best gedaan :thumbs:

Vandaag nog een lunch hapje .....

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Hoe is het mogelijk, Marvin :eek:

Neuh ligt al weg te rotten in de vuilniszak:D

Gewicht vanmorgen : 73,6kg (+1kg) buikomtrek 79cm (gelijk gebleven:D)

Ub2 net:

Pre workout: 1cap t5 + 1scoop assault+ 3/4scoop c4+ 3/4scoop roid rage :P
Intra workout: 10gram EAS tropical

5min. crosstrainer

BP

12x20
10x40
8x70
8x85
7x85 godver lag niet goed en lukt me niet meer om mn schouders in te trekken( misschien ook door nog spierpijn in traps?)
7x85

Db row
10x26
9x34
8x34
8x34

MP
10x20
8x35
5x50
5x50
5x50 Yesss, wel met veel moeite:P

Machine fly
14x45
10x52,5
8x52,5
8x52,5

Small grip pull up
8xbw
8xbw
8xbw

volgende week weighted?

Weighted dips
12xbw
10xbw +20
9xbw +30
9xbw +30

Db lying rear lateral raise
10x10
10x12
10x12
10x12

Db preacher curl
10x14
8x18
8x18
8x18

Hammer db curl
12x14
8x16
7x16

Nog wat foamrollen en 6min. crosstrainer haha was ook niet de moeite.

Opzich wel sterke training, alleen baal dat bp niet meer zo lekker gaat. Training duurde weer veel te lang, snap er niks van, heb er goed opgelet dat we niet te lang rust namen, maar toch weer 2,5 uur in de gym geweest, misschien toch een oefening schrappen?

9 oefeningen en ook nog eens vaak 4 setjes per oefening. Niet heel gek dat je er dan lang over doet. Misschien eens kritisch kijken naar hoeveel sets je in totaal per spiergroep doet, per training, en op basis daarvan bijstellen?

Ja ik vind het ook een pittige set oeeningen. je kan misschien een paar isolatie oef. laten vallen ten gunste van de compounds. Of de ene UB dag vooral isolatie, en de 2e keer vooral compounds.

Heb hetzelfde issue als jij gehad. Wilde te veel verschillende oefeningen en dan ook nog eens veel setjes, dat is op den duur te veel. Het voelt tegenstrijdig om te gaan snijden in het aantal oefeningen, maar het kan nooit kwaad verschillende manieren van trainen uit te proberen. Zelf kies ik nu bijvoorbeeld liever voor 2 isolatie oefeningen minder als dat betekent dat ik op de grote spiergroepen meer setjes kan pakken. Voelt voor mij prima. Denk dat het een kwestie is voor je om nu te gaan varieren en verschillende soorten trainen uit te proberen, dan kom je vanzelf op iets uit dat je fijn vindt :).

Lkkre training maat, flinke pwo cocktail ook, dat je dan 2,5u in de gym ben snap ik wel.

Heb je nou moeite met 1900 kcal?

zo wordt je nooit grote jongen :p

9 oefeningen en ook nog eens vaak 4 setjes per oefening. Niet heel gek dat je er dan lang over doet. Misschien eens kritisch kijken naar hoeveel sets je in totaal per spiergroep doet, per training, en op basis daarvan bijstellen?

jaa, vanaf komende ub training per isolatie oefening 1 setje minder:D

Ja ik vind het ook een pittige set oeeningen. je kan misschien een paar isolatie oef. laten vallen ten gunste van de compounds. Of de ene UB dag vooral isolatie, en de 2e keer vooral compounds.

Heb hetzelfde issue als jij gehad. Wilde te veel verschillende oefeningen en dan ook nog eens veel setjes, dat is op den duur te veel. Het voelt tegenstrijdig om te gaan snijden in het aantal oefeningen, maar het kan nooit kwaad verschillende manieren van trainen uit te proberen. Zelf kies ik nu bijvoorbeeld liever voor 2 isolatie oefeningen minder als dat betekent dat ik op de grote spiergroepen meer setjes kan pakken. Voelt voor mij prima. Denk dat het een kwestie is voor je om nu te gaan varieren en verschillende soorten trainen uit te proberen, dan kom je vanzelf op iets uit dat je fijn vindt :).

zie boven :P

Lkkre training maat, flinke pwo cocktail ook, dat je dan 2,5u in de gym ben snap ik wel.

Thanks maat, was een lekkere cocktail:D

Heb je nou moeite met 1900 kcal?

zo wordt je nooit grote jongen :p

Haha zit op 2100kcal per dag nu en avondmaaltijd meestal rond de 500kcal, dus ben niks meer gewend en ik at te snel denk ik haha.

Haha zit op 2100kcal per dag nu en avondmaaltijd meestal rond de 500kcal, dus ben niks meer gewend en ik at te snel denk ik haha.
Oh my..
Zat in mei nog op 2800 en had toen pas het idee redelijk gevuld te zijn heel de dag :p.
Een maag rekt goed mee hoor, de aanhouder wint ;).

Vanmorgen LB1:

Pwo: 1cap T5 + 1 scoop assault

5min. Crosstrainer
Foamrollen

2x12 back extension
2x12 leg extension
2x12 leg curl

Squat
12x20
10x40
10x50
5x65
5x65
5x65
5x65
5x65

Nice, ging lekker diep en core was ook strak, denk dat ik na cut weer snel op 100kg zit.

Leg extension
12x50
12x70
10x70
10x70

Rdl
10x40
10x60
10x60
10x60

Smith calve raises( staand)
20x40
17x65 haha, had aan 1 kant schijf van 5kg meer haha
12x75
11x80

Weighted decline situp ss hanging knee raises
15xbw +18. 14x
15xbw +26. 12x
15xbw +26. 12x
14xbw +26. 11x

Planks
47sec
35sec

Foamrollen

14min. Hiit crosstrainer

Prima training, lb zit eindelijk een stijgende lijn in! Heb vanmorgen een foamroller besteld,kan ik thuis ook lekker rollen :D.

Nu opweg naar mn ouders in belgie, daar bbqen, ik ga me inhouden:p

Dem pizza's :heart:

Gaat lekker me de preworkout stacks ook ;)

Ik lees mee :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven