Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Vond ik ook:rolleyes:

Prrrft, dat zou echt niet goed voor me zijn.. Kan me goed voorstellen dat je flink pissed bent.
Overigens heb ik zeer slechte ervaringen met Basic Fit, heb er twee gehad en was bij beiden erg snel weg. Er zullen ook vast wel goede vestigingen zijn, maar het management is in ieder gewoon gewoon kut.

Mja vind het steeds kutter worden zo bij BF,maar is gewoon het meest dichtbij voor mij en kan er verder gewoon alles doen.

Ik was ook echt not amused! Ik moest sowieso al cardio skippen omdat PSV om 12.30 moest spelen, maar feit dat niemand van het personeel komt opdagen kan echt niet! De klachten op de FB-pagina waren ook meer dan terecht..

Ik las op fb bij reacties dat degene die moest openen ziek was en er geen vervanging was??? Wat nou geen vervanging! Dat kan toch niet!:mad:

wat een klotezooi man gwn dicht blijven moet echt niet kunnen, zal dinsdag eens flink klagen als ik jou was idd, en willen ze niet luisteren komt de DBB knokploeg het recht laten gelden.

Ja man, rip gains, en mn benen lopen al zo achter:P

dit kunnen ze echt niet maken, belachelijk.

Idd

Volgende keer bij mij aanbellen, woon om de hoek :D Bankje en gewichten aanwezig ;) Wel echt schandalig dat ze zomaar een dag dicht blijven :(

Ook een squatrack aanwezig? Hoeveel kg gewichten heb je?:P

:D

Dat kan echt niet zoiets... Een gym moet stipter zijn dan een winkel. Altijd iemand op hold hebben. Of de werknemer gewoon ontslaan. Anyway nu heb je een backup om de hoek. ;)

Vind ik ook, Supermarkt kan toch ook niet zeggen ja sorry al het personeel is ziek we blijven maar gewoon hele dag dicht.

Haha, belachelijk zeg! IK zou echt mad zijn als mijn gym zoiets zou flikken :P.

Was ik ook maarja volgende keer fiets ik na 5min. gewoon naar een ander filiaal.

pm mag ook:P

HAHA

Haha! Heb je ook een barbell om te squaten? :p

En een rack is ook wel makkelijk, of is ze zo sterk dat ze de barbell op mn rug legt?:P

Morgen dus een FB training, onderrug en traps gaat alweer een stuk beter. Als ik me goed genoeg voel wordt het dit: Squats, rdl, benchpress, db row , incline bp, pulldowns, 2setjes bicep/setjes tricep superset, calve raises.

Wat een kut gym
Zou direct weg gaan.

Haha! Heb je ook een barbell om te squaten? :p

Barbell wel ja, maar geen rek. Ik ben niet zo sterk dat dat nodig is, dus dat is wel een probleempje :rolleyes: (en dus wrs ook niet genoeg gewichten :o) Er is toch nog wat verbetering nodig voor ik m'n eigen gym begin :D

Je mag wel bij bricone op zijn nek zitten, gaat hij met je squatten :eyebrow:

Heb je al spijt van je aanbod na dit soort opmerkigen, KuonAnouk? :D

Lijkt mij normaal ook, maar ik heb geen zin om weer een blessure te krijgen,waardoor ik dan helemaal niet kan trainen, dus effe weekje rustig aan, kcal iets verhogen en week erna weer knallen.

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ----------

Fuckkk, 10 voor 9 at the gym, 9uur nog niemand van personeel, half 10 nog niet dus freakjam gaat naar huis, kwart 10 heeft iemand die lesgeeft de manager aan de telefoon en zegt dat het niet meer opengaat vandaag. Wtf!? Diegene die moest openen lag nog in bed en had tegen manager gezegt dat hij niet kon ofzo. Manager zelf kon ook niet komen, wtf niet normaal. Dinsdag eens goedklagen daar en dan een fb training dan maar.

wat is nou een dag man - bij ons zijn ze bijna een week dicht geweest vanwege een verbouwing - was het ook waard by the way:rolleyes:

Nee sorry, de gym is voorlopig alleen beschikbaar voor personen binnen een straal van 5 min fietsen :D (ja zelfs voor mannen met abs :p)

Parkeer ik de auto wel 5 minuten van je vandaan, laad ik dan de fiets uit... zorg jij dan dat de koffie klaar staat? (ik heb ook gespierde biceps) :D:p

• Topic Starter Topic Starter
Gezellig hier:)

Training van net:

Pwo: t5 +1scoop assault +1scoop c4

5min. crosstrainer

Squat
12x20
10x40
10x40
5x65
5x65
5x65
5x65
5x65

Alweer last van mn onderrug

Benchpress
12x20
12x40
8x70
7x85
6x85
5x85
4x85

Low row
12x50
12x60
10x70
10x70

Leg press
12x90

En toen had ik echt teveel spanning/ last van mn onderrug en ben ik nog meer ff planks gaan doen en nog even cardio,maar daar had ik ook geen kracht meer voor na 5minuten. Wat een klote training. Ik wordt hier echt moe van, gaat het eindelijk weer een hele tijd lekker en nu dit weer. Als het nu niet na een paar dagen over is of minder wordt ga ik maar weer naar de manueel therapeut.

lkkre training maat, jammer van je onderrug, balen dat dit steeds weer opspeelt.

Kuttig is dat, iets dat telkens terug blijft komen, snap die frustratie volkomen..
Better safe than sorry, wellicht inderdaad verstandig weer naar de manueel te gaan.

Ja balen die rug. Toch proberen de spieren te versterken daar, als een gebrek aan kracht de oorzaak is.

Gadverdamme Flex! Echt klote van je onderrug! Waar zit het precies, want ik mag volgens mij ook wel weer eens langs de manueel..:o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven