- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan te bedenken dat flexx zijn avatar van een paar weken terug is alweer. Hij staat er goed bij!
We staan nu samen los te gaan op Lakedance ;-) Ik zal hem eens pushen wat pics te plaatsen[Afbeelding niet meer beschikbaar] Zojuist sneaky genomen haha.
Tja, dat geloof ik meteen. Ik vind (afgaande op avatar) dat Flex er netjes bij staat.
Maar ja hoe verder je komt als natty, hoe meer mensen ook gaan wijzen "dat kan niet natty zijn" (althans dat zie ik nog wel eens gebeuren).
Maar ja als je die vingerwijzigingen krijgt = het ook weer een teken dat je goed bezig bent.
Ik heb overigens niets tegen roids hoor, ieder zijn ding.

Hmm, dacht dat dat alleen was bij T3..
Alles wat een tekort creeert is dan toch feitelijk een gevaar voor je spiermassa?
+1.
Een groter compliment is er niet dan verweten worden dat je gebruikt terwijl je dat niet doet..
Heb ik laatst bij Coolbuilder ook nog gedaan in de galerij![]()

En dan te bedenken dat flexx zijn avatar van een paar weken terug is alweer. Hij staat er goed bij!

Nou ja ik weet dat zijn avatar al ouder is, ik weet ook van blessures (althans in het verleden).
Maar afgaande op zijn stats/ spiergeheugen en VP% ga ik er sowieso vanuit dat ie er netjes bij staat.
---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:13 ----------
Ben trouwens wel benieuwd Flex,
pictures ?
Sodemieters man, ziet er goed uit !
Have a nice party !
.Hoe was Lakedance? Beste biceps en onderarm, Flexx!
, Lakedance was relax, lekker weertje, goeie sfeer
. Alleen vandaag wat minder,ben kei brak haha.
,kan het toch wel hebben, woog vanmorgen 72,1kg lol
Ik vind dat je BP toch best lekker ging! Vergeet niet dat je op dit moment echt ver in je cut zit. Je weegt 72 kilo dus het is ook niet gek dat je krachten achteruit zijn gegaan. Nog een paar weken cut en dan mag je weer bulken maat![]()
Taille-omvang daalt nog steeds, ik zit op de zelfde lengte op 81.
Respect
Eens, je kunt nu niet verwachten hetzelfde gewicht te verzetten als een paar weken geleden.
, komt goed, ik blijf iig alles geven wat ik heb.Ik vind dat je BP toch best lekker ging! Vergeet niet dat je op dit moment echt ver in je cut zit. Je weegt 72 kilo dus het is ook niet gek dat je krachten achteruit zijn gegaan. Nog een paar weken cut en dan mag je weer bulken maat![]()
Eens! Zo'n halve sleeve wil ik ook nog eensFotootje gemist! Maar dat ziet er goed uit hoor Flex!! Die halve sleeve is ook echt heel nice![]()