- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

neem maar mee naar de meetWas ik ook niet van plan hoor, ben sowieso niet van plan om te gaan kuren. ---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------
Dacht eerder te lezen dat je wel van plan was om te gaan kuren, ik zal het wel verkeerd gelezen hebben dan (of misinterpretatie). Iig verstandig![]()
Dat is de goede mindset, gewoon andere dag weer terug voor de cardio.. Goed in het gareel jij!![]()

neem maar mee naar de meetWas ik ook niet van plan hoor, ben sowieso niet van plan om te gaan kuren. ---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------
Dacht eerder te lezen dat je wel van plan was om te gaan kuren, ik zal het wel verkeerd gelezen hebben dan (of misinterpretatie). Iig verstandig![]()
Haha nee, nooit van plan geweest om te gaan kuren. Veel te bang voor sides, vind het verrekes duur en kan niet tegen spuiten![]()
Is dat echt zo'n no-go? Ik had namelijk dit jaar ook wel clen overwogen..
Een gemiddeld test only kuurtje kost echt de wereld niet..Haha nee, nooit van plan geweest om te gaan kuren. Veel te bang voor sides, vind het verrekes duur en kan niet tegen spuiten![]()

Haha nee, nooit van plan geweest om te gaan kuren. Veel te bang voor sides, vind het verrekes duur en kan niet tegen spuiten![]()
+1
Hou die gedachte vast man! Zonder de spuit kun je ver zat komen en dan kun je er achteraf ook veel trotser op zijn wat je bereikt hebt!

Hoe komt je kracht terugval zo erg?
Ben je zo diep tot het gaatje aan het cutten, of wat?
+1 voor het natty trainen, ik hou ook niet van spuiten![]()

Zat ik ook net te denken. Met 78.5 cm moet je inmiddels wel een stuk onder 14% zijn gekomen wat nog steeds in je sig staat.
,morgen niet trainen omdat ik dan toch te gaar ben,dus moet nog effe kijken wanneer LB. Maandag is eigenlijk kut omdat het dan zo druk is at gym.Is dat echt zo'n no-go? Ik had namelijk dit jaar ook wel clen overwogen.. Maar omdat mijn dieet momenteel 'niet bepaald' spot-on is besloten het zowieso niet te doen.. Een gemiddeld test only kuurtje kost echt de wereld niet..![]()
+1 Hou die gedachte vast man! Zonder de spuit kun je ver zat komen en dan kun je er achteraf ook veel trotser op zijn wat je bereikt hebt!
Was ik ook niet van plan hoor, ben sowieso niet van plan om te gaan kuren.

Hmm, dacht dat dat alleen was bij T3..
+1.Tja, dat geloof ik meteen. Ik vind (afgaande op avatar) dat Flex er netjes bij staat.
Maar ja hoe verder je komt als natty, hoe meer mensen ook gaan wijzen "dat kan niet natty zijn" (althans dat zie ik nog wel eens gebeuren).
Maar ja als je die vingerwijzigingen krijgt = het ook weer een teken dat je goed bezig bent.
Ik heb overigens niets tegen roids hoor, ieder zijn ding.