- Waardering
- 23.861
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He he, het desperados en bitterbal dieet.... klinkt goed.
Goed bed is wel belangrijk ja, ik heb een goeie box sping matras en redelijk vlak en stug bed aangeschaft paar jaar geleden, goeie investering geweest!
Hoop benches achter elkaar, niet zo gek die verzuring.

van 75kg naar 82,5kg BP. Dat is het betere werk Flex!

Ik verbaas me soms wat jij op een avond naar binnen werkt en de volgende dag dan niet eens bent aangekomen. Lekkere training buddy!![]()

, woog vanmorgen 69,8kg na een weekend slecht eten, vanaf vandaag nog effe 2weken strict cutten en dan vind ik het wel genoeg geweest. Morgenvroeg om 7uur naar de manueel therapeut
Lekker die PR bij de hack squat! Zoals ik al zei, ik verbaas me steeds weer wat jij binnenkrijgt deze cut en bijna niks aankomt. Ik word jaloers van al dat lekkere eten.
Goed van je dat je er nog 2 weken een stricte cut aan vastplakt. Hopelijk dat laatste beetje vet bij je buik wegwerken. Succes bij de therapeut morgen maat![]()

Flinke LB training, vooral volume sets.
Van dat bed ga je geen spijt krijgen![]()

.
)Hmm redelijke training, kracht begint echt steeds minder te worden. En het was zo druk dat het niet meer leuk was maarja. Moet ook echt weer onderrug trainen want merk dat die nu echt de zwakste schakel is maarja welke oefening, hyper extensions dan maar?
Vanmorgen woog ik dus 69,2kg en buikomtrek 76cm.
Zit nu op traingsdagen op 2200kcal en andere dagen 1900.

Domino's bij ons in de buurt is in ieder geval vreselijk.. Lijkt net of je een blikje tomatenpuree zit te nassen.
NY Pizza daarentegen.. Of Pizza Hut.. YUM![]()
ik wist helemaal niet dat jij in team 3 scoops zat
welkom.
Ik heb ongeveer hetzelfde gewicht, cms en kcal, waar gaat het mis?![]()

Echt balen van je rug steeds maat. Geniet van je weekendje weg![]()