XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niet tevreden? Verlengen tot je wel tevreden bent! Goede beslissing, maar kan me tegelijk ook voorstellen dat het best wel kut is omdat je wellicht weer zin had om flink te eten :P

Dat is het kriterium inderdaad. Als je wel tevreden bent en zo'n wasbordje niet perse hoeft dan is het ook prima. Ik heb wel het idee dat als je gaat cutten tot onder het 'setpoint', het gewicht dat je lichaam wil vasthouden, dat het een hoop spier+kracht gaat kosten.

• Topic Starter Topic Starter
Je staat ook hoger als 11 sorry.

Laat niet gek maken.

Door cutten.

Hoe meer resultaat je ziet, hoe meer motivatie ;)

Jah, ik denk zelf rond de 13%.

Jij bent ook al aan het 'wachten' tot de gym open gaat! Succes straks..

Goedemorgen weer 'wij zijn altijd vroeg wakker club'

Dat laatste wat Pillz zegt is wel waar! Zou voor mij ook de reden zijn om mijn cut wel goed aan te pakken, maar ach..

Overigens is een doel zo als een foto shoot ook een goede drijfveer om goed diep te cutten!:thumbs:

Thanks, ja haha, wil altijd 1 van de eerste zijn in het weekend, het was vandaag trouwens wel erg rustig.
Fotoshoot lijkt me wel vet om keer te doen,maar dan wil ik wel eerst meer massa:P

Niet tevreden? Verlengen tot je wel tevreden bent! Goede beslissing, maar kan me tegelijk ook voorstellen dat het best wel kut is omdat je wellicht weer zin had om flink te eten :P

Pff ja, sommige dagen heb ik het echt zwaar met eten, dan moet ik me zo inhouden om niet iets extras te pakken, en nu ga ik waarschijnlijk vanaf maandag nog wat lager in kcal.

Dat is het kriterium inderdaad. Als je wel tevreden bent en zo'n wasbordje niet perse hoeft dan is het ook prima. Ik heb wel het idee dat als je gaat cutten tot onder het 'setpoint', het gewicht dat je lichaam wil vasthouden, dat het een hoop spier+kracht gaat kosten.

Wasbordje hoeft van mij nu ook niet perse, mja klein beetje zou wel mooi zijn, maar wat iedereen al zegt als ik nu nog net iets dieper cut heb ik straks wel weer wat meer ruimte in de bulk en wil in volgende bulk zeker onder de 15% blijven.

Training van net ub2:

Pwo: 1cap. t5 + 1scoop assault+ 1scoop c4
Iwo: 10gram Eas

BP
12x20
12x40
8x60
8x82,5
8x82,5
8x82,5

Seated cable row
12x40
10x50
8x50
8x50

Mp
10x20
8x35
7x45
6x45
5x45
1x50
1x55 ego lifting:P

Machine fly
12x50
9x60 pr
5x65 pr

Weighted pull ups
6xbw
6xbw +7,5
5xbw +7,5
5xbw +7,5

Weighted dips
12xbw
12xbw +20
10xbw +30
9xbw +30

Lying db rear lateral raise
12x10
12x10
12x10

Db preacher curl
10x16
7x20
6x20

Seated db hammer curl
8x14
8x14

10min. crosstrainer hiit

Goeie training, kracht was beter dan verwacht! Onderrug voelt nog steeds niet helemaal lekker aan, maar straks een flinke massage van mn vriendin:D

Lekkere jokersetjes bij de MP! Machine fly ging ook super, goeie PR! Je ging lekker maat :D

Maar weer aan het foamrollen gaan dus? ;)

Goeie training, lkkre pwo cocktail, en lucky massage, je moet een gelukig man zijn jij :D

Lekkere jokersetjes bij de MP! Machine fly ging ook super, goeie PR! Je ging lekker maat :D

Ja man, alleen die mp beter niet kunne doen, spier verrekt in mn traps:P

Maar weer aan het foamrollen gaan dus? ;)

Deed ik al, aleen laatste week thuis op niet trainingsdagen niet veel gedaan.:P

Goeie training, lkkre pwo cocktail, en lucky massage, je moet een gelukig man zijn jij :D

Thanks maat, helaas is de massage naar morgen gezet:cool:

Zit eraan te denken om een weekje te deloaden, begin weer overal pijntjes te krijgen en train alweer een tijdje tegen mn max aan, alleen het is niet optimaal om te deloaden in cut, voeding iets verhogen?

Wasbordje hoeft van mij nu ook niet perse, mja klein beetje zou wel mooi zijn, maar wat iedereen al zegt als ik nu nog net iets dieper cut heb ik straks wel weer wat meer ruimte in de bulk en wil in volgende bulk zeker onder de 15% blijven.

Ik weet niet of dat nou weer een broodje bro-science is dat je zo diep mogelijk moet cutten, om meer ruimte over te houden voor de bulk. Het lijkt me idd slim om de volgende bulk binnen de 15% te blijven. Maar vlgs mij is er geen enkele reden om je het schompus te eten in een bulk. Een licht calorie overschot en goede eiwitten binnen krijgen, zorgen er voor dat je energiepeil en herstel vermogen prima zijn. Meer eten hoeft toch niet?

Lekkere train weer ;)

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Zit eraan te denken om een weekje te deloaden, begin weer overal pijntjes te krijgen en train alweer een tijdje tegen mn max aan, alleen het is niet optimaal om te deloaden in cut, voeding iets verhogen?

Reps wat verminderen maar gewicht op de zwaarste set wel handhaven is misschien een beter plan in de cut.

Ik weet niet of dat nou weer een broodje bro-science is dat je zo diep mogelijk moet cutten, om meer ruimte over te houden voor de bulk. Het lijkt me idd slim om de volgende bulk binnen de 15% te blijven. Maar vlgs mij is er geen enkele reden om je het schompus te eten in een bulk. Een licht calorie overschot en goede eiwitten binnen krijgen, zorgen er voor dat je energiepeil en herstel vermogen prima zijn. Meer eten hoeft toch niet?

Lekkere train weer ;)

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Reps wat verminderen maar gewicht op de zwaarste set wel handhaven is misschien een beter plan in de cut.

Lijkt mij normaal ook, maar ik heb geen zin om weer een blessure te krijgen,waardoor ik dan helemaal niet kan trainen, dus effe weekje rustig aan, kcal iets verhogen en week erna weer knallen.

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ----------

Fuckkk, 10 voor 9 at the gym, 9uur nog niemand van personeel, half 10 nog niet dus freakjam gaat naar huis, kwart 10 heeft iemand die lesgeeft de manager aan de telefoon en zegt dat het niet meer opengaat vandaag. Wtf!? Diegene die moest openen lag nog in bed en had tegen manager gezegt dat hij niet kon ofzo. Manager zelf kon ook niet komen, wtf niet normaal. Dinsdag eens goedklagen daar en dan een fb training dan maar.

Dat is balen.... zeker omdat je zo lekker op tijd was op je vrije zondag.
Hoeveel betaal je daarvoor per maand?

Ik las het al op fb. Echt super fucked up dit, maar geluk bij een ongeluk dat je geen cocktail van T5 en PWO in je mik had zitten..:o

Dat is balen.... zeker omdat je zo lekker op tijd was op je vrije zondag.
Hoeveel betaal je daarvoor per maand?

18 euro, basic shit gym, kan er alles doen wat ik wil,maar zulke dingen mogen gewoon niet kunnen.

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Ik las het al op fb. Echt super fucked up dit, maar geluk bij een ongeluk dat je geen cocktail van T5 en PWO in je mik had zitten..:o

Ja, want ik was van plan om rustig aan te doen, squats en rdl zaten er sowieso niet in, daarom geen pwo,maar had wel t5 ingenomen:P. Achja ene kant is het ook niet zo ramp, keer wat langer rust kan ook geen kwaad en kan ik dinsdag misschien toch gewoon knallen:D

lolwat

Prrrft, dat zou echt niet goed voor me zijn.. Kan me goed voorstellen dat je flink pissed bent.
Overigens heb ik zeer slechte ervaringen met Basic Fit, heb er twee gehad en was bij beiden erg snel weg. Er zullen ook vast wel goede vestigingen zijn, maar het management is in ieder gewoon gewoon kut.

Fuckkk, 10 voor 9 at the gym, 9uur nog niemand van personeel, half 10 nog niet dus freakjam gaat naar huis, kwart 10 heeft iemand die lesgeeft de manager aan de telefoon en zegt dat het niet meer opengaat vandaag. Wtf!? Diegene die moest openen lag nog in bed en had tegen manager gezegt dat hij niet kon ofzo. Manager zelf kon ook niet komen, wtf niet normaal. Dinsdag eens goedklagen daar en dan een fb training dan maar.

Ik was ook echt not amused! Ik moest sowieso al cardio skippen omdat PSV om 12.30 moest spelen, maar feit dat niemand van het personeel komt opdagen kan echt niet! De klachten op de FB-pagina waren ook meer dan terecht..

wat een klotezooi man gwn dicht blijven moet echt niet kunnen, zal dinsdag eens flink klagen als ik jou was idd, en willen ze niet luisteren komt de DBB knokploeg het recht laten gelden.

dit kunnen ze echt niet maken, belachelijk.

Ik was ook echt not amused! Ik moest sowieso al cardio skippen omdat PSV om 12.30 moest spelen, maar feit dat niemand van het personeel komt opdagen kan echt niet! De klachten op de FB-pagina waren ook meer dan terecht..

Volgende keer bij mij aanbellen, woon om de hoek :D Bankje en gewichten aanwezig ;) Wel echt schandalig dat ze zomaar een dag dicht blijven :(

Dat kan echt niet zoiets... Een gym moet stipter zijn dan een winkel. Altijd iemand op hold hebben. Of de werknemer gewoon ontslaan. Anyway nu heb je een backup om de hoek. ;)

Haha, belachelijk zeg! IK zou echt mad zijn als mijn gym zoiets zou flikken :P.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven