AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lkkre bench flex

En dan te bedenken dat flexx zijn avatar van een paar weken terug is alweer. Hij staat er goed bij!

Nou ja ik weet dat zijn avatar al ouder is, ik weet ook van blessures (althans in het verleden).
Maar afgaande op zijn stats/ spiergeheugen en VP% ga ik er sowieso vanuit dat ie er netjes bij staat.

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Ben trouwens wel benieuwd Flex,
pictures ?

We staan nu samen los te gaan op Lakedance ;-) Ik zal hem eens pushen wat pics te plaatsen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zojuist sneaky genomen haha.

• Topic Starter Topic Starter
Tja, dat geloof ik meteen. Ik vind (afgaande op avatar) dat Flex er netjes bij staat.

Maar ja hoe verder je komt als natty, hoe meer mensen ook gaan wijzen "dat kan niet natty zijn" (althans dat zie ik nog wel eens gebeuren).

Maar ja als je die vingerwijzigingen krijgt = het ook weer een teken dat je goed bezig bent.

Ik heb overigens niets tegen roids hoor, ieder zijn ding.

IK heb ook niks tegen roids, ik ben alleen zelf een schijtert en zal er nooit aan beginnen.

Denk wel dat ik nog wat kan groeien natty:P

Hmm, dacht dat dat alleen was bij T3..

Alles wat een tekort creeert is dan toch feitelijk een gevaar voor je spiermassa?
+1.

Een groter compliment is er niet dan verweten worden dat je gebruikt terwijl je dat niet doet..

Heb ik laatst bij Coolbuilder ook nog gedaan in de galerij:roflol:

Coolbuilder is ook niet natty, alleen zn benen zijn natty, come at me brah:P

Eigenlijk geen idee wa clen doet??? :P

En dan te bedenken dat flexx zijn avatar van een paar weken terug is alweer. Hij staat er goed bij!

Avatar is van paar maanden trug, eind bulk ongeveer volgens mij:D

Thanks maar kan veel beter:P

Nou ja ik weet dat zijn avatar al ouder is, ik weet ook van blessures (althans in het verleden).
Maar afgaande op zijn stats/ spiergeheugen en VP% ga ik er sowieso vanuit dat ie er netjes bij staat.

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------

Ben trouwens wel benieuwd Flex,
pictures ?

Thanks marr, zal binnnekort eens wat betere fotos posten. Ben nie zo snel tevreden.

Sodemieters man, ziet er goed uit !
Have a nice party !

Haha thanks, freakjam ouwe stiekemerd, stiekem foto maken he. Ben best gaar nu, morgen misschien nog cardio:P.

Hoe was Lakedance? Beste biceps en onderarm, Flexx!

Paparazzi ;).
Ziet er nice uit! :D

Net ub1

Pwo: 1cap. t5 + 1scoop assault en 1scoop roid rage

5min. crosstrainer

BP
12x20
12x40
6x75
5x90
4x90
4x90
4x90
f**k it, kracht wordt nu echt wat minder, bedoeling was 4x6x90, komt ook door het bier van zaterdag denk ik:P

DB row
10x26
6x36
6x36
6x36
6x36

Incline bp
12x50
8x65
8x65

Machine pulldown
12x75
10x90
10x90

Db side raises
10x8
8x10
8x10

Tricep pushdown(one arm)
15x10
8x15
12x25 ( 2armen)

Db curl
10x16
8x16
7x16

Redelijke training, steeds minder zin in cutten,maar nog effe 3weken volhouden.Tempo zat er wel goed in, 1uur en 20minuten met krachttraining bezig geweest. Gewicht was vanmorgen 72kg buikomtrek 78,3cm.

Ik vind dat je BP toch best lekker ging! Vergeet niet dat je op dit moment echt ver in je cut zit. Je weegt 72 kilo dus het is ook niet gek dat je krachten achteruit zijn gegaan. Nog een paar weken cut en dan mag je weer bulken maat :D

Taille-omvang daalt nog steeds, ik zit op de zelfde lengte op 81.
Respect

Eens, je kunt nu niet verwachten hetzelfde gewicht te verzetten als een paar weken geleden.

Ik vind dat je BP toch best lekker ging! Vergeet niet dat je op dit moment echt ver in je cut zit. Je weegt 72 kilo dus het is ook niet gek dat je krachten achteruit zijn gegaan. Nog een paar weken cut en dan mag je weer bulken maat :D

Ja, is ook wel, vind het alleen beetje frustrerend, nog even volhouden.

Taille-omvang daalt nog steeds, ik zit op de zelfde lengte op 81.
Respect

Mja, ik heb vrij smal middel, alleen door dat klote vocht, lijkt mn buik dikker.

Eens, je kunt nu niet verwachten hetzelfde gewicht te verzetten als een paar weken geleden.

True :D , komt goed, ik blijf iig alles geven wat ik heb.

aardige training flinke pwo

hoe ver zit je in de cut dan?

Op welk vetpercentage zit hij nu?

thanks maat

hoe ver zit je in de cut dan?

Ben nu 2maanden bezig, bijna 7kg kwijt, 8,5cm kwijt op mn buik.

Op welk vetpercentage zit hij nu?

Denk 13-14%, Denk dat ik mn vetpercentage heb onderschat en rond de 18-19 zat voordat ik ging cutten. Maar ik ga niet naar de 10% of lager want daar heb ik nu gewoon te weinig spiermassa voor.

Fotootje gemist! Maar dat ziet er goed uit hoor Flex!! Die halve sleeve is ook echt heel nice:thumbs:

Kan toch beter een keer goed droog trekken en dan gaan bulken? Dan kan je van 8 naar 12% bulken + visa versa.
15+% bodyfat is gewoon een hel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven