XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Inhouden op een BBQ:roflol:

Is het gelukt?

• Topic Starter Topic Starter
Inhouden op een BBQ:roflol:

Is het gelukt?

Yess, 2speklappen, hamburger, biefstuk, stuk kip en paar stukjes stokbrood op, vlees zonder saus:D, gewicht was vanmorgen zelfde als gisteren ochtend. Maar toch strafcardio vanmiddag of vanavond. De pizzas zijn er nog niet af:p.

Yess, 2speklappen, hamburger, biefstuk, stuk kip en paar stukjes stokbrood op, vlees zonder saus:D, gewicht was vanmorgen zelfde als gisteren ochtend. Maar toch strafcardio vanmiddag of vanavond. De pizzas zijn er nog niet af:p.
Netjes, netjes!

Die pizza was ook wel garantie op vocht-gains natuurlijk. Zou me er niet te druk om maken..

Netjes, netjes!

Die pizza was ook wel garantie op vocht-gains natuurlijk. Zou me er niet te druk om maken..

Klopt, het is eral bijna af vanmorgen 73kg( -0,5kg) 79cm buikomtrek:D

Gisteren begonnen met T5 dagelijk smorgens 1cap. ,f**k ik zweet me hele dag kapot haha.

Net UB1:

Pwo: 1cap. t5+ 1scoop assault + 1scoop C4
Iwo: 10gram EAS

5min. crosstrainer

BP:
12x20
12x40
8x75
6x90
6x90
6x90
4x90 ,wordt met de week zwakker :(

Db row
10x28
5x38
5x38
5x38
5x38
5x38 vpr ,hier al helemaal fucking bezweet:P

Machine pulldown
8x90
8x90
8x90

Incline smith bp (gewicht exclusief stang)
12x40
8x65
7x65

Db side raises
10x8
8x10
6x10

Db curl
10x14
8x16
8x16

Skullcrusher
12x27,5
9x32,5
9x32,5

Hammer db curl
12x12
8x16

Redelijke training, kracht was mwaaa. Niet zo geweldig geslapen vannacht, want zweette me kapot. Tempo van de training was wel goed, ben zo'n 1,5uur bezig geweest:D.

Hoeveel dagen aan een stuk pak je die T5?

pff ik werd echt ziek op eca.. maar pakte ook meteen 2 caps de eerste x, kan ook daardoor komen.. :)

Ik ben er gisteren mee begonnen, wil eigenlijk heel deze maand smorgens pakken en dan op trainingsdagen voor de training nog 1, of is dat geen goed idee?
Pak het zelf altijd max 2 weken en dan 2x per dag. Meestal voor KT en cardio, maar ligt er een beetje aan hoe laat dat is. Als ik geen doe cardio pak ik eentje bij het opstaan en eentje voor de KT.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Wat houdt T5 in? fatburner die wel werkt of?
Nog erger dan anaboeloes

Wat houdt T5 in? fatburner die wel werkt of?

Zie hieronder:P

Zou dat?:D

Eca ;)

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

V.a. vrijdag aan de T3, hoop dat dit beetje meevalt kwa sides.

Succes ermee, sides heb ik niet zo last van, alleen dat zweten:D

Pak het zelf altijd max 2 weken en dan 2x per dag. Meestal voor KT en cardio, maar ligt er een beetje aan hoe laat dat is. Als ik geen doe cardio pak ik eentje bij het opstaan en eentje voor de KT.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Nog erger dan anaboeloes

En waarom max. 2weken om gewenning te voorkomen? MOet trouwens eens kijken hoeveel ik er nog heb, wil nog ongeveer 4weken cutten. Dan rustig aan weer kcal verhogen.

rip true natty status:mad:

unstoppable is toch nergens meer te bestellen?

En waarom max. 2weken om gewenning te voorkomen? MOet trouwens eens kijken hoeveel ik er nog heb, wil nog ongeveer 4weken cutten. Dan rustig aan weer kcal verhogen.
Nope..is niet nodig. ECA blijft gewoon werken..de 'sides' worden alleen minder (door gewenning).

2 weken op, 2 weken af is het recept voor clen..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven