XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
unstopable + white heat it is.

• Topic Starter Topic Starter
unstopable + white heat it is.

neem maar mee naar de meet:P

Moet je ook zeker niet gaan doen (zonder test oid)

Was ik ook niet van plan hoor, ben sowieso niet van plan om te gaan kuren.

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Net LB2:

pre workout: 1cap. T5 + 1scoop Assault
intra workout: 10 gram EAS

5min. crosstrainer

2x12 back extension
2x12 leg extension
2x12 leg curl

Squat
12x20
12x40
10x40
8x60
8x60
8x60

Block pulls (barbell 8cm onder knie)
10x40
5x60
5x77,5
5x77,5
5x77,5

Barbell shrugs
12x60
12x80
10x95
9x95
nice vorige week al gripproblemen bij 8x90

Leg extension
12x50
10x75
10x75
10x75

Calves on legpress
20x90
20x110
15x130
12x150

Weighted decline situps
15xbw +18
15xbw +28
15xbw +28
15xbw +28

Hanging knee raises
15x
12x
12x

nog wat foamrollen

Goeie training, geen tijd meer voor cardio, want was bijna 2uur, squat en blockpulls neemt veel tijd in beslag. Maar ga morgenmiddag nog effe naar de gym voor cardio:D

Dat is de goede mindset, gewoon andere dag weer terug voor de cardio.. Goed in het gareel jij! ;)

neem maar mee naar de meet:P Was ik ook niet van plan hoor, ben sowieso niet van plan om te gaan kuren. ---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Dacht eerder te lezen dat je wel van plan was om te gaan kuren, ik zal het wel verkeerd gelezen hebben dan (of misinterpretatie). Iig verstandig :cool:

Dat is de goede mindset, gewoon andere dag weer terug voor de cardio.. Goed in het gareel jij! ;)

Jaaa, moet gewoon, deze week nog niet echt cardio gedaan en moet toch nog wel een paar procent van af:D

neem maar mee naar de meet:P Was ik ook niet van plan hoor, ben sowieso niet van plan om te gaan kuren. ---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Dacht eerder te lezen dat je wel van plan was om te gaan kuren, ik zal het wel verkeerd gelezen hebben dan (of misinterpretatie). Iig verstandig :cool:

Haha nee, nooit van plan geweest om te gaan kuren. Veel te bang voor sides, vind het verrekes duur en kan niet tegen spuiten:P

Moet je ook zeker niet gaan doen (zonder test oid)
Is dat echt zo'n no-go? Ik had namelijk dit jaar ook wel clen overwogen..

Maar omdat mijn dieet momenteel 'niet bepaald' spot-on is besloten het zowieso niet te doen..
Haha nee, nooit van plan geweest om te gaan kuren. Veel te bang voor sides, vind het verrekes duur en kan niet tegen spuiten:P
Een gemiddeld test only kuurtje kost echt de wereld niet..:rolleyes:

+1

Hou die gedachte vast man! Zonder de spuit kun je ver zat komen en dan kun je er achteraf ook veel trotser op zijn wat je bereikt hebt!

Hoe komt je kracht terugval zo erg?
Ben je zo diep tot het gaatje aan het cutten, of wat?

+1 voor het natty trainen, ik hou ook niet van spuiten :roflol:

+1

Hou die gedachte vast man! Zonder de spuit kun je ver zat komen en dan kun je er achteraf ook veel trotser op zijn wat je bereikt hebt!

:D

Hoe komt je kracht terugval zo erg?
Ben je zo diep tot het gaatje aan het cutten, of wat?

+1 voor het natty trainen, ik hou ook niet van spuiten :roflol:

Ben pas sinds januari weer serieus bezig, daarvoor bijna 3jaar aangekloot door blessure en amper getraind.
Maar ik zit nu wel in de cut alweer bijna 2 maanden, nog een maandje en dan weer bouwen:D

Gewicht vanmorgen: 72,6kg buikomtrek 78,5cm.

Dadelijk UB training en vanmiddag naar lakedance. En ik heb tickets thailand geboekt voor 3weken in februari/ maart :D

Goed bezig hier! :thumb:
Clen kan best zonder test btw.

heb je recent nog vp gemeten?

Goed bezig hier! :thumb:
Clen kan best zonder test btw.

heb je recent nog vp gemeten?

Neuh, Ken eigenlijk ook niemand die dat kan doen. Maarja ga toch meer op spiegel af.

Zat ik ook net te denken. Met 78.5 cm moet je inmiddels wel een stuk onder 14% zijn gekomen wat nog steeds in je sig staat.

Ja, ik weet niet durf het zelf niet goed in te schatten, hou meestal ook wel redelijk wat vocht vast, zou binnenkort weer eens een foto maken.

Training van net ub2:

Pwo: 1cap. t5 + 1scoop assault
Iwo: 10gram Eas

BP
12x20
12x40
8x70
7x85
7x85
7x85

Machine row ( want onderrug beetje gaar)
15x40
12x60
10x70
10x70

Mp
10x20
10x30
6x45
6x45
6x45

Machine fly
12x50
9x55
7x55

Weighted pull ups
6xbw
5xbw +5
5xbw +5
5xbw +5

Weighted dips
12xbw +5
10xbw +20
10xbw +20

Lying db rear lateral raise
10x10
10x10
10x10

Db preacher curl
10x16
8x18
8x18

Redelijke training, onderrug was beetje gaar en maar 5uurtjes geslapen, T5 was niet zo slim om vanmorgen te nemen omdat ik vanmiddag bier ga drinken op lakedance,maar doe wel rustig aan:P ,morgen niet trainen omdat ik dan toch te gaar ben,dus moet nog effe kijken wanneer LB. Maandag is eigenlijk kut omdat het dan zo druk is at gym.

Is dat echt zo'n no-go? Ik had namelijk dit jaar ook wel clen overwogen.. Maar omdat mijn dieet momenteel 'niet bepaald' spot-on is besloten het zowieso niet te doen.. Een gemiddeld test only kuurtje kost echt de wereld niet..:rolleyes:

Zal niet zo lekker zijn voor je spiermassa.

+1 Hou die gedachte vast man! Zonder de spuit kun je ver zat komen en dan kun je er achteraf ook veel trotser op zijn wat je bereikt hebt!

Tja, dat geloof ik meteen. Ik vind (afgaande op avatar) dat Flex er netjes bij staat.

Maar ja hoe verder je komt als natty, hoe meer mensen ook gaan wijzen "dat kan niet natty zijn" (althans dat zie ik nog wel eens gebeuren).

Maar ja als je die vingerwijzigingen krijgt = het ook weer een teken dat je goed bezig bent.

Ik heb overigens niets tegen roids hoor, ieder zijn ding.

Zal niet zo lekker zijn voor je spiermassa.
Hmm, dacht dat dat alleen was bij T3..

Alles wat een tekort creeert is dan toch feitelijk een gevaar voor je spiermassa?
Tja, dat geloof ik meteen. Ik vind (afgaande op avatar) dat Flex er netjes bij staat.

Maar ja hoe verder je komt als natty, hoe meer mensen ook gaan wijzen "dat kan niet natty zijn" (althans dat zie ik nog wel eens gebeuren).

Maar ja als je die vingerwijzigingen krijgt = het ook weer een teken dat je goed bezig bent.

Ik heb overigens niets tegen roids hoor, ieder zijn ding.
+1.

Een groter compliment is er niet dan verweten worden dat je gebruikt terwijl je dat niet doet..

Heb ik laatst bij Coolbuilder ook nog gedaan in de galerij:roflol:

clen is licht katabool ja.

En dan te bedenken dat flexx zijn avatar van een paar weken terug is alweer. Hij staat er goed bij!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven