- Waardering
- 23.861
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1! Zal grotendeels mentaal zijn.Herkenbaar.. Als ik een paar dagen slecht heb gegeten of niet optimaal heb getraind denk ik ook altijd meteen dat ik er super slecht bij sta. Geen idee of dat mentaal is of dat je gewoon iets minder hard staat, maar na een keer trainen is dat gevoel bij mij meteen weer weg. Kan me voorstellen dat deze gedachte met een blessure nog veel erger kan zijn..

Wel goed om het in beetje in beweging te houden hoor, met beetje schuimrollen en zo. Sterkte man.
Herkenbaar.. Als ik een paar dagen slecht heb gegeten of niet optimaal heb getraind denk ik ook altijd meteen dat ik er super slecht bij sta. Geen idee of dat mentaal is of dat je gewoon iets minder hard staat, maar na een keer trainen is dat gevoel bij mij meteen weer weg. Kan me voorstellen dat deze gedachte met een blessure nog veel erger kan zijn..
Bizar eigenlijk dat je zo weinig bent aangekomen na 2 dagen buffelenIk zou dat ook wel willen.
Ik weet dat je trouwens graag wil knallen, maar goed van je dat je naar je lichaam luistert en rust.
Binnenkort gewoon weer knallen maat!![]()
, Straks weer een beetje knallen hoop ik
+1! Zal grotendeels mentaal zijn.
Hoewel echt raar of veel voedsel er wel snel voor zorgt dat je wat van dat gezellige' vocht vast houdt..
Sterkte met je rug man! Goed dat je toch wat foamroll/revalidatie shit blijft doen, maar ja..beter iets, dan niets..![]()
Blijft toch een dingetje, dat cheaten en hoe je jezelf daarna voelt.. Alsof je dan een beetje viezig bent ofzo, lastig te omschrijven.
Hopelijk loopt het letterlijk los met je rug.. Anders een idee het warm te houden met zo'n hot-pack?

Ik ben na zo'n cheat ook altijd meteen zo'n vochtbal, maar een paar dagen erna sta ik er dan weer beter bij dan voor de cheat gek genoeg.
Hopelijk gaat de training lukken morgen, hoe voel je je vandaag?
.op 20% trainen? ik ben benieuwd of jij je daaraan kunt houden![]()
.
.Je ging lekker man! Fijn dat je geen last hebt gehad van je rug![]()

Gelukkig, dat gaat de goeie kant weer op. Buik op spanning houden, ondersteunt de rug ook![]()
Goed te lezen dat het pijnloos was Flex. nice training.