Fitness Seller

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
haha, wat een hoop gecheat altijd bij jou :) ja ik ben jaloers :)

Flexx is een cheatbeest :D

Niets mis met een cheatbeest zijn ;).
Nu ben ik overigens wel benieuwd hoe je telkens geblesseerd raakt bij DL? Waar heb je dan voornamelijk last van?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.044
Training ziet er lkkr uit, wel minder vn je lowerback weer.

Foods zagen er goed uit trouwens

Thanks maat, hopelijk wordt mn onderrug snel sterker, wil weer knallen.

Eten was heerlijk.

haha, wat een hoop gecheat altijd bij jou :) ja ik ben jaloers :)

En ik ben jaloers op jou fysiek:D

Jm, gister nog een halve zak choco pepernoten op:p

Niets mis met een cheatbeest zijn ;).
Nu ben ik overigens wel benieuwd hoe je telkens geblesseerd raakt bij DL? Waar heb je dan voornamelijk last van?

Mn si schiet telkens scheef als er teveel druk op komt dus schiet niet op. Maar moet toch mn onderrug versterken.

Vanmorgen 68,5kg op weegschaal :eek:, vanaf maandag kcal weer verhogen met 150 per week, misschien dat er nog een foto komt, maar weet niet zeker, ben niet super tevreden en op foto ziet het er minder uit dan ikzelf in spiegel zie.

68,5 word wel weinig idd, rustig gaan bouwen dan weer.

vrouwen wegen 68 kilo man :P :D

68.5 holy shit.

tijd voor eten :P

Sorry...ben gestopt met lezen na het stukje: "halve zak choco pepernoten"

Hnnng:heart:

@ sinterklaas snoepgoed. me 1e pakket gevulde speculaas is al op :o

• #1.052
68,5 word wel weinig idd, rustig gaan bouwen dan weer.

Ja man, begin nu ook te merken dat het genoeg is geweest, eet nu al ruim 3maanden onder onderhoud.

IIFYM? Of schrok je zo van die 68,5 dat je maar wat extra's gegeten hebt? :o

Beide:)

Ik voel me nu ook zo slap als een vrouw ( vrouw die niet traint:p )

68.5 holy shit.

tijd voor eten :P

Zeker!

Sorry...ben gestopt met lezen na het stukje: "halve zak choco pepernoten"

Hnnng:heart:

Zo verslavend he!

Die zijn echt zo lekker... Maar heb me voorlopig nog in weten te houden, vind september toch echt wat vroeg voor pepernoten :p

Ik at ze in augustus al haha!

@ sinterklaas snoepgoed. me 1e pakket gevulde speculaas is al op :o

Gevulde speculaas dit jaar nog niet op, maar dat gaat niet lang meer duren.

Laat ons maar beoordelen of die foto geplaatst had moeten worden of niet..
Kom maar door met die foto ;).

• #1.054
het blijft lastig om foto's te plaatsen van jezelf, dat heb ik ook.

maar het gaat erom dat je vooruit gaat, en dat mag je gerust laten zien en trots op zijn.

niet iedereen is binnen no time mister 0 ;)

Ik herken mezelf wel een beetje in dat "shame" gevoel. Ik ben nu in 3 maanden tijd 11 kilo afgevallen en flexx vindt dat ik daar trots op moet wezen en dat ik wat pics moet posten in mijn log om te laten zien hoe goed mijn progressie is geweest. Maar van de andere kant kijk ik er ook tegenop op een foto van mezelf te plaatsen waarop ik overduidelijk te zwaar ben.

Van de ene kant ben ik nu al supertrots op mijn resultaat, maar anderzijds zie ik een foto plaatsen van toen ook niet zo zitten.

• #1.058
Bij mij is het meer dat ik er beter bij heb gestaan en dat zou ik graag willen overtreffen, maar zal proberen wa fotos te make van het weekend.

En freakjam je hoeft je nergens voor te schamen, je hebt er tenminste hard voor gewerkt om je fysiek te verbeteren!

Ik herken mezelf wel een beetje in dat "shame" gevoel. Ik ben nu in 3 maanden tijd 11 kilo afgevallen en flexx vindt dat ik daar trots op moet wezen en dat ik wat pics moet posten in mijn log om te laten zien hoe goed mijn progressie is geweest. Maar van de andere kant kijk ik er ook tegenop op een foto van mezelf te plaatsen waarop ik overduidelijk te zwaar ben.

Van de ene kant ben ik nu al supertrots op mijn resultaat, maar anderzijds zie ik een foto plaatsen van toen ook niet zo zitten.

I feel ya :)

Maar de rest is wss enthousiaster over de foto's dan jij zelf bent, en dat motiveert weer!

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Bij mij is het meer dat ik er beter bij heb gestaan en dat zou ik graag willen overtreffen, maar zal proberen wa fotos te make van het weekend.

En freakjam je hoeft je nergens voor te schamen, je hebt er tenminste hard voor gewerkt om je fysiek te verbeteren!

Wat is er eigenlijk gebeurt dat je terug gezakt bent?

• #1.060
Gedoe met mn onderrug/si , heb toen ruim 2jaar amper getraind en lette niet meer op mn voeding. Nu eigenlijk pas weer sinds december serieus bezig dus zo slecht is het eigenlijk niet. Als ik nu gewoon weer rustig ga bouwen, slim train zodat ik niet weer mn motivatie kwijtraak,en niet te hard doorsla met bulken, dan denk ik dat ik eind volgend jaar er toch wel redelijk goed bijsta.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven