AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Geen verkeerde beentraining lijkt me?

Sterkte met je voet man balen.

Thanks, ging redelijk ja:)

fijn dat de hacksquat goed uitpakt, best zwaar he ;)

Ja man, wel lekkere oefening ga ik denk ik wel vaker doen.

Best ok weer man ;) Je krijgt wel vrij frequent blessures precies?

thanks, ja man word gek van die pijntjes/blessures ,maarja ik geef hoe dan ook nooit op:)

Net ub1:

Pwo: 1cap. t5 + 1scoop assault +1 scoop c4
Iwo: 10 gram Eas

5min. crosstrainer

BP
12x20
10x40
5x70
5x80
5x80
5x80
5x80
8x80

Db row
10x24
5x32
5x32
5x32
5x32
8x32

Incline bp
12x20
10x50
9x60
6x65 wtf haha echt slecht

Machine pulldown
10x80
10x80
8x80

Db side raises
10x8
8x9
8x9

Lying db tricep extension
12x10
10x12
6x16

Db curl
10x14
10x14
8x14

5min. crosstrainer, toen al geen zin en energie meer en hartslag al rond de 170, heb laatste tijd echt geen energie meer voor cardio na kracht.

Redelijke training, kracht was echt ruk, maar qua gevoel ging het wel aardig. Rug gaat gelukkig ook weer een stuk beter. Morgen weer eens beginnen met block pulls en normale squat. Gewicht vanmorgen 70,2kg maar vind mn buik nog steeds te vet en vochtig. Denk nog 2weken cutten en dan reverse dieting.

Denk dat je nu al uitkijkt naar reversed dieting? ;)
Redelijke training dus, en mooi dat je rug beter gaat. Voorzichtig aanvoelen hoe het morgen bevalt en vanaf daar weer verder kijken, knallende trainingen incoming :rolleyes:

• #1.003
Denk dat je nu al uitkijkt naar reversed dieting? ;)
Redelijke training dus, en mooi dat je rug beter gaat. Voorzichtig aanvoelen hoe het morgen bevalt en vanaf daar weer verder kijken, knallende trainingen incoming :rolleyes:

Ja zeker zin in, echt geen zin meer in cutten.

Vanmorgen LB1:

pwo:1cap t5 + 1scoop assault
iwo: 10gram EAS

5min. crosstrainer

2x12 leg extension
2x12 leg curl

Squat
12x20
10x40
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

Block pull
10x40
8x50
4x70
gestopt voelde niet goed.

Leg extensions
15x50
12x62,5
12x62,5
12x62,5

Leg curl
12x32,5
10x40
10x40

Wilde toen smith calve raises doen, maar dat ging echt niet, we hebben van die rubberen tegels liggen en ze hebben vandeweek een stuk nieuw betegeld en toen hebbe ze volgens mij heel de vloet met bijenwas ofzo geboend, want heel de vloer is kei glad, merkte het al bij de block pulls. En door gladde vloer werden mn schoenen ook glad toen gleed bij elke rep verder van de step af:mad:

Toen nog wat planks enz gedaan. Matige training, wel blij dat squat goed ging, maar voor de rest was het maar matig.

In ieder geval relax dat de squat weer beter ging maat! Ja hopelijk is snel die vloer beter bij onze sportschool. Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe apparaten! :D
Ennuh, nog 2 weekjes cutten en dan mag je weer aan de bulk!

Stop je met cutten bro?

mooi dat de SQ goed ging maat.

Ik heb soms ook geen zin meer om te cutten maar gwn lkkr doorgaan, straks ben je blij als je volhoud.

OP hoeveel procent sta je nu?

• #1.008
In ieder geval relax dat de squat weer beter ging maat! Ja hopelijk is snel die vloer beter bij onze sportschool. Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe apparaten! :D
Ennuh, nog 2 weekjes cutten en dan mag je weer aan de bulk!

hooo ik ga niet meteen bulken he, sowieso eerst effe op onderhoud en dan reverse dieting.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Mja denk over 2weken, heb het gevoel dat ik nu toch wel spiermassa afval en ik heb al niet zoveel:P.

mooi dat de SQ goed ging maat.

Ik heb soms ook geen zin meer om te cutten maar gwn lkkr doorgaan, straks ben je blij als je volhoud.

Ja squat ging wel goed, alleen blockpulls ging kut, daardoor denk ik ook weer last van mn si gewricht, mn vriendin heeft me net behandeld en heb alweer een afspraak staan bij de manueel therapeut voor maandag, had barbell te laag liggen en toen schoot mn SI weer beetje scheef ofzo, nu weet ik zeker dat ik nooit meer ga deadliften en block pulls sowieso barbell hoger. Ik wordt hier zo moe van.

OP hoeveel procent sta je nu?

Denk 13% ofzo,maar deze week gaat weer kut met voeding, en krijg vocht maar niet eraf, maar dat is ook mn eigen schuld omdat ik nog steeds teveel zout binnenkrijg. Ik heb de slechte gewoonte als het trainen kut gaat dat de voeding ook kut gaat:mad:.

Heb dinsdag niet getraind, morgen wel naar de gym,maar weet nog niet wat ik wel en niet kan trainen.

of je hebt minder spiermassa als je denkt ;)

hoeveel vvm ben je kwijt eraakt dan?

• #1.010
of je hebt minder spiermassa als je denkt ;)

hoeveel vvm ben je kwijt eraakt dan?

Dat sowieso, heb er beter bijgestaan paar jaar terug, daarom ben ik nu ook teleurgesteld. Maar had toen ook wel wat massa op mn benen en dat is nu vrijwel niks, squaten toen setjes met 100kg, maar dat was allemaal voor mn blessures.

Zou niet weten hoeveel vmm ik kwijt ben , ik begon mn cut op 78kg 18% denk ik, en sta nu op 70kg 13% denk ik, in 2012 stond ik op 72kg 12% buikomtrek 75cm. Dusja wat is wijsheid, ik trek het niet meer om nog lang te cutten, ben nu al bijna 3 maanden bezig en onder de 70kg klinkt ook heel erg schraal. Beste lijkt me om weer wat massa te gaan winnen maar niet weer mn bf te hoog laten oplopen.

ik weet hoe jij je voelt, maar 13% is eigenlijk al te hoog he

• #1.012
Ik weet het, probeer ooknog wel 1a2% eraf te krijgen maar meer ook niet.

Ben je inmiddels wezen trainen?
Lastig dat wanneer trainen minder gaat je voeding ook even terugknalt.. Beetje verhaal van alles of niets?
Kop op man, koppie omhoog en schouders eronder, komt goed!

Daar zit ik ook mee met die 70 kg grens.
Van de week 69,8 dat wordt me toch te gortig.

Maar goed het is ofcourse niet mijn topic, sterkte Flex

• #1.015
Ben je inmiddels wezen trainen?
Lastig dat wanneer trainen minder gaat je voeding ook even terugknalt.. Beetje verhaal van alles of niets?
Kop op man, koppie omhoog en schouders eronder, komt goed!

Ben net terug van trainen, zie onder voor training:P ,thanks voor de mentale support:D

Daar zit ik ook mee met die 70 kg grens.
Van de week 69,8 dat wordt me toch te gortig.

Maar goed het is ofcourse niet mijn topic, sterkte Flex

Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst onder de 70kg zat,maar dat gaat nu niet lang meer duren:P

Training van net:

pwo: 1scoop assault + 1scoop c4
iwo: 10 gram EAS

5min. crosstrainer

2x12 leg extension
2x12 leg curl

Smith hack squat( gewicht exclusief stang)
12x20
10x40
10x60
10x60

Mp
10x20
10x30
8x40
8x40
8x40

Pull ups
10xbw
8xbw
8xbw
7xbw

Bp
12x40
10x60
8x75
8x75
8x75

Ging niet van harte, voelde loeizwaar haha.

Leg extension ss leg curl
12x40 12x30
12x50 12x35
12x60 10x40

Dips ss Db preacher curl
15xbw 10x14
15xbw 10x16
15xbw 10x16

Smith calve raises
25x20
20x40
20x50
15x60

En nog wat buikspier oefeningen en recovery shit.

Ging beter dan verwacht, alleen bp ging niet super. Gisteren heeft mn vriendin me dus behandeld en het voelde vandaag al een stuk beter aan in mn rug. Voor de gein eens op tanita weegschaal gestaan, weet dat het niet klopt maar was eens benieuwd wat eruit zou komen.

DSC_0245_zpsgcmychbe.jpg

Mooi dat het al beter ging als verwacht flex, wel balen dat je staat met je SI klooit, sterkte.

Lekkere training maat! Fijn dat de behandeling van je chick een beetje heeft geholpen! Binnenkort nog eens meten met een tang misschien?

Interessante combi.. Legs, MP, BP, biceps, triceps. Lijkt me dan best wel logisch dat een BP dan wel redelijk zwaar aan voelt ja :P

die weegschaal BF voorspellingen vind ik zo nutteloos.

• #1.020
Mooi dat het al beter ging als verwacht flex, wel balen dat je staat met je SI klooit, sterkte.

Thanks maat, gaat nu wel redelijk, toch maandag nog naar manueel therapeut, verwacht dat het daarna weer de goeie kant opgaat.

Lekkere training maat! Fijn dat de behandeling van je chick een beetje heeft geholpen! Binnenkort nog eens meten met een tang misschien?

Thanks maat, denk het niet dat ik nog meet met tang, lukt mezelf toch niet zo goed.

Interessante combi.. Legs, MP, BP, biceps, triceps. Lijkt me dan best wel logisch dat een BP dan wel redelijk zwaar aan voelt ja :P

Jaa en ik had mn dag niet echt, gelukkig ging het vandaag een stuk beter:D

die weegschaal BF voorspellingen vind ik zo nutteloos.

Haha eigenlijk wel:P

Training van net:

Ub1

Pwo: 1 cap. t5 +1scoop assault+ 1scoop c4

5min. crosstrainer

Seated machine row
12x50
12x60
10x75
9x75

Bp
12x40
8x70
5x82,5
5x82,5
5x82,5
5x82,5
7x82,5

Machine pulldown
8x87,5
8x87,5
11x87,5

Incline bp
10x40
8x60
7x65
7x65

Db side raises
10x8
8x10
8x10

Close grip bp
12x40
10x50
8x60
Lang niet gedaan,viel zwaar, freakjam moest bij laatste rep meehelpen, triceps verzuurd

Db curl
10x14
8x16
7x16

Best goeie training, beter dan verwacht. Gisteren feestje van vriendin van freakjam gehad. 3desperados, stuk gebak, wat stokbrood en 5 bitterballen op maar woog vanmorgen 69,8kg :eek:. Lang geleden dat ik onder de 70kg woog. Vanmiddag voor een nieuw bed kijken, want ik wordt voor elke morgen gebroken wakker.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven