MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wel goed om het in beetje in beweging te houden hoor, met beetje schuimrollen en zo. Sterkte man.

Herkenbaar.. Als ik een paar dagen slecht heb gegeten of niet optimaal heb getraind denk ik ook altijd meteen dat ik er super slecht bij sta. Geen idee of dat mentaal is of dat je gewoon iets minder hard staat, maar na een keer trainen is dat gevoel bij mij meteen weer weg. Kan me voorstellen dat deze gedachte met een blessure nog veel erger kan zijn..

Bizar eigenlijk dat je zo weinig bent aangekomen na 2 dagen buffelen :D Ik zou dat ook wel willen.
Ik weet dat je trouwens graag wil knallen, maar goed van je dat je naar je lichaam luistert en rust.

Binnenkort gewoon weer knallen maat! :thumbs:

Herkenbaar.. Als ik een paar dagen slecht heb gegeten of niet optimaal heb getraind denk ik ook altijd meteen dat ik er super slecht bij sta. Geen idee of dat mentaal is of dat je gewoon iets minder hard staat, maar na een keer trainen is dat gevoel bij mij meteen weer weg. Kan me voorstellen dat deze gedachte met een blessure nog veel erger kan zijn..
+1! Zal grotendeels mentaal zijn.

Hoewel echt raar of veel voedsel er wel snel voor zorgt dat je wat van dat gezellige' vocht vast houdt..:o

Sterkte met je rug man! Goed dat je toch wat foamroll/revalidatie shit blijft doen, maar ja..beter iets, dan niets..:o

Blijft toch een dingetje, dat cheaten en hoe je jezelf daarna voelt.. Alsof je dan een beetje viezig bent ofzo, lastig te omschrijven :o.
Hopelijk loopt het letterlijk los met je rug.. Anders een idee het warm te houden met zo'n hot-pack?

Succes Flex

Ik ben na zo'n cheat ook altijd meteen zo'n vochtbal, maar een paar dagen erna sta ik er dan weer beter bij dan voor de cheat gek genoeg.
Hopelijk gaat de training lukken morgen, hoe voel je je vandaag?

• Topic Starter Topic Starter
Wel goed om het in beetje in beweging te houden hoor, met beetje schuimrollen en zo. Sterkte man.

Thanks, doe thuis ook elke ochtend stabiliteitsoefeningen en foamrollen, voelt goed.

Mja je houdt dan een hoop vocht vast waardoor het er meteen een stuk minder uitziet, als ik pijntjes heb daalt mijn motivatie ook meteen en heb ik er grote moeite mee om strict te blijven eten.

Bizar eigenlijk dat je zo weinig bent aangekomen na 2 dagen buffelen :D Ik zou dat ook wel willen.
Ik weet dat je trouwens graag wil knallen, maar goed van je dat je naar je lichaam luistert en rust.

Binnenkort gewoon weer knallen maat! :thumbs:

Snelle metabolisme:P, Straks weer een beetje knallen hoop ik:P

+1! Zal grotendeels mentaal zijn.

Hoewel echt raar of veel voedsel er wel snel voor zorgt dat je wat van dat gezellige' vocht vast houdt..:o

Sterkte met je rug man! Goed dat je toch wat foamroll/revalidatie shit blijft doen, maar ja..beter iets, dan niets..:o

Thanks marv, als ik helemaal niks doe wordt het nog erger vrees ik..

Blijft toch een dingetje, dat cheaten en hoe je jezelf daarna voelt.. Alsof je dan een beetje viezig bent ofzo, lastig te omschrijven :o.
Hopelijk loopt het letterlijk los met je rug.. Anders een idee het warm te houden met zo'n hot-pack?

Hot-pack is maar een tijdelijke oplossing, ik moet het probleem flink aanpakken, en dat gaat al redelijk de goeie kant op:D

Thanks.

Ik ben na zo'n cheat ook altijd meteen zo'n vochtbal, maar een paar dagen erna sta ik er dan weer beter bij dan voor de cheat gek genoeg.
Hopelijk gaat de training lukken morgen, hoe voel je je vandaag?

True, vind mezelf er nu ook weer acceptabel bijstaan, en gewicht was vanmorgen 70,5kg:eek:.
Voelde me gisteren al en stuk beter, niet echt last van mn rug gehad tijdens werk, maar voelt nog niet super sterk aan.

Vanavond Ub2 , normaal doen we dinsdags UB1, maar ik kwam op het geweldige idee om ub1 en 2 om te wisselen omdat ub1 zwaarder is en zaterdagochtend is mijn lichaam nog fit en uitgerust. Ik ben benieuwd hoe het gaat, ik ga niet meteen voluit trainen maar doe een reset van 20% op alle oefeningen.

Laatst bewerkt:
op 20% trainen? ik ben benieuwd of jij je daaraan kunt houden :)

Net ub2:

Pwo: 1cap. T5 + 1scoop assault
Iwo: 10 gram Eas

5min. crosstrainer.

Mp
10x20
8x30
8x37,5
8x37,5
8x37,5

Db row
10x22
10x28
10x28
10x28

Bp
12x20
12x50
10x70
10x70
10x70

Lying db lateral raises
12x8
12x8
12x8

Pull ups
8xbw
8xbw
8xbw

Machine fly
12x40
12x40
12x40

Dips
15xbw
15xbw
15xbw

Db preacher curl
12x14
12x14
12x14

6min. crosstrainer, gestopt kreeg steken in mn abs.

Eindelijk weer lekker getraind, stuk lichter dan normaal maar ook een stuk sneller, pomp zat er goed in. Hele tijd mn onderste buikspieren goed aangespannen denk dat ik daardoor steken in mn abs kreeg bij crosstrainer maar dat maakt niet uit, ik ben tevreden:D.

Je ging lekker man! Fijn dat je geen last hebt gehad van je rug :thumbs:

Gelukkig, dat gaat de goeie kant weer op. Buik op spanning houden, ondersteunt de rug ook :thumb:

Goed te lezen dat het pijnloos was Flex. nice training.

nice kerel

lukt inhouden een beetje?

Je ging lekker man! Fijn dat je geen last hebt gehad van je rug :thumbs:

Ja man, gaat steeds beter:)

Gelukkig, dat gaat de goeie kant weer op. Buik op spanning houden, ondersteunt de rug ook :thumb:

Yess, doe nu dagelijks core werk, gaat nu de goeie kant op.

Goed te lezen dat het pijnloos was Flex. nice training.

Thanks maat, komt goed:)

Thanks rob

Redelijk, alleen na eerste setje met 70k bp dacht ik zal ik toch gaan verzwaren ging zo easy,maar toch niet gedaan :P

Net lb2

pwo: 1,5 scoop c4
iwo: 10gram eas

5min. crosstrainer

2x15 leg extension
2x12 leg curl

Smith hack squat ( nog even geen gewone squat omdat onderrug) (gewicht exclusief stang)
12x20
10x40
10x50
10x60
Best lekkere oefening eigenlijk, alleen voelde mn adductoren na 3e setje lol, kan me niet herinneren dat ik die ooit gevoeld heb, dat wordt zieke spierpijn denk ik

Leg extension
15x42,5
12x50
12x50
12x55

Leg curl
12x30
12x35
12x35
12x35

Barbell shrugs
15x60
12x80
12x80
12x80

Nog wat knee raises, planks enz en wat recovery oefeningen en foamrollen. Geen kuiten kunnen doen, want pees van mn linkervoet is overbelast/onstoken, heb de hele dag mank gelopen lol. Straks effe koelen en mn vriendin laten intapen en dan is het hopelijk binnen een week wel weer goed.

Geen verkeerde beentraining lijkt me?

Sterkte met je voet man balen.

fijn dat de hacksquat goed uitpakt, best zwaar he ;)

Best ok weer man ;) Je krijgt wel vrij frequent blessures precies?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven