MuscleMeat

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
He he, het desperados en bitterbal dieet.... klinkt goed. :D
Goed bed is wel belangrijk ja, ik heb een goeie box sping matras en redelijk vlak en stug bed aangeschaft paar jaar geleden, goeie investering geweest!

Hoop benches achter elkaar, niet zo gek die verzuring.

van 75kg naar 82,5kg BP. Dat is het betere werk Flex!

Ik verbaas me soms wat jij op een avond naar binnen werkt en de volgende dag dan niet eens bent aangekomen. Lekkere training buddy! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
He he, het desperados en bitterbal dieet.... klinkt goed. :D
Goed bed is wel belangrijk ja, ik heb een goeie box sping matras en redelijk vlak en stug bed aangeschaft paar jaar geleden, goeie investering geweest!

Hoop benches achter elkaar, niet zo gek die verzuring.

Goed dieet hoor, gisteren het pizza dieet,ging ook lekker:)
Gisteren dus een nieuw bed gekocht van 180x210. Heerlijke boxspring,maar wel prijzig maar ligt zo heerlijk!

van 75kg naar 82,5kg BP. Dat is het betere werk Flex!

Thanks nu weer rustig aan naar de 100kg bp:)

Ik verbaas me soms wat jij op een avond naar binnen werkt en de volgende dag dan niet eens bent aangekomen. Lekkere training buddy! :D

Yeah buddy, gisteren ook weer bijna 1,5 pizza naar binnen gewerkt :D

IMG-20150905-WA0003_zpsfmqdjhoe.jpg

Net lb1:

pwo: 1scoop assault
iwo: 10 gram EAS

5min crosstrainer

2x12 leg extension
2x12 leg curl

Smith hack squat
12x20
12x40
10x60
10x65 pr

Romanian deadlift
10x40
10x50
10x50
10x50
10x50

Leg extension
12x45
12x55
10x65
10x70

Leg curl
12x30
12x35
10x40

Smith calve raises
20x30
20x50
15x60
13x70

Hanging knee raises
10x
10x
10x
10x

Nog wat planks en stabiliteitsoefeningen.

Eindelijk weer eens een redelijk goeie lb training:D , woog vanmorgen 69,8kg na een weekend slecht eten, vanaf vandaag nog effe 2weken strict cutten en dan vind ik het wel genoeg geweest. Morgenvroeg om 7uur naar de manueel therapeut:eek:

Lekker die PR bij de hack squat! Zoals ik al zei, ik verbaas me steeds weer wat jij binnenkrijgt deze cut en bijna niks aankomt. Ik word jaloers van al dat lekkere eten.
Goed van je dat je er nog 2 weken een stricte cut aan vastplakt. Hopelijk dat laatste beetje vet bij je buik wegwerken. Succes bij de therapeut morgen maat :thumbs:

goeie pizza gains, direct een pr gezet.

Flinke LB training, vooral volume sets.
Van dat bed ga je geen spijt krijgen ;)

Owh man ... die pizza's :meal:

zijn dat medium pizza's ?:D

Pizzzaaaaaaaaa!
Maar wel van Domino's zo te zien? :(

• #1.031
Lekker die PR bij de hack squat! Zoals ik al zei, ik verbaas me steeds weer wat jij binnenkrijgt deze cut en bijna niks aankomt. Ik word jaloers van al dat lekkere eten.
Goed van je dat je er nog 2 weken een stricte cut aan vastplakt. Hopelijk dat laatste beetje vet bij je buik wegwerken. Succes bij de therapeut morgen maat :thumbs:

Thanks maat, rug voelt weer lekker soepel:)

goeie pizza gains, direct een pr gezet.

Moet vaker pizza eten:)

Flinke LB training, vooral volume sets.
Van dat bed ga je geen spijt krijgen ;)

Thanks, dat bed maar snel geleverd word.

Was zeker lekker!

Jaa, zeker te klein voor jou:p

Pizzzaaaaaaaaa!
Maar wel van Domino's zo te zien? :(

Dominos idd, niet goed?

Vanmorgen woog ik dus 69,2kg en buikomtrek 76cm:eek:.
Zit nu op traingsdagen op 2200kcal en andere dagen 1900. Vanmiddag ub training!

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Net ub2:

pwo: 1scoop assault+ 1scoop 1.m.r. vortexx
iwo: 10 gram eas

5min. crosstrainer

BP
12x40
8x65
8x77,5
8x77,5
7x77,5 slecht!

Db row
10x24
10x28
10x28
10x28

Mp
10x20
8x35
4x45
4x45
4x45

Pull ups
6xbw +5
6xbw +5
6xbw +5
7xbw

Machine fly
14x40
9x50
7x50

Db lying raises
10x10
10x10

Db preacher curl
10x14
10x16
8x18

Dips ( wilde weighted doen maar kon nergens:mad:)
20xbw
20xbw
16xbw

Hmm redelijke training, kracht begint echt steeds minder te worden. En het was zo druk dat het niet meer leuk was maarja. Moet ook echt weer onderrug trainen want merk dat die nu echt de zwakste schakel is maarja welke oefening, hyper extensions dan maar?

Hmm redelijke training, kracht begint echt steeds minder te worden. En het was zo druk dat het niet meer leuk was maarja. Moet ook echt weer onderrug trainen want merk dat die nu echt de zwakste schakel is maarja welke oefening, hyper extensions dan maar?

Wanneer ga je weer op onderhoud eten? Gewicht en taille zijn prachtig nu in mijn optiek, en jammer als de kracht afneemt.
DL en alles bent over is goed voor de onderrug toch? Bent over raises of rows. Ik weet niet of hyperextensions zo goed voor je wervels zijn, maar misschien is dat een vooroordeel.

Domino's bij ons in de buurt is in ieder geval vreselijk.. Lijkt net of je een blikje tomatenpuree zit te nassen :o.
NY Pizza daarentegen.. Of Pizza Hut.. YUM :D

ik wist helemaal niet dat jij in team 3 scoops zat :P

welkom.

• #1.036
Domino's bij ons in de buurt is in ieder geval vreselijk.. Lijkt net of je een blikje tomatenpuree zit te nassen :o.
NY Pizza daarentegen.. Of Pizza Hut.. YUM :D

Ny pizza volgende keer weer eens bestellen, is al tijdje geleden.

ik wist helemaal niet dat jij in team 3 scoops zat :P

welkom.

Haha het waren er maar 2 he, 3 wel eens gedaan trouwens.

Ik heb ongeveer hetzelfde gewicht, cms en kcal, waar gaat het mis? :rolleyes:

Geen idee, ieder lichaam is anders he:D

Gisteren nog wezen trainen, maar ging zo kut dat ik het niet log, voelde mn onderrug al bij 45kg squat, toen nog ff rackpulls en smith hack squat maar het voelde echt niet fijn, dus maar gestopt voordat ik dalijk weer blessure heb. Ik heb het gevoel dat ik mn onderrug gewoon niet meer moet belasten na het werk, dus dat ga ik ook niet meer doen.

Dit weekend ook niet meer trainen want ga met mn vriendin en hond naar noordwijk.

Echt balen van je rug steeds maat. Geniet van je weekendje weg :thumbs:

Man das wel echt kut!!

• #1.039
Echt balen van je rug steeds maat. Geniet van je weekendje weg :thumbs:

Thanks maat:)

Ja man wordt er gek van.

Van het weekend naar noordwijk geweest, beetje meer gecheat dan de bedoeling was. Zaterdagavond naar de griek geweest. Zat zo vol dat ik er hele avond last van had haha. Maarja woog vanmorgen alweer 69,5kg.

Training van toen straks

Ub:

Pwo: 1scoop assault +1scoop c4

Row plate loaded
12x40
12x60
9x80
9x80
8x80

Incline bp
10x20
10x40
10x60
6x70
5x70

Pulldown plate loaded
12x60
12x70
10x80
10x80

BP
10x60
5x80 te zwaar
8x75
8x75

Seated db curl
11x12
8x14
7x14

Seated db side raises
10x6
10x8
10x8
9x8
dropset
6x6
7x4

Dips
12xbw
12xbw
12xbw

Hanging knee raises
12xbw
12xbw
12xbw

Nog wat planks en stabiliteitsoefeningen

Hmm dubbel gevoel bij training, opzich ging het wel lekker, alleen mn onderrug zat weer te zeuren, moet er echt hard aan werken! dus vanaf nu elke training abs en core trainen, en bij lb trainingen hyper extension (ja ik weet het deadlift is beter maar ik raak telkens geblesseerd bij deadlift dus f**k it).

Was bij andere gym wezen trainen, ook niet voor herhaling vatbaar. Stuk verder fietsen en het was fucking druk.

Training ziet er lkkr uit, wel minder vn je lowerback weer.

Foods zagen er goed uit trouwens

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven