- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lkkre training maat, jammer van je onderrug, balen dat dit steeds weer opspeelt.
Kuttig is dat, iets dat telkens terug blijft komen, snap die frustratie volkomen..
Better safe than sorry, wellicht inderdaad verstandig weer naar de manueel te gaan.
Ja balen die rug. Toch proberen de spieren te versterken daar, als een gebrek aan kracht de oorzaak is.
heel mn onderug, maar het is niet echt pijn, meer spanning, ik denk gewoon overbelast door mn werk. Heb tenminste geen uitstraling ofzo naar mn benen.Gadverdamme Flex! Echt klote van je onderrug! Waar zit het precies, want ik mag volgens mij ook wel weer eens langs de manueel..![]()
Rot van je rug man, zeker nu het allemaal net weer wat beter leek te gaan
Ja, dat is altijd het dilemma, moet je nu rust hebben, of moeten de spieren versterkt worden.... allebei eigenlijk![]()
dat gesjouw werkt denk ik ook niet echt lekker op je rug, hoe is je training gegaan?

Balen van je rug kerel. Even rust pakken inderdaad, hopen dat het volgende week weer wat beter gaat.
Ook niet verstandig om te gaan legpressen als je last van je rug hebt, erg belastend. Smith machine hacksquat is een stuk minder gevoelig, of single leg squats (met dumbells)

Jammer van de rug kerel. Zeer herkenbaar dat net wanneer het net lekker gaat, er iets gebeurt. Neem de nodige rust en beterschap!

Damn, klote van je rug man..
Zorg voor voldoende rust en beterschap!
Lijkt me inderdaad geen kwaad kunnen je rug even helemaal rust te geven..
Heb je op lange termijn profijt van.
. Ga morgen naar het strand met mn vriendin. Ben net trouwens sushi wezen eten. Was weer lekker
.
Aww damnit, rug blessures zijn kut! Sterkte kerel, hoop natuurlijk dat je snel weer zwaar kunt liften, maar luister goed naar je lichaam!

Oh my, sushiiii!!
Ik mag vrijdag, dus heb het nog lekker in het verschiet.
Veel plezier vandaag!

haha, volgens mij zijn wij allemaal sushi verslaafd... f**k heb meteen honger
. Ben dus amper aangekomen na een weekend slecht eten. Maar toch vind ik mezelf er nu echt slecht bijstaan. Vanmorgen nog even naar de gym geweest voor wat stabiliteitsoefeningen, foamrollen enz. En nog wat cardio, Ik hoop dat ik dinsdag toch weer fatsoenlijk kan gaan trainen, anders vrees ik dat ik weer naar de manueel therapeut moet.