Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Rot van je rug man, zeker nu het allemaal net weer wat beter leek te gaan

• Topic Starter Topic Starter
lkkre training maat, jammer van je onderrug, balen dat dit steeds weer opspeelt.

Zo lekker was het niet haha, ja echt balen.

Kuttig is dat, iets dat telkens terug blijft komen, snap die frustratie volkomen..
Better safe than sorry, wellicht inderdaad verstandig weer naar de manueel te gaan.

Mja denk dat het niet nodig is, ff weekje rustig aan.

Ja balen die rug. Toch proberen de spieren te versterken daar, als een gebrek aan kracht de oorzaak is.

Ik denk dat mn core nog steeds te zwak is, nog harden aanpakken.

Gadverdamme Flex! Echt klote van je onderrug! Waar zit het precies, want ik mag volgens mij ook wel weer eens langs de manueel..:o
heel mn onderug, maar het is niet echt pijn, meer spanning, ik denk gewoon overbelast door mn werk. Heb tenminste geen uitstraling ofzo naar mn benen.

Rot van je rug man, zeker nu het allemaal net weer wat beter leek te gaan

Ja man, ga even een week geen oefeningen doen waarmee ik mn onderrug belast.

Ja, dat is altijd het dilemma, moet je nu rust hebben, of moeten de spieren versterkt worden.... allebei eigenlijk ;)

wat voor werk doe je dan?

Ja, dat is altijd het dilemma, moet je nu rust hebben, of moeten de spieren versterkt worden.... allebei eigenlijk ;)

Beide, vooral mn lage buikspieren moeten sterker worden. Het gaat vandaag al een stuk beter.

Werk in de productie van een bedrijf die zuurstofcilinders vullen voor ziekenhuizen en particulieren. Veel gesjouw met cilinders en kratten dus.

Vanmiddag naar de gym. Maar moet nog ff kijken wat ik wel en niet kan doen.

dat gesjouw werkt denk ik ook niet echt lekker op je rug, hoe is je training gegaan?

dat gesjouw werkt denk ik ook niet echt lekker op je rug, hoe is je training gegaan?

Matig:P

Net dus Lb2 met beetje ub :P
Pwo: geen :cool:

5min. crosstrainer

Leg curl
12x30
12x30
12x30

Leg extensions
12x40
12x40
12x40

Leg press
voeten breed
12x90
12x100
12x100
voeten smal
12x80
gestopt,voelde niet lekker aan mn rug

Smith calve raises(staand)
20x30
15x50
12x60
12x60

Seated db curl
12x12
12x12
12x12

Dips (30sec. rust tussen setjes)
15xbw
15xbw
15xbw

En dat was het, schiet niet op zo, ik ga van het weekend geen krachttraining doen,want mn onderrug heeft denk ik gewoon even rust nodig. Vanmorgen 71,2kg , lang geleden dat ik zo licht was. En het mooie is ik heb gisteren dik boven mn planning gegeten, Had 4 dikke pannekoeken, snickers icecream en nog een ander ijsje op:P

Balen van je rug kerel. Even rust pakken inderdaad, hopen dat het volgende week weer wat beter gaat.

Ook niet verstandig om te gaan legpressen als je last van je rug hebt, erg belastend. Smith machine hacksquat is een stuk minder gevoelig, of single leg squats (met dumbells)

Jammer van de rug kerel. Zeer herkenbaar dat net wanneer het net lekker gaat, er iets gebeurt. Neem de nodige rust en beterschap!

Lekker eten is lekker :D

Damn, klote van je rug man..
Zorg voor voldoende rust en beterschap!

Lijkt me inderdaad geen kwaad kunnen je rug even helemaal rust te geven..
Heb je op lange termijn profijt van.

Balen van je rug kerel. Even rust pakken inderdaad, hopen dat het volgende week weer wat beter gaat.

Ook niet verstandig om te gaan legpressen als je last van je rug hebt, erg belastend. Smith machine hacksquat is een stuk minder gevoelig, of single leg squats (met dumbells)

Ja, was niet zo slimnee:p

Jammer van de rug kerel. Zeer herkenbaar dat net wanneer het net lekker gaat, er iets gebeurt. Neem de nodige rust en beterschap!

:D

Damn, klote van je rug man..
Zorg voor voldoende rust en beterschap!

Lijkt me inderdaad geen kwaad kunnen je rug even helemaal rust te geven..
Heb je op lange termijn profijt van.

Thanks allemaal, vind het welfrustrerend dat ik nu niet kan knallen, maar beter even helemaal rust. Dan maar aan mn tan werken:). Ga morgen naar het strand met mn vriendin. Ben net trouwens sushi wezen eten. Was weer lekker:).

Kan je wel sexen met zo'n rug?

Aww damnit, rug blessures zijn kut! Sterkte kerel, hoop natuurlijk dat je snel weer zwaar kunt liften, maar luister goed naar je lichaam!

Oh my, sushiiii!!
Ik mag vrijdag, dus heb het nog lekker in het verschiet :eyebrow:.
Veel plezier vandaag!

haha, volgens mij zijn wij allemaal sushi verslaafd... f**k heb meteen honger

Aww damnit, rug blessures zijn kut! Sterkte kerel, hoop natuurlijk dat je snel weer zwaar kunt liften, maar luister goed naar je lichaam!

Thanks man, ja ik luister voort wel goed naar mn lichaam, te vaak niet gedaan dus daar heb ik wel van geleerd, maar het is zo frustrerend. :(

Oh my, sushiiii!!
Ik mag vrijdag, dus heb het nog lekker in het verschiet :eyebrow:.
Veel plezier vandaag!

Thanks, was een heerlijke dag, wel weer slecht gegeten. Savonds bij burger king een grote kipburger, grote friet en grote milkshake op en daarna ook nog een bk fusion oreo:P

haha, volgens mij zijn wij allemaal sushi verslaafd... f**k heb meteen honger

Ik ben echt sushi verslaafd, zou het wel elke week kunnen eten, ik kan me dan ook echt niet inhouden en vreet mezelf helemaal vol.

Vanmorgen gewogen: 71,2kg:cool: . Ben dus amper aangekomen na een weekend slecht eten. Maar toch vind ik mezelf er nu echt slecht bijstaan. Vanmorgen nog even naar de gym geweest voor wat stabiliteitsoefeningen, foamrollen enz. En nog wat cardio, Ik hoop dat ik dinsdag toch weer fatsoenlijk kan gaan trainen, anders vrees ik dat ik weer naar de manueel therapeut moet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven