- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Ziet er goed uit toch! Vind die bench zeker niet verkeerd..zijn toch aardig wat reps boven bw
Voetbal is zowieso kut, dus sta aan jou kant Flex!
BOERUH!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit toch! Vind die bench zeker niet verkeerd..zijn toch aardig wat reps boven bw
Voetbal is zowieso kut, dus sta aan jou kant Flex!

none soccer-crew checks innHaha hier nog een anti-voetballer..echte mannen bestaan dus nog!

Haha hier nog een anti-voetballer..echte mannen bestaan dus nog!

lekker pr flex dat moet de motivatie wel weer uppen.
none soccer-crew checks inn![]()
Lekker Flex! De kcals omhoog en gelijk een mooie UB training zie ik.
Op de foto sta je er helemaal niet verkeerd bij toch? Je houdt alleen wat vet vast rond je buik, wat het beeld een beetje vertekend. Als je zin hebt om er weer een bulk tegenaan te gooien dan had ik het wel geweten. Lekker bouwen!![]()

Met een dergelijke buikomtrek ligt je taille inmiddels <70cm of niet?
Ik heb een beetje hetzelfde met die buikregio. Als ik echt een volle sixpack wil dan moet ik zo diep cutten dat ik eruit zie als een gespierde versie van Dolf Jansen..![]()
Buikomtrek en taille scheelt bij mij maar paar cm, maar ik stond gisteren voor de spiegel en als ik dan mn buik intrek ziet er dat echt freaky uit van de zijkant, zal er straks wel eens een foto van maken haha.
Jullie 2 mogen daar wel blij mee zijn. Diep vet is een stuk ongezonder dan dat oppervlakkige vet. Dus ik zou zeggen, niet meer mauwen, gewoon gaan bouwen (see what I did there....?)Met een dergelijke buikomtrek ligt je taille inmiddels <70cm of niet?
Ik heb een beetje hetzelfde met die buikregio. Als ik echt een volle sixpack wil dan moet ik zo diep cutten dat ik eruit zie als een gespierde versie van Dolf Jansen..![]()
Jij moet helemaal je mond houdendat ervaar ik ook, heb ook altijd vrij hoog in vet gezeten en daarom heb ik ook veel moeite met dat laatste restje om mijn middel.
. Ik heb zelden iemand gezien die er zo buff uit ziet, met al die massa op je benen en borst moet dat onder de 8% zitten. Streef voor 99.9% hoor!Dat is het grote 'probleem' waar veel bodybuilders/fitnessers last van hebben..Haha bedankt neet! Zelf deel ik die mening nog niet maar het is goed om eens een andere mening te horen!
Dat is het grote 'probleem' waar veel bodybuilders/fitnessers last van hebben..
Het is nooit genoeg..altijd te klein, te vet etc..
Ik vrees dat mij hetzelfde te wachten staat. Het meeste vet zit bij mijn buik en ik ben bang dat als ik dadelijk een mooi gewicht bereikt heb dat ik dan blijf zitten met redelijk wat vet bij het buikje![]()
Ja dat is de pest.... je kan niet kiezen waar het vet af gaat en waar nietTsja, buikvet.. Echt een onderbuikje of geheel rond navel?
Was het maar mogelijk om plaatselijk vet te verliezen.. Loop zelf inmiddels ook met een uitgehongerd gezicht rond terwijl er rond buik en heupen nog genoeg zit.

dat ervaar ik ook, heb ook altijd vrij hoog in vet gezeten en daarom heb ik ook veel moeite met dat laatste restje om mijn middel.

Jullie 2 mogen daar wel blij mee zijn. Diep vet is een stuk ongezonder dan dat oppervlakkige vet. Dus ik zou zeggen, niet meer mauwen, gewoon gaan bouwen (see what I did there....?)
Jij moet helemaal je mond houden. Ik heb zelden iemand gezien die er zo buff uit ziet, met al die massa op je benen en borst moet dat onder de 8% zitten. Streef voor 99.9% hoor!

Dat is het grote 'probleem' waar veel bodybuilders/fitnessers last van hebben..
Het is nooit genoeg..altijd te klein, te vet etc..
Ik vrees dat mij hetzelfde te wachten staat. Het meeste vet zit bij mijn buik en ik ben bang dat als ik dadelijk een mooi gewicht bereikt heb dat ik dan blijf zitten met redelijk wat vet bij het buikje![]()
Ik weet het, daarom wil ik hierna ook meer gaan richten op krachtdoelen.
Focussen op massa is forever juicen, en daar wil ik zeker niet naartoe.

Tsja, buikvet.. Echt een onderbuikje of geheel rond navel?
Was het maar mogelijk om plaatselijk vet te verliezen.. Loop zelf inmiddels ook met een uitgehongerd gezicht rond terwijl er rond buik en heupen nog genoeg zit.
, maar eigenlijk nog wel rond mn navel, komt nog wel ooit goed.