MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
De frustratie rond krachtafname herken ik maar al te goed. Lange termijn denken en er vertrouwen in hebben dat je dadelijk in de bulk uiteindelijk sterker terugkomt dan voorheen :).

• Topic Starter Topic Starter
Fotootje gemist! Maar dat ziet er goed uit hoor Flex!! Die halve sleeve is ook echt heel nice:thumbs:

Thanks marv! Sleeve is nog steeds niet af, heelde binnenkant moet nog ingekleurd worden, maar vrees dat dat pas in december laat doen, zit nu beetje krap met geld door onvoorziene kosten. :(

Kan toch beter een keer goed droog trekken en dan gaan bulken? Dan kan je van 8 naar 12% bulken + visa versa.
15+% bodyfat is gewoon een hel.

Mja eigenlijk wel, nu begin ik weer te twijfelen, ik ga volgende week iig een paar dagen zoutloos eten en veel vochtafdrijvende groente eten en dan eens proberen mn bf te meten.

Eens! Zo'n halve sleeve wil ik ook nog eens :D

Best prijzig:D

+1

meer netto winst uiteindelijk.

Heb je wel gelijk in, maar ben bang dat het dan helemaalniks lijkt, vind nu al soms als ikin de spiegel kijk dat het tegenvalt.

De frustratie rond krachtafname herken ik maar al te goed. Lange termijn denken en er vertrouwen in hebben dat je dadelijk in de bulk uiteindelijk sterker terugkomt dan voorheen :).

So true, moet me eroverheen zetten.:)

Hoop dat ik vanavond nog kan trainen. Stortbak van wc lekt. De vader van mn vriendin komt vanavond er naar kijken. En als het niet te laat wordt daarna lb trainen anders morge.

hoe droger je bent, hoe groter je oogt zonder kleren.

met kleren aan lijk je kleiner helaas.

Maar in het zwqembad bishes be mirrin :cool:

hoe droger je bent, hoe groter je oogt zonder kleren.

met kleren aan lijk je kleiner helaas.

Maar in het zwembad bishes be mirrin :cool:

ja merk nu al dat mn tshirts een stuk losser zitten haha.

Net LB:

pre workout: 1cap T5 +1 scoop assault
intra workout: 10gram EAS

5min. crosstrainer

2x12 back extension
2x12 leg extension
2x12 leg curl

Squat
12x20
12x30
10x40
8x65
8x65
8x65

Leg extension
12x50
10x65
10x65
10x65

Leg press ( voeten hoog voor hamstring)
12x80
12x100
12x100
12x100

Calves on legpress
20x100
20x120
16x140
12x140

Barbell shrugs
15x60
12x80
10x90
7x100

Hanging knee raises
15x
15x
13x

Planks
85sec pr haha
55sec

Hmm redelijke training, weinig energie, warm, hard zweten, gare onderrug.

Gewicht vanmorgen 71,9kg buikomtrek 78,3cm

Nette training.. Maar hoezo de gare onderrug?
door de planks of iets anders?

aardige beentraining weer maat, hopelijk snel verbetering met je onderrug

Warm was het vandaag zeker. Met een beetje zeurende onderrug kan ik me voorstellen dat het al gauw minder prettig is. Desalniettemin een prima training kerel!

aardige beentraining weer maat, hopelijk snel verbetering met je onderrug

Thanks bro komt goed, morgen laat ik mn vriendin me eens goed masseren:D

Stress en onderrug klachten gaan over het algemeen wel een beetje hand in hand :(
Hopelijk snel over ;)

Het is erger geweest, maar nu ik mn core weer sterker wordt, wordt het ook steeds minder.

Warm was het vandaag zeker. Met een beetje zeurende onderrug kan ik me voorstellen dat het al gauw minder prettig is. Desalniettemin een prima training kerel!

Thanks! ja pff vannacht ook slecht geslapen door de hitte en zweten.

Vanmorgen gewogen: 71,4kg , buikomtrek 77cm:D . Ook geprobeerd mn vet te meten. Heb zo'n digitale waar je op drie punten moet meten( borst, buik en bovenbeen). En kwam op 11,2% uit, ligt in werkelijkheid denk ik wel wat hoger, maar denk toch wel dat ik rond de 13% zit.

Ik sluit mij aan bij Pillz en Stunna. Gewoon even doorbijten en goed droog trekken, daar ga je op den duur echt profijt van hebben.

Hou opo over die nachtrust zeg! Vies warm..:sad:

je kan ook gewoon constant cm meten en kijken of die omlaag gaan.

Ik sluit mij aan bij Pillz en Stunna. Gewoon even doorbijten en goed droog trekken, daar ga je op den duur echt profijt van hebben.

je kan ook gewoon constant cm meten en kijken of die omlaag gaan.

Dit, wat mij betreft meest fijne manier om progressie te meten.

Heb besloten om cut nog met paar weken te verlengen dan. Pillz bedoel je de cm met buikomtrek meten? Want dat doe ik al vanaf het begin, of cm op huidplooimeter, naja mm:P

Heb vanmorgen nog paar keer met huidplooimeter gemeten en kwam op 11,2 en 2e keer op 10% uit,maarja dan zouden mn abs toch goed zichtbaar zijn en dat is nog niet het geval alleen als ik ze hard aanspan komen ze een beetje door.

Hou opo over die nachtrust zeg! Vies warm..:sad:

Ja pff vannacht weer, gelukkig wel beetje uit kunne slapen voor mijn doen, half 8 eruit, heb zo'n 7uur geslapen. Over een uur UB:D

Je staat ook hoger als 11 sorry.

Laat niet gek maken.

Door cutten.

Hoe meer resultaat je ziet, hoe meer motivatie ;)

Ja pff vannacht weer, gelukkig wel beetje uit kunne slapen voor mijn doen, half 8 eruit, heb zo'n 7uur geslapen. Over een uur UB:D
Jij bent ook al aan het 'wachten' tot de gym open gaat! Succes straks..
Je staat ook hoger als 11 sorry.

Laat niet gek maken.

Door cutten.

Hoe meer resultaat je ziet, hoe meer motivatie ;)
Goedemorgen weer 'wij zijn altijd vroeg wakker club'

Dat laatste wat Pillz zegt is wel waar! Zou voor mij ook de reden zijn om mijn cut wel goed aan te pakken, maar ach..

Overigens is een doel zo als een foto shoot ook een goede drijfveer om goed diep te cutten!:thumbs:

Niet tevreden? Verlengen tot je wel tevreden bent! Goede beslissing, maar kan me tegelijk ook voorstellen dat het best wel kut is omdat je wellicht weer zin had om flink te eten :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven