- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training ziet er lkkr uit, wel minder vn je lowerback weer.
Foods zagen er goed uit trouwens
haha, wat een hoop gecheat altijd bij jouja ik ben jaloers
![]()

Niets mis met een cheatbeest zijn.
Nu ben ik overigens wel benieuwd hoe je telkens geblesseerd raakt bij DL? Waar heb je dan voornamelijk last van?
, vanaf maandag kcal weer verhogen met 150 per week, misschien dat er nog een foto komt, maar weet niet zeker, ben niet super tevreden en op foto ziet het er minder uit dan ikzelf in spiegel zie.
Sorry...ben gestopt met lezen na het stukje: "halve zak choco pepernoten"
Hnnng![]()

68,5 word wel weinig idd, rustig gaan bouwen dan weer.
IIFYM? Of schrok je zo van die 68,5 dat je maar wat extra's gegeten hebt?![]()

)Sorry...ben gestopt met lezen na het stukje: "halve zak choco pepernoten"
Hnnng![]()
Die zijn echt zo lekker... Maar heb me voorlopig nog in weten te houden, vind september toch echt wat vroeg voor pepernoten![]()
@ sinterklaas snoepgoed. me 1e pakket gevulde speculaas is al op![]()
Laat ons maar beoordelen of die foto geplaatst had moeten worden of niet..
Kom maar door met die foto.
, dan lijkt het tenminste nog wat haha.Misschien zaterdag na training met pomp, dan lijkt het tenminste nog wat haha.
Ik herken mezelf wel een beetje in dat "shame" gevoel. Ik ben nu in 3 maanden tijd 11 kilo afgevallen en flexx vindt dat ik daar trots op moet wezen en dat ik wat pics moet posten in mijn log om te laten zien hoe goed mijn progressie is geweest. Maar van de andere kant kijk ik er ook tegenop op een foto van mezelf te plaatsen waarop ik overduidelijk te zwaar ben.
Van de ene kant ben ik nu al supertrots op mijn resultaat, maar anderzijds zie ik een foto plaatsen van toen ook niet zo zitten.

Bij mij is het meer dat ik er beter bij heb gestaan en dat zou ik graag willen overtreffen, maar zal proberen wa fotos te make van het weekend.
En freakjam je hoeft je nergens voor te schamen, je hebt er tenminste hard voor gewerkt om je fysiek te verbeteren!